Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
  1. #1

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPZR

    Domyślnie A300 Lufy na posatoju zimowym


    Polecamy

    Witam,

    Czy wiecie moze dlaczego Lufa uziemia swoje A300 w okresie zimowym?

    Photos: Airbus A300B4-603 Aircraft Pictures | Airliners.net


    O opisie zdjecia mozna przeczytac:
    "D-AIAR (cn 546) What looks like few widebodies prior departure is "Bingen am Rhein" stored with 3 other LH 300's (one not visible) and two AI 310's parked at DRS during the winter season for LH's birds and forever for the Indian ones."


    Drugie pytanie - ostatnio lecialem A300 na trasie Fra-Mad. Bylem zdziwiony ze taki, co by nie mowic dosc pojemny samolot leci na trasie gdzie oblozenie bylo moze 30%. Potem doczytalem ze A300 ma zasieg okolo 4000km, wiec nie powala tym faktem. Na jakich trasach bylo oplacoalne uzywanie tej maszyny dla Lufy ze zdecydowala sie na posiadanie az 8 sztuk?


  2. #2
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTBD; EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marekktlbb Zobacz posta
    Potem doczytalem ze A300 ma zasieg okolo 4000km, wiec nie powala tym faktem. Na jakich trasach bylo oplacoalne uzywanie tej maszyny dla Lufy ze zdecydowala sie na posiadanie az 8 sztuk?

    Wersja -600 ma dłuższy zasięg, jeszcze kilka lat temu latały na trasie Doh-Sin, jakby nie było ok. 7-8 godzinnej...
    Pozdrawiam!
    Piotr

  3. #3
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marekktlbb Zobacz posta
    Na jakich trasach bylo oplacoalne uzywanie tej maszyny dla Lufy ze zdecydowala sie na posiadanie az 8 sztuk?
    Latały na krajówkach (TXL-FRA, MUC-FRA i innych ) oraz na mocno obłożonych trasach europejskich m.in FRA-LHR.



  4. #4

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Olsztyn

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Latały na krajówkach (TXL-FRA, MUC-FRA i innych ) oraz na mocno obłożonych trasach europejskich m.in FRA-LHR.
    W letnim rozkładzie lata LH3188 FRA-DME, codziennie.
    Pozdrawiam, Mariusz.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ostatni A300 ma opuścić flotę Lufthansy we wrześniu...

  6. #6
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Ostatni A300 ma opuścić flotę Lufthansy we wrześniu...
    A nie w maju?
    no risk, no fun ;D


  7. #7
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    O kurde to miałem szczęscie że trafiłem jeszcze na A300 na FCO-FRA - obłożenie było większe niż 90%.
    Swoją drogą skoro się ich pozbywają to dlaczego całkiem niedawno pakowali tam większe fotele w businessie (wczesniej w tych maszynach na loty europejskie były normane siedzenia ekonomiczne na całym pokładzie).

  8. #8
    Awatar dekarper

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    WRO / MUC

    Domyślnie

    A306 lataja caly czas z FRA, chociaz coraz wiecej lotow jest przerzucanych na A321. poki co jeszcze mozna poleciec na A306 z FRA do ATH, BRN, TXL, BRE, FAO, HAM, IST, LHR, MAD, AGP, MUC, DME, FCO i VCE.

    Od znajomych z FRA wiem nieoficjalnie, ze w pazdzierniku beda jeszcze wykorzystywane 2 A306, ktore beda latac przede wszystkim FRA-MUC, FRA-HAM i FRA-TXL. Inni mowia, ze wycofywanie A306 moze byc jeszcze szybsze i 01.07. nie bedzie latac juz zaden.
    Ostatnio edytowane przez dekarper ; 27-04-2009 o 19:30
    flight attendant / LH MUC / A319 A320 A321 A330 A340

  9. #9

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPZR

    Domyślnie

    Dzieki za analize, widze przynajmniej ze tez mi sie gwizdlo z tym lotem na A300 skoro maja je wycofac. Ale moze jeszcze kiedys ... W koncu latam 4 x na tydzien to go moze upoluje jeszcze ka

    Mam jeszcze male pytanie odnosnie klap w A300. Bylem bardzo zdziwiony, kiedy przy starcie widzialem skrzydelka bez klap :/ juz myslalem czy nie leciec do stefki i opowiedziec o mojej wizji - co by nie bylo lecialem do MAD (a pamietaci sierpien 2008 i MD-80 bez klap przy starcie ... ) koniec koncow podniosl sie bez klap. Przy ladowaniu widzialem ze ma dosc waskie pole manewrowania klapami. Czy A300 bez wzgledu na dopuszczalna mase startowa podnosi sie bez klap?

    pzdr

  10. #10
    Awatar dekarper

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    WRO / MUC

    Domyślnie

    jesli ktos chce sie zalapac jeszcze na A300 LH musi sie pospieszyc.
    w CRS jest juz info: od 01.07. nie ma juz zadnych lotow na A300-600 w CRS.
    ostatni lot maszyna AB6 bedzie 30.06 do MUC
    flight attendant / LH MUC / A319 A320 A321 A330 A340

  11. #11
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez dekarper Zobacz posta
    jesli ktos chce sie zalapac jeszcze na A300 LH musi sie pospieszyc.
    w CRS jest juz info: od 01.07. nie ma juz zadnych lotow na A300-600 w CRS.
    ostatni lot maszyna AB6 bedzie 30.06 do MUC
    A wcale że nie - bo w listopadzie na FT mamy zlot Star Alliance z przelotem na trasie FRA-FBU-TLS-FBU-FRA z inspekcją A380 dla LH i zaplanowany jest właśnie A300

    To tak tylko w ramach ciekawostki.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •