No wlasnie-gdzieś mi się o uszy obiło że za bardzo tej linii się nie lubi w Europie. Co jest tego przyczyną? Wiem że jest ona na liście linii, które do nas latać nie mogą, z wyjatkiem zdaje się jednej maszyny. Mógłby ktoś coś więcej powiedzieć?
Wersja do druku
No wlasnie-gdzieś mi się o uszy obiło że za bardzo tej linii się nie lubi w Europie. Co jest tego przyczyną? Wiem że jest ona na liście linii, które do nas latać nie mogą, z wyjatkiem zdaje się jednej maszyny. Mógłby ktoś coś więcej powiedzieć?
Chodzi o stan techniczny ich floty, i ogolnie o caly nadzor techniczno-inzynieryjny lotnictwa cywilnego w Pakistanie.
na potwierdzenie tego co pisze Slepowron: http://www.lotnictwo.net.pl/viewtopic.php?t=953
Do europy mogą latać tylko na 777 :)
Ale malowania mają ładne, nie powiecie.. ;)
Sama farba to nie wszystko, musi ona mieć co trzymać :DCytat:
Zamieszczone przez opary
:D He, he. Fakt, nie miałem przyjemności lecieć z Pia, więc nie wiem, co to za ból ;)
Dziś dość długo siedziałem na stronce Flygradar i patrzylem co tam sobie fruwa po niebie na polnocy kraju i nad Baltykiem ... I tak wlasnie zauważyłem jakiegoś ptaszka z PIA ... niestety nie mogłem odczytać co to za lot ani jaki samolot, bo leciał na równi z innym i informacje o nich nachodzily na siebei ... Może to był ten jedyny, który może latać do Europy :?:Cytat:
Zamieszczone przez ślepowron
Edit:
Napisałem posta looknałem na tą stronkę i widze ... PIA (PK772) B777-240ER (AP-BGL) lecącego nad Polską w kierunku SE ... Oto dowód
teraz tez leci. B772[AP-BGl]
Dokładnie chlopaki o niego mi chodziło ... Edytowałem posta i napisałem własnie, ze leci ale mnie uprzedziliscie ... a oto odpowiedź na pytanie co on tu robiłCytat:
Zamieszczone przez Northwest
Po co te pytania "Co robi PIA w Europie?" Po co gadki, że tylko jeden B777 może latać do Europy, skoro wcześniej na forum było, że mogą latać na wszystkich B777 jakie mają. A mają jedne z najnowszych.
33775 (467) 777-240ER 29/01/2004 AP-BGJ
33776 (469) 777-240/ER 14/02/2004 AP-BGK
33777 (473) 777-240ER 23/03/2004 AP-BGL
33778 (601) 777-340ER 23/12/2006 AP-BHV
33779 (611) 777-340ER 08/02/2007 AP-BHW
33781 (504) 777-240LR 26/02/2006 AP-BGY
33782 (519) 777-240/LR 23/03/2006 AP-BGZ
35296 (613) 777-240 09/03/2007 AP-BHX
Dodatkowo dla PIA loty wykonuje A310 lini Saga Airlines TC-SGC i lata do Europy.
no więc "PO CO" to wklejasz geniuszu ? i gdzie masz napisane że tylko jeden 777 ma latać ? dzięki za przeklejenie raportu pozdroCytat:
Zamieszczone przez bartek15
Wklejam po to, żeby inni geniusze nie pisali tego, co pisali kilka postów wyżej. A gdzie mam napisane, że tylko na jednym? O prosze, tu:Chociaż można to też rozumieć na dwa sposoby:Cytat:
Zamieszczone przez Rafał
1. Jednej maszyny w sensie, że przykładowo tylko AP-BHW
2. Jednej maszyny jako jednego modelu samolotu, w tym wypadku B777.
Cytat:
Zamieszczone przez bartek15
Nie jest tak napisane jak mówisz. Gdy to pisałem posta nie miałem przed oczami tego raportu więc nie byłem pewny.Cytat:
Zamieszczone przez bartek15
fajna stronka z tym zobrazowaniem. czy jest moze jakas podobna ze zobrazowaniem aktualnej/niewiele opoznionej sytuacji nad polska?
Ale super stronka!!!
no właśnie czy jest udostępniony taki radar nad Polską ? Swoją drogą to bardzo fajna sprawa - fajnie jakby coś takiego było nad naszym krajem :)Cytat:
Zamieszczone przez zasieki1
Ale o czym Wy mówicie? :)
Zapewne o flightgradar (czy jak to sie nazywało :P ). Niestety nad resztą polski tego nie ma :(