Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 32
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Transatlantycki Ryanair


    Polecamy

    No i się zacznie. Można nie lubić FR, ale jeśli chodzi o mnie, jestem jak najbardziej za. Pełny artykuł z Flightglobal.com

  2. #2
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie O'Leary: Za 10 euro z Europy do USA

    Zaczałem nowy temat, ale przeniose tutaj. Zgodnie z zamieszczonym przed chwila w internecie streszczeniem wywiadu dla Flight International, MOL planuje utworzenie nowej transatlantyckiej linii typu no-frills, która ma dysponowac flota 50 Airbusów A350 lub Boeingów 787 i juz za 2 lata sprzedawac bilety w cenie od 10 euro/12 dolarów. Ma latac do 5-6 drugorzednych portów w USA (np. Baltimore, Providence/Rhode Island i New York Long Island Islip Macarthuri) i zarabiac na posilkach i rozrywkach in-flight.
    Bedzie jednak równiez kilka nowych rozwiazan, jak np. "premium class". I, co nie bez znaczenia, nie bedzie to Ryanair, a zupelnie nowa firma, nie bedzie tez biletów łaczonych. Mozna sie za to spodziewac lotów z wielu obecnych baz FR.

    Chcecie, to mu wierzcie, jak nie - to sie smiejcie. Na razie jednak na komentarze jest byc moze za wczesnie.

  3. #3
    ślepowron
    Goście

    Domyślnie Re: O'Leary: Za 10 euro z Europy do USA

    Cytat Zamieszczone przez eu01
    flota 50 Airbusów A350 lub Boeingów 787 i juz za 2 lata
    Oczywiscie ta wiadomosc jest wewnetrznie sprzeczna. Nie moga sprzedawac biletow za 2 lata skoro samolotow nie beda mieli jeszcze przez conajmniej 6 .........

  4. #4
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie

    around the turn of the decade
    No tak, to stwierdzenie bardzo elastyczne . I do tego:
    buy a fleet (...) at a time when chief executive Michael O'Leary expects prices to dip following the current surge in orders.

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ślepowron
    Nie moga sprzedawac biletow za 2 lata skoro samolotow nie beda mieli jeszcze przez conajmniej 6 ....
    OIDP ILFC odbiera swoje 787 właśnie około 2010 roku. Ponadto jest też kilka innych firm leasingowych które zamówiły 787 (LCAL, Alafco). Skąd wiesz, że od nich MOL nie weźmie samolotów w leasing zanim kupi własne? Poza tym data faworyzuje 787. Przypuszczam, że na początku będą to własnie leasingowane w latach 2010 - 2014 787-8, a na własność kupi 787-9 z dostawą rozpoczynającą się ok. 2014 roku...

  6. #6
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    On to zrobi !!!! Tak czy inaczej ale zrobi!
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  7. #7
    ślepowron
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c
    Skąd wiesz, że od nich MOL nie weźmie samolotów w leasing zanim kupi własne? Poza tym data faworyzuje 787. .
    Faktycznie nie wzialem tego pod uwage - raczej leasingowanie samolotow przez MOL wydaje mi sie nie w "jego typie" choc przyznaje ze nie takie dziwy na tym swiecie sie zdarzaja.

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    nowy targ

    Domyślnie

    tylko ile bedzie biletów po 10 euro .... 2, 3 inaczej pojdą z torbami

  9. #9
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c
    Cytat Zamieszczone przez ślepowron
    Nie moga sprzedawac biletow za 2 lata skoro samolotow nie beda mieli jeszcze przez conajmniej 6 ....
    OIDP ILFC odbiera swoje 787 właśnie około 2010 roku. Ponadto jest też kilka innych firm leasingowych które zamówiły 787 (LCAL, Alafco). Skąd wiesz, że od nich MOL nie weźmie samolotów w leasing zanim kupi własne? Poza tym data faworyzuje 787. Przypuszczam, że na początku będą to własnie leasingowane w latach 2010 - 2014 787-8, a na własność kupi 787-9 z dostawą rozpoczynającą się ok. 2014 roku...
    OIDW ILFC ma wiekszosc samolotow zarezerwowanych LCAL i Alafco tym bardziej. Jedyn szansa to na poczatek latac B767 albo A330 i to raczej nowymi niz leasingowanymi (choc te pierwsze latwiej byloby dostac).

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kris200
    tylko ile bedzie biletów po 10 euro .... 2, 3 inaczej pojdą z torbami
    Ile by ich nie bylo, to jesli beda bilety po 10 euro, to beda i po 50 euro, 100 euro, 200 euro, etc. A to oznacza, ze podroz do USA stanie sie taniutka. Co nie oznacza, ze wygodniejsza. )

    Swoja droga to Baltimore jest bardziej wygodnym lotniskiem do podrozy do Waszyngtonu niz IAD.

    Zgadzam sie z Witkiem Z - ON TO ZROBI!

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    nowy targ

    Domyślnie

    no tak ale zalozmy oferte swiss czy lufy czy innych ktorzy daja bilet po 900 pln plus taxy które rownierz nie ominą ryana, a to daje 100 - 125 euro one way a tych miesjc nie jest az tak malo w samolotach linii tradycyjnych, lataja z serwisem i na główne lotniska, czyli konkurowac z nimi nie bedzie az tak latwo jak w europie

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    :P :P :P :P

  13. #13
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c
    Poza tym data faworyzuje 787.
    Samoloty maja byc zamowione na przelomie dekady a nie rozpoczac loty. W tej chwili chodzi przede wszystkim o zbicie kursu akcji Aer Lingus w dol.
    Danny, orientujesz sie moze jak jest z dostepnoscia samolotow u poszczegolnych firm leasingowych, w jakim stopniu np ILFC maja juz chetnych na zamowione B787 itd?

    Mnie w tym wszystkim zastanawia jeszcze jedna rzecz, jak do takich planow podejda producenci samolotow, czy dla nich to bedzie dobry biznes. Wejscie linii niskokosztowych na trasy transatlantyckie spowoduje fale bankructw linii tradycyjnych, czy to aby nie skonczy sie tym ze A i B za kilka/kilkanascie lat beda mialy mniejszy i trudniejszy rynek zbytu?

  14. #14

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Mnie w tym wszystkim zastanawia jeszcze jedna rzecz, jak do takich planow podejda producenci samolotow, czy dla nich to bedzie dobry biznes. Wejscie linii niskokosztowych na trasy transatlantyckie spowoduje fale bankructw linii tradycyjnych, czy to aby nie skonczy sie tym ze A i B za kilka/kilkanascie lat beda mialy mniejszy i trudniejszy rynek zbytu?
    A w europie ktoś padł w zawiązku z działalnością LCC Chodzi mi o takie masowe poważne bankructwo
    W sumie muszę powiedzieć że z punktu widzenia klienta to dobrze że ktoś w to wejdzie, jakby nie było to zwiększa konkurencję, a wiadomo że im jest ona większa (z reguły) tym lepiej dla klientów. Pożyjemy zobaczymy.
    AerLingus wcale tak tanio nie ma biletów - od 150-400euro ale dla nich to główny kierunek zysków z działalności o ile dobrze pamiętam.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    On to zrobi!

    Jeśli ceny mają iść w dół - niech idą. Ale, nie oszukujmy się, cen 10 EUR to nie będzie, bo poniżej pewnego poziomu cenowego to latanie za kałużę jest już ciężko nieopłacalne... Biorąc pod uwagę ilość potencjalnych miejsc tanich oraz fakt, że za droższe bilety będzie sie otrzymywało w zamian tyle co za najtańsze, to chyba nie ma co na to liczyć.... Rewolucji cenowej nie będzie.

    Na szczęście Boeingi 787 zaprojektowane są tak sprytnie, że nawet jakby chcieli z nich zrobić standard PEKAESu, to nie zrobią

  16. #16
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Po mo
    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Na szczęście Boeingi 787 zaprojektowane są tak sprytnie, że nawet jakby chcieli z nich zrobić standard PEKAESu, to nie zrobią
    Z moich doświadczeń wynika, że standard PKS-u jest baardzo dobry

  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    OIDW ILFC ma wiekszosc samolotow zarezerwowanych LCAL i Alafco tym bardziej.
    Jakie linie biorą od nich 787? Bo o ile wiem ILFC ujawnił tylko Air Seychelles jako klienta na ich egzemplarze. O reszcie cicho.

    A w europie ktoś padł w zawiązku z działalnością LCC Chodzi mi o takie masowe poważne bankructwo
    Nie padł, ale już miały miejsce wykupienia słabszych przewoźników przez mocniejszych (vide Lufthansa i Swiss) oraz konsolidacje (Air France i KLM). W kolejce czeka już Iberia i Alitalia. Gdyby Abramowicz nie wykupił Malevu, najpewniej updałby. No i najbardziej sporna kwestia, ale LOT jest kandydatem do upadku na skutek działalności LCC.
    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Na szczęście Boeingi 787 zaprojektowane są tak sprytnie, że nawet jakby chcieli z nich zrobić standard PEKAESu, to nie zrobią
    Zrobią. JetStar (787-8), ANA i JAL (787-3) już to zrobiły.

  18. #18
    piter_EPTM_EPKK
    Goście

    Domyślnie

    ale ja i tak dziekuje za low cost za ocean. To nie dla mnie niestety ale nie skorzystam z ich pomysłów

  19. #19
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c
    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    OIDW ILFC ma wiekszosc samolotow zarezerwowanych LCAL i Alafco tym bardziej.
    Jakie linie biorą od nich 787? Bo o ile wiem ILFC ujawnił tylko Air Seychelles jako klienta na ich egzemplarze. O reszcie cicho.
    Aeromexico i Air New Zeland o ile mnie pamiec nie myli. ILFC ma wg mojej wiedzy 22 maszyny, niech 10 bedzie juz zarezerwowanych - zostaje 12 maszyn, chyba troche malo jak dla MOL'a
    Po za tym dzis na stronei Boeinga pojawilo sie zamowienie na bagatela 30 B787 - poki co nie wiadomo dla kogo

  20. #20
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie


    Polecamy

    Air New Zealand bierze wszystkie bezpośrednio od Boeinga o ile się nie myle.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •