Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie United zmniejsza swoją flotę o ponad 120 maszyn


    Polecamy

    W związku z kryzysem United postanowił 'wysłać na emeryturę' ponad 120 swoich maszyn, w tym CAŁĄ flotę B73x.

    Graham Atkinson, v-ce prezes United i szef programu Mileage Plus powiedział: "Obecne warunki rynkowe są zbyt brutalne, abyśmy mogli utrzymywać miejsca, których nikt nie potrzebuje. Musimy przystosować naszą flotę do obecnych realiów"

    Więcej po angielsku:
    United Airlines is reacting to the current economic crisis by cutting routes, frequencies, and retiring over 120 of its aircraft, including the whole of its B737 fleet.
    Graham Atkinson, executive vice president at United and president of the airline’s Mileage Plus frequent flyer programme said, “The current conditions are too brutal to keep on flying capacity that isn’t needed. We have got to size the airline to the new reality.”
    The reductions in capacity have been across the domestic market in the US, but have targeted 120 B737 aircraft, Atkinson says,
    “The good news is that these aircraft were not in the best of internal condition, and so we have improved the environmental footprint, improved the customer experience and lowered the cost [for the airline] because they are expensive to maintain.”
    United is also retiring six of its oldest B747 aircraft from international routes, and is cutting capital expenditure, but Atkinson says that two important areas have been left untouched: “customer-facing projects and IT infrastructure.”
    The retirement of the aircraft isn’t, however, a sign that United is looking to order new aircraft.
    “Our fleet is 14 years average age and it’s coming down by virtue of retiring the B737 fleet,” says Atkinson. “We know we will need to look seriously at an aircraft order. At the moment the interiors looks great, but there are fuel savings from flying new aircraft, so there’s a trade [between] capital outlay versus operating costs.”
    Atkinson says that United is interested in both the B787 and the A350 aircraft “and also the long range B777 aircraft. For the domestic narrow-bodied fleet, however, Atkinson says “We will likely not be interested in a narrow-bodied replacement until the new ones come along in 2015 and 2016.”
    For more information visit united.com.
    Report by Tom Otley - Business Traveller
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 07-04-2009 o 10:52
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    nowy targ

    Domyślnie

    dla mnie to dobry news, czesto rezerwujac loty united po stanach mam stracha do czego tego paxa wsadzam. A jak robie cos takiego na NW to juz mam powaznego stracha widzac jakies DC, infrmuje wtedy uczciwie klienta ze ja juz bym tym nie leciał. :-)

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    waw

    Domyślnie

    czy tylko ja mam "odczucie" iż Ryanair się skusi??? czy jednak maja taki % na częściach do 737-800 iż nic nie kupią?

  4. #4
    Awatar pbciderek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez blom Zobacz posta
    czy tylko ja mam "odczucie" iż Ryanair się skusi???

    Na co ma się skusić? na 735 czy 733??
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez blom Zobacz posta
    czy tylko ja mam "odczucie" iż Ryanair się skusi??? czy jednak maja taki % na częściach do 737-800 iż nic nie kupią?
    15 i więcej letnie klasiki bez certyfikacji EASA? Kiepski kasek. O tym wycofaniu z UA wiadomo od wielu miesięcy i zainteresowanie tymi samolotami jest znikome.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    KORD/EPKK

    Domyślnie

    Kilka pewnie trafi w jakies prywatne rece (linie czarterowe typu Hooters ) troche pojdzie do Afryki czy Ameryki poludniowej a reszta bedzie stala na Mojave...
    http://my.flightmemory.com/banner2/Gabik.gif

  7. #7
    Awatar Gabor

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kris200 Zobacz posta
    dla mnie to dobry news, czesto rezerwujac loty united po stanach mam stracha do czego tego paxa wsadzam
    Potwierdzam.Takimi gratami jak w USA na wewnętrznych liniach (dokładnie UA) to jeszcze mi się lecieć w Europie nie zdarzyło

  8. #8

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kris200 Zobacz posta
    dla mnie to dobry news, czesto rezerwujac loty united po stanach mam stracha do czego tego paxa wsadzam. A jak robie cos takiego na NW to juz mam powaznego stracha widzac jakies DC, infrmuje wtedy uczciwie klienta ze ja juz bym tym nie leciał. :-)
    Bez przesady, akurat NW nie mają już we flocie żadnych Douglasów i na trasach krajowych operują A319/A320 oraz 757. Ale to fakt, 737 UA były tragiczne i nikt za nimi płakał nie będzie.

  9. #9
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LOT767200ER Zobacz posta
    tragiczne i nikt za nimi płakał nie będzie.
    Oj będzie, będzie - Pratt & Whitney bo UA był ich głównym klientem na "podrabiane" części PMA do silników od tych 737...
    KZ

  10. #10
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LOT767200ER Zobacz posta
    Bez przesady, akurat NW nie mają już we flocie żadnych Douglasów i na trasach krajowych operują A319/A320 oraz 757.
    Northwest w dalszym ciągu operuje na Douglasach na niektórych strasach, choć sukcesywnie w/w wycofuje.
    Pozdrawiam, Airliner

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    KORD/EPKK

    Domyślnie


    Polecamy

    Akurat mialem okazje leciec UA ale Arbuzem A320 . Generalnie to benki UA w strasznym stanie sa... Juz nawet ich nie maluja jak sie zadrapie. Teskno bedzie za nimi jak znikna. Moze trza je zaczac focic tak jak MD-ki w AA -bo niedlugo przejda do historii...
    A co do NW to faktycznie - w Chicago innego nie ma jak DC9... Widac po dymie ze to northwest... Czasem trafi sie jakis A320 ale rzadko. Zauwazylem ze Mesaba przejmuje niektore trasy ( na CRJ700/900).
    http://my.flightmemory.com/banner2/Gabik.gif

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •