Jessica Watson
http://www.jessicawatson.com.au/
Jutro Ryanair ogłosi nowe połączenia z Figari Sud Corse (FSC): BGY i CRL od 06.07.
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Witam,
Chciałem dziś kupić dwa różne segmenty w FR. Pierwszy zakupiłem bez problemu natomiast chcąc zakupić drugi segment wyskakuje mi komunikat:"Your Payment has DECLINED and the transaction is NOT confirmed" proszę o pomoc
Dzieki Połowa problemu była związana z limitami. Teraz przerzucam się na właściwy wątek.
Hej
to nie chodzi o utrudnianie zycia ludziom spoza UE ale o minimalizacje kosztow przez RYRa ( gdy bedzie tylko online checkin RYR bedzie chcial mniej placic za handling ).
Jest to efekt tego, ze od 1 oct09 wchodzi 100% online - skoro zas nie ma checkinu - gdzies nalezy sprawdzic dokumenty. W gate nie ma czasu , a tak kazdy pax spoza UE ma na karcie wydrukowana onformacje ze musi sie zglosic przed przejsciem przez security do visa check point gdzie zostanie sprawdzone czy ma odpowiednie dokumenty,wizy itp.
Jesli ma - dostanie pieczatke na boarding i moze leciec.
Jesli zas sie nie zglosi - w mysl przepisow RYRa mozna go wycofac z rejsu - nawet jesli jest to np.: obywatel USA ( ruch bezwizowydo UK ) ale bedzie w gate bez pieczatki na karcie pokladowej.
Jesli pax odprawi sie blednie przez net - odprawi sie jako obywatel UE, a jest obywatelem kraju trzeciego spoza UE i nie zglosi sie do visa check point aby to skorygowac mozna go wycofac itp.
pozdro
To wszystko mozna spokojnie zrobić przy gate. Kwestia sparwnego zorganizowania logistycznego. Mozna dołożyc tzrecia kolejkę dla tych z Visa Check lub zarządzić, że te osoby mają się zgłaszać do gate na 45 min pzred boardingiem. Pomysłów jest wiele. Ale realizacja może być dramatyczna, patrząc na to, co dzieje się obecnie na wielu lotniskach podczas boardingu FRancy, jak beznadziejnie załoga lotniskowa nie umie poradzić sobie z najprostszym uporządkowaniem logistycznym.
Osobny punkt przed security jest jest bardziej logiczny - w efekcie masz w gate juz "sprawdzonych"pax i mozesz zamiast dzielic ich na dodatkowa kolejke stworzyc tylko 2 kolejki ( PB i OTHER Q )- co gwarantuje rowniez ze pax ktorzy zaplacili za PB beda mogli rzeczywiscie skorzystac z pierwszenstwa.
Poza tym mozesz obsadzic checkin 2 osobami i gate rowniez max 2 osobami. Przy tworzeniu 3 kolejki musisz zaangazowac dodatkowego pracownika.
Nie wspominam rowniez o tym ze ewentualny brak wizy ktory zostaje wylapany przy visa check point nie powoduje opoznienia, wycofywania bagazu itp. Jesli zas sa watpliwosci co do dokumentow paxa jest czas i mozliwosc zeby go dokladnie sprawdzic.
Poza tym nie musisz szkolic w zakresie znajomosci przepisow wizowych dodatkowych osob na gate a wystarczy tylko ta ekipa ktora robila checkin i ma pojecie ze np.: UK to nie Schengen.
Taki system mamy w POZ - owszem roznie to bywa z uporzadkowaniem kolejki ( zalezy to najbardziej od tego kto konkretnie odpowiada za boarding ), ale nie mielismy jeszcze problemow z paxami spoza UE, poza tym te 2 osoby ktore robia checkin zaraz po jego zakonczeniu ida do gate na boarding i maja zazwyczaj okolo 10 minut na sformowanie kolejki - w rezulatcie w obsluge rejsu sa zaangazowane 2 osoby + rampa.
pozdro
Oo, właśnie! Pzrecież pzred security zawsze jest osoba, która sparwdza karty pokładowe. Najdokładniej w KTW, gdzie praktycznie uczą się na pamięć danych z karty (chyba..
A ja byłem świadkiem tego, jak gość z kolejki został cofnięty i musiał wyjść ze strefy pasażerskiej do kasy, gdzie mu podbili. Było to w Trapani, które jest małe, a panie przy gate sparwdzają karty na długo zanim rozpocznie się boarding.
Chyba wyrazilem sie troche niedokladnie. Pax spoza UE ma obowiazek zglosic sie visa check point ( co zreszta jest wydrukowane na jego boardingu ) - a ten punkt jest oczywiscie przed security - w POZ jest on na checkinie, w innych portach to ticket desk.
W KTW,WRO czy POZ dodatkowo karty sprawdza jeszcze przed security "sizer" czyli osoba ktora sprawdza bagaz podreczny zanim pax dojdzie do security.
To zas ze sizer sprawdza karty to dodatkowy obowiazek jaki sami sobie nalozylismy - RYR wymaga tylko istnienia punktu gdzie pax ma obowiazek sam sie zglosic. To ze dodatkowo jeszcze przed gatem sprawdzamy karty wynika raczej z tego ze checemy uniknac sytuacji gdy z powodu braku pieczatki bedziemy musieli kogos wycofac.
pozdro
Ryanair potwierdza, ze bedzie oplata za toalety w samolocie, gdyz ''dwie toalety w samolocie odpowiadaja 6 miejsca siedzacym, ktore mozna wykorzystac''... no comment
Proponuje podzielić B738 na dwa piętra Wtedy wejdzie wszystkiego po 2x
Zakładki