Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 140 z 158
Like Tree4Likes

Wątek: Rok 2009 będzie początkiem ostatecznego końca dla Ił-62M

  1. #121
    Bi3gan
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Ale te nowsze wersje (te które obecnie lataja) mają wal wykonany z lepszych materiałów i precyzyjniej złożony? Jeżeli tak to wszystko ok .
    Najlepiej, gdyby wypowiedzieli się piloci tej maszyny. DC-8 (chyba) też słyną z awaryjności, mimo to jednak piloci chwalili go sobie.

  2. #122
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bi3gan Zobacz posta
    Ale wracajac do meritum, to przeciez one mialy i nadal maja wade konstrukcyjna (silnika), nieprawdaz? :>
    Nieprawdaż, powodem było niedokładne wykonanie...
    KZ

  3. #123
    Awatar twinsen

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin

    Domyślnie

    No i z tego co czytałem chyba nawet w wątku o katastrofach Iłów, wszystkie silniki zmodernizowano
    potem tak, by akurat ta usterka więcej nie wystąpiła.
    --
    Leszek A. Szczepanowski


  4. #124

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez twinsen Zobacz posta
    No i z tego co czytałem chyba nawet w wątku o katastrofach Iłów, wszystkie silniki zmodernizowano
    potem tak, by akurat ta usterka więcej nie wystąpiła.

    masz rację choć wątek niedługo sam się zakończy bo dni tych samolotów są policzone i nie zdziwiłbym sie jak będzie to przełom 2010/2011 niestety...

  5. #125

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    A mam pytanie do szanownych kolegów wersja IŁ 62 kiedy wzbiła się ostatni raz w powietrze ????

  6. #126

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Panowie nie zauważyli że do lamusa szybkim krokiem zbliża się również IŁ 86 w cywilu pozostało na 14 grudnia 2009 12 sztuk a w wojsku wersja 80/87 tylko 4 szt Bardzo ładny samolot - cieszył oko

  7. #127

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Kraków, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamzacz Zobacz posta
    masz rację choć wątek niedługo sam się zakończy bo dni tych samolotów są policzone i nie zdziwiłbym sie jak będzie to przełom 2010/2011 niestety...
    Niestety tych silników nie zmodernizowano. Po katastrofach PLL LOT wiem o dwóch udokumentowanych przypadkach podobnych awarii silników-samolotów Aeroflotu (jeszcze МГА СССР) i Cubany. Awarie te skończyły się szczęśliwie-pilotom udało się awaryjnie wylądować...

    W Polsce wdrożono natomiast specjalne procedury odnośnie obsługi tych silników (w Ił-62M i Tu-154M) obejmujące montaż dokładniejszych systemów wykrywania wibracji wałów silnika oraz laboratoryjną kontrole oleju. Olej z rządowych Tu-154M nadal badany jest w laboratoriach PLL LOT.

    System wykrywania wibracji w Ił-62M obejmował jeden wskaźnik, z przełącznikiem. Kontrola parametrów czterech silników na raz nie była możliwa. Po katastrofie w Lesie Kabackim w Ił-62M i Tu-154M zamontowano dokładniejsze systemy kontroli, z wskaźnikiem i lampką dla każdego silnika.

    Nie wiem jakie kroki podjęli inni użytkownicy tych samolotów.

  8. #128

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Kraków, Poland

    Question Nowy IŁ-62

    Mimo, że koniec serii IŁ-62(M) wydawał się bardzo bliski, to w Kazaniu trwają próby nowego egzemplarza IŁ-62M. Ma to być już naprawdę ostatnia maszyna tej serii. Pierwotnie planowano remont starego IŁ-62 należącego do Ministerstwa Obrony Federacji Rosyjskiej. Kiedy remont uznano za nieopłacalny, postanowiono zbudować zupełnie nowy samolot. Szczerze mówiąc, brzmi to wszystko wręcz niesamowicie:
    ???? ?????????? ????????? ?????? ??-62? // ????????.???????
    ???? ?????????? ????????? ?????? ??-62? :: ??-62 :: IL-62.RU

  9. #129
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mpmazurek Zobacz posta
    postanowiono zbudować zupełnie nowy samolot.
    Śmiem podejrzewać że poprostu mieli "prawie" gotowy egzemplarz, i zaproponowano że wykończenie go będzie tańsze niż remont złoma. Swoją drogą bardzo to dziwne będzie, gdy ów nowy samolot będzie przez naście lat latał jako jedyny egzemplarz na świecie, gdy wszystkie inne już będą na emeryturze.
    Jeśli się to potwierdzi, to mimo tego że dziwna, to jednak wspaniała wiadomość .



  10. #130
    Awatar Sonqer

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Wys. Strzyż. / EPRZ

    Domyślnie

    No to co? Będzie po prostu rarytasem B707, B727 czy choćby B737-100 i 747-100 i wiele innych też są bardzo rzadko spotykane w tej chwili. Dla nas to lepiej, bo zawsze kolejna gratka spotterska, którą ciężko upolować.



    Nikon P90, UL 984, UL 986, UP 746, UM 857

  11. #131

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Kraków, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Śmiem podejrzewać że poprostu mieli "prawie" gotowy egzemplarz, i zaproponowano że wykończenie go będzie tańsze niż remont złoma.
    Zapewne tak to wyglądało. Zresztą historia miała już miejsce:
    Photos: Ilyushin Il-62M Aircraft Pictures | Airliners.net
    Dostarczony z fabryki w 2005 ale zbudowany (sam kadłub?) w 1993.

  12. #132

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ale zastanawia Mnie jak to jest z opłacalnością utrzymywania jedynego sprawnego egzemplarza. A tu przykład buissnes jeta : Photos: Ilyushin Il-62M Aircraft Pictures | Airliners.net ;-))) Ktoś ma najnowszy wykaz "sprawnych samolotów" ???

  13. #133

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Kraków, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamzacz Zobacz posta
    Ale zastanawia Mnie jak to jest z opłacalnością utrzymywania jedynego sprawnego egzemplarza. A tu przykład buissnes jeta : Photos: Ilyushin Il-62M Aircraft Pictures | Airliners.net ;-))) Ktoś ma najnowszy wykaz "sprawnych samolotów" ???
    Wykaz za OAO Ił jest aktualizowany na stronie:
    äÁĚŘÎÉĘ ÍÁÇÉÓÔŇÁĚŘÎŮĘ ĐÁÓÓÁÖÉŇÓËÉĘ ÓÁÍĎĚŁÔ éĚ-62 :: éĚ-62 :: IL-62.RU
    Link bezpośrednio do wykazu z 1 marca:
    óĎÓÔĎŃÎÉĹ ĐÁŇËÁ ÇŇÁÖÄÁÎÓËÉČ ÓÁÍĎĚĹÔĎ× éĚ-62 ÎÁ 01 ÍÁŇÔÁ 2010 ÇĎÄÁ :: éĚ-62 :: IL-62.RU

  14. #134

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Wiem kolego zapisałem sobie tą stronkę wcześniej, ale wydaje mi sie że nie jest ona do końca wiarygodna.
    Np co z tym samolotem C5-GNM , i tym
    Sudan Government
    Ilyushin Il-62M
    Beijing - Capital (PEK / ZBAA)
    China, June 9, 2008
    Remark
    Photographer
    ST-PRA

  15. #135
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

  16. #136

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Piękne zdjęcia A czy ktoś wie kiedy do lamusa odszedł IŁ62 bez M ???

  17. #137

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    A kiedy te fotki były robione?? Który rok to był??

  18. #138
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Znaczy, ze pewnie już nie polecę..;-(

  19. #139
    Awatar janusz1993

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    USA/Mielec

    Domyślnie

    piękna maszyna,szkoda ze już ich tak mało zostało...

  20. #140
    Awatar PAWW

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPNL / LIPH

    Domyślnie


    Polecamy

    mam dokładnie takie samo zdanie. Leciałem nim dwa razy, i choć czułem się niepewnie, to i tak uważam, że ta maszyna miała w sobie pewną taką magię, której nie ma już w żadnym innym samolocie, chyba, że jeszcze w TU-154, bo też raz nim leciałem i to bardzo komfortowy samolot.

Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 07-03-2012, 19:18

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •