Turkish Airlines 2008 Profit Up 327% Civil Aviation Forum | Airliners.net
jeśli to 5ta najwieksza linia w Europie.. To czemu Grad nie wsiadzie z Mikoszem do samolotu do IST?
Przecież to się aż prosi...
- *A
- Turcja poza EU
- IST świetnym portem tranzytowym dla Poalków lecących do Indii, Bliski Wschód.. do Azji chyba też krócej niż via FRA
- byli zainteresowani AUA - to czemu nie LO - wyjdzie ich taniej
przynajmniej brzmi dla mnie bardziej przekonująco, niż na siłę znaleziony EK.. chyba tyko po to by podbić ewentualną cenę kupna przez LH.. Jeżeli ci w ogóle chcą.. Dość linii kupili.
Turcy mają nadwyżki finansowe, a aż tak dynamicznie, w czasie kryzysu sami nie mogą się rozwijać.
Nie udzielam się w tym wątku bo mało mam do powiedzenia ale ten pomysł LO-TK wydaje się być cudowny - północ-zachód nasz, południe-wschód ich.
Zakładki