Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 85
  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Exclamation Przeleć się A380 za 99€


    Polecamy

    Niepowtarzalna okazja na przelot A380 za niewielkie pieniądze. Po wprowadzeniu do służby A380 w ramach treningu dla pilotów LH przez pierwsze pół roku skieruje ten samolot do obsługi połączenia MUC-FRA.

    Zachęcam więc do studiowania rozkładów
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2
    Photo Screener
    Awatar Canon

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Świetna wiadomość. Dla wielu może to być jedyna taka okazja.

  3. #3
    Awatar mateusz_95

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Kielce EPKA

    Domyślnie

    a kiedy A380 pojawi się w Lufthansie????

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    W rozkładzie lato 2010.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5
    Awatar mateusz_95

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Kielce EPKA

    Domyślnie

    aha, dzięki

    a jak to wynalazles bo na stronie lufy rozkład jest do marca 2010
    Ostatnio edytowane przez meschiash ; 07-09-2009 o 21:00

  6. #6
    Awatar wally

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    kraków/tarnów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mateusz_95 Zobacz posta
    a jak to wynalazles bo na stronie lufy rozkład jest do marca 2010
    Mysle, ze egonowi chodzilo o rozklad dostaw samolotow a nie lotow Lufthansy
    Look into my eyes, you will see who I am
    My name is Lucifer, please take my hand



  7. #7
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    No to co? Robimy forumowa wycieczke! W 1 strone w C, a z powrotem w Y

  8. #8

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    kurde, nie powiem, fajna ciekawostka :-)

  9. #9
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Chętnie jakiś wypad na A380 zorganizuję
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #10

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    A nie pachnie to trochę prima aprilisem?

  11. #11
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ani trochę a zresztą jak się najszybciej nauczyć nowego samolotu jak nie na short-haulach?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  12. #12
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    A w planach to Lufa nie ma dostać pierwszego A380 pod koniec tego roku?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  13. #13
    Awatar Ragnar

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Katowice/Grimstad Norge

    Domyślnie

    Zajebista wiadomosc!!!Na bank skorzystam!!!Dzieki
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 07-09-2009 o 10:14 Powód: Skorzystam :)
    [SIGPIC][/SIGPIC]Jest tylko jeden prawidlowy kierunek SCANDINAVIA!!!

  14. #14
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    szacunek, tez skorzystam w 10000000%

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    no super i ten pomysl z 1way C 1 way Y jest rewelacyjny

  16. #16
    Awatar Mikołaj

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Egon czy juz cos wiadomo wiecej w tym temacie ?? jest juz moze wpisany w rozkład lotów LH??
    ------Love is in the air-------



  17. #17
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Jeszcze niestety nie ma tych rejsów wrzuconych do systemu..
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #18
    Awatar Mikołaj

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Egon a byś był taki dobry (jak byś się już dodwiedział ) i żarzucił cynk ??
    ------Love is in the air-------



  19. #19
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    No jasne przecież trzeba będzie jakąś wycieczkę uskutecznić
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  20. #20
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie


    Polecamy

    Mnie sie najbardziej podoba pomysl egona na zorganizowanie zlotu forumowego, bo nie dosc, ze taka atrakcja z A380, to jeszcze bysmy sie poznali na zywo.

    Jak rozumiem, egon bedzie sie tym zajmowal logistycznie?

Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 13-11-2013, 17:07

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •