Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie Zagubiony bagaz.Problem


    Polecamy

    Witam!

    Moja zona leciała liniami Etihad z Jakarty do Frankfurtu.Bagaz nie dotarł do Niemiec.Po dwoch dniach odnalazł się i został przesłany do Katowic/najblizsze lotnisko/.Niestety koszt dowozu do domu musielismy pokryc sami!!Lotnisko nie zgadzalo sie pokryc kosztow przesylki.
    Wydaje mi sie to nieuczciwe i chciałbym odzyskac od Etihad koszty kuriera.
    Czy sa na to szanse i jak to załatwic?Kontaktowalem sie telefonicznie z przedstawicielem we Fra ale on odmawia refundacji...

    Pozdrawiam,dziekuje za pomoc!K

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Żona na tym samym bilecie leciala do Katowic czy tylko do Frankfurtu?

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie

    Tylko do Frankfurtu,ale podczas spisywania reklamacji na lotnisku uzyskala informację,ze bagaz bedzie dostarczony ''pod drzwi''...

  4. #4
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Dziwna sprawa, co mają Katowice do tego. Pisz reklamację do linii jeśli sobie sam kupiłeś bilet.

  5. #5

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie

    Napisałem tylko,ze sami musielismy pokryc koszty kuriera,bo lotnisko nie zgodzilo sie na darmowe dostarczenie...nie mam do nich pretensji,tylko pytam czy jest szanasa odzyskac te koszty i w jaki sposob?POnadto nie wiem czy nie powinnismy tez cos uzyskac z powodu opoznienia w dostarczeniu bagazu...ale to juz mniej wazne.

  6. #6
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    No kupiłeś usługę przelotu wraz z bagażem. Jeśli udokumentujesz, że się nie wywiązali z tej umowy to dostaniesz zadośćuczynienie. Ta linia jest w IATA i pewne regulacje obowiązują.

  7. #7

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Mieliśmy podobny problem z Air France. Bagaż nie doleciał na trasie WAW-CDG-MIA, a następnego dnia rano lecieliśmy dalej do CUN. Linia bezpłatnie dostarczyła bagaż do CUN, ale za dowiezienie do hotelu musieliśmy zapłacić kurierowi 50 dolarów, na które nie chciał wystawić jakiegokolwiek pokwitowania. Mimo to AF reklamację uznała i zwrócili nam wszystkie koszty związane z obsługą tej niemiłej sytuacji, łącznie z rachunkiem za rozmowy telefoniczne wykonane w tej sprawie. Myślę, że musisz oficjalnie zgłosić reklamację.

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie


    Polecamy

    Sprawa ma dwie strony:

    1. Formalności, czyli linia odpowiada za to, co tak naprawdę w niej kupiłeś. Jeśli bilet był tylko do FRA, to linia postąpiła bardzo miło, że wysłała bagaż do KTW.

    2. Życzliwość, która wzrasta wprost proporcjonalnie do renomy linii. Im większy i bardziej renomowany przewoźnik, tym większa szansa na grzecznościowe podejście pracowników. Łatwiej dogadać się z Etihad niż z Ryanair w takich sytuacjach.

    Oczywiście napisz ładny list opisujący cała sytuację i Twoje oczekiwania, ale niechaj nie będzie to w tonie żądań i roszczeń, z czym kojarzy mi się reklamacja.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •