Mnie się bardzo podoba koncepcja kreatywna, ale powiązanie z linią lotniczą nieco naciągane jak dla mnie...
Air New Zealand has nothing to hide! - co sądzicie o takiej reklamie?
YouTube - Air New Zealand staff have nothing to hide
Mnie się bardzo podoba koncepcja kreatywna, ale powiązanie z linią lotniczą nieco naciągane jak dla mnie...
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Świetna. Widać, że ANZ w reklamie wzoruje się na Virgin Atlantic.
"Podoba mi się, w jaki sposób Łódź wygląda w dzień, i jak prezentuje się w nocy. Łódź sprawiła, że zacząłem marzyć"
David Lynch
Fajna - oryginalna i zabawna
Sony ALFA 200 18-70mm + Sigma 70-300 mm
A propos NZ, mają świetną akcję "grab a seat" - co kilka godzin jest promocja na inny kierunek i inny okres, bilety nawet za $3 (w tym bagaż 25kg). Strona uzależnia niestety jak ktoś planuje wizytę w NZ i poluje na bilety
Link: grabaseat: our best deals - Air NZ
Urokliwa! Za pierwszym razem, jak obejrzalem, to nie zauwazylem nic szczegolnego. Dopiero pod koniec zaczelo mi switac o co chodzi. Puscilem kumplowi i jego reakcja byla taka sama. Dopiero za drugim razem wpadl na to, ze personel jest tak naprawde nagi.
Swietne!
Swoja droga to tylko zwieksza moja sympatie do tej linii, ktora naprawde jest swietna jesli chodzi o produkt, serwis, obsluge i wszystko, co linia lotnicza powinna soba prezentowac. No maja te wspomniane przez sinusa "grab seats".
Dla mnie to antyreklama. W dodatku auto-antyreklama. Jak widac, specjalnosc nie tylko p. MOL-a (chociaz, AFAIR, w te akurat rejony on sie - jeszcze? - nie zapuszczal)...
Czy ANZ az tak cienko przędzie, ze "musi" sie uciekac do chwytow, jak by nie liczyc, ponizej pasa?
Przykre.
Na szczęście Nowozelandczycy są bardziej otwarci na świat i różnorodność niż Polacy.Dla mnie to antyreklama. W dodatku auto-antyreklama. Jak widac, specjalnosc nie tylko p. MOL-a (chociaz, AFAIR, w te akurat rejony on sie - jeszcze? - nie zapuszczal)...
Czy ANZ az tak cienko przędzie, ze "musi" sie uciekac do chwytow, jak by nie liczyc, ponizej pasa?
Przykre.
Ostatnio edytowane przez Stoarn ; 12-05-2009 o 23:55 Powód: "Papież" z dużej można, podczas gdy początek zdania i nazwy narodów trzeba :)
Niezła metoda na obniżenie kosztów - farba do bodypaintingu dla całej załogi pewnie ważyłaby w sumie nie więcej niż kilogram, w stosunku do nawet kilku kilogramów typowego uniformu na osobę personelu.
Chociaż tatuaż całego ciała byłby jeszcze lżejszy i znacznie trwalszy, co w konsekwencji przyniosło by w skali roku kolejne duże oszczędności.
pewnie FRanca to podchwyci !!!
Redakcja pasazer.com się nagle obudziła i zrobiła z tej informacji Wiadomość Dnia!
Pasazer.com
Jak na forum napisałem, że to dosyć mocno odgrzewany kotlet, to mój wpis został przez admina skasowany, a cały wątek forum zamknięty... To w sumie takie "typowe" dla pasazer.com.
Mnie się wydaję, że taka linia jest zbyt poważną i "elegancką" firmą jak na tego typu reklamy.
Tak samo LOT. Kampania z ptakami była chyba dość chybiona moim zdaniem, lekko głupawa i infantylna.
Aczkolwiek sama reklama ANZ podoba mi się.
A może pasazer.com tylko klipy pomylił? Wprawdzie osadzili na stronie znany klip reklamowy ANZ, ale w tekście piszą o safety demo na 737 z krajówek. A demo to raczej nie jest historia sprzed pół roku.
YouTube - Bare essentials of safety from Air New Zealand
No i skoro nothing to hide, to ANZ opublikowało też behind the scenes.
YouTube - Bloopers of Bare Essentials of Safety from Air New Zealand
For every solution there is a problem.
Moim zdaniem reklama jak najbardziej na duzy plus.
OT
I to jest naprawde dobry pomysl dla FR - zaoszczedza jeszcze troche - ale wylacznie przy zalozeniu, ze F/A beda sie same musialy malowac
flight attendant / LH MUC / A319 A320 A321 A330 A340
Mieszkałem jakiś czas w AU i doskonale wiem ze to bardzo otwarty naród, "Kiwi" w AU uchodzą za smutniaków ale tą reklamą biją "Kangórki" na głowę. W ich mentalności nie ma tu nic, naprawdę nic gorszącego czy niepoważnego, oni patrafią i cieszą się życiem, a smiech to przecież zdrowie - mi natomiast jest przykro, że Lot-u czy LH nigdy nie bedzie stać na taki humor.
nic dodać nic ująć, 100% prawda, a szkoda
Zakładki