Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 34 z 34
  1. #21
    Awatar MsPilotka

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Częstochowa

    Domyślnie


    Polecamy

    Malowanie wyjątkowo im się udało

  2. #22
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rainbow95 Zobacz posta
    Mam nadzieje że nie upadną tak szybko jak wiele innych linni. To SAS będzie miał konkuręcje. A malowanie jest rzeczywiście rewelacyjne
    Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale Feel Air ma jakieś podobno powiązanie z Norwegian.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  3. #23
    Awatar Ragnar

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Katowice/Grimstad Norge

    Domyślnie

    a mozna wiedziec gdzie to slyszles?
    [SIGPIC][/SIGPIC]Jest tylko jeden prawidlowy kierunek SCANDINAVIA!!!

  4. #24
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ragnar Zobacz posta
    a mozna wiedziec gdzie to slyszles?
    Był wywiad jakiś czas temu w jednym z norweskich dzienników z prezesem DY.
    Była tam mowa o Feel Air.
    Ale zastrzegam, że mogłem to żle odczytać, bo norweskiego ni chuchu
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  5. #25
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Był wywiad jakiś czas temu w jednym z norweskich dzienników z prezesem DY.
    Była tam mowa o Feel Air.
    Ale zastrzegam, że mogłem to żle odczytać, bo norweskiego ni chuchu
    edit:
    Ve Skandinávii pokračuje projekt dálkového nízkonákladového dopravce pod jménem Feel Air. Vzorem je kombinace provozního modelu a korporátní identity společností Ryanair, AirAsia X a Virgin. Oslovit má především osoby cestující v rámci soukromých cest za poznáním a odpočinkem. První připravované linky jsou od jara 2010 ze Stockholmu a Osla do New Yorku a Bangkoku, provozované s dvěma pronajatými A330-200 pro 304 cestujících. Kapitálově má nový projekt podpořit největší norská investiční finanční skupina DnB NOR.
    planes.cz
    Więc plecy mają dobre.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  6. #26
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Feelair niema powiazania do Norwegian, ale byla mowa o tym zeby ewentualnie Norwegian dowozil ludzi z norwegii do Oslo na loty Feel Air, ale dzien pozniej Norwegial oglosil ze tez ma zamiar latac przez atlantyk. A co z tego wyjdzie nikt niewie.

  7. #27
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Norwegian to takie papugi.
    Cimber mowi o tym zeby latac na Grenlandie, tydzien pozniej Norwegian tez ma leciec na Grenlandie.
    Cimber szuka inwestorow, Norwegian szuka inwestorow.
    Feel Air lecia za atlantyk, Norwegian leci za atlantyk.

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Norwegian już od dawna zapowiada że myśli o lataniu za Atlantyk i do Tajlandii, chce wkrótce powołać spółkę-córkę w tym celu.

    Kjos za to sceptycznie wypowiadał się o Feelu zawsze, to całe ich powiązanie.

    A co do Feel Air, 2 Airbusy które miały iść do Air Comet to mają podobno tam iść, loty chcą zacząć na wiosnę, w lato ma być więcej lotów do NYC, w zimę do BKK.

  9. #29
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Norwegian już od dawna zapowiada że myśli o lataniu za Atlantyk i do Tajlandii, chce wkrótce powołać spółkę-córkę w tym celu.

    Kjos za to sceptycznie wypowiadał się o Feelu zawsze, to całe ich powiązanie.

    A co do Feel Air, 2 Airbusy które miały iść do Air Comet to mają podobno tam iść, loty chcą zacząć na wiosnę, w lato ma być więcej lotów do NYC, w zimę do BKK.
    Dzięki, wszystko jasne.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  10. #30
    Awatar pawi81

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL
    Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce

  11. #31
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  12. #32
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Co do FeelAir na razie cisza, ale konkurent idzie z natarciem...
    Norwegian vil åpne 20 oversjøiske ruter


    Varsler kjempesatsing på trafikk til Asia og Amerika.

    FREDRIK LARSEN


    Norwegian er klare til å gå i strupen på SAS på interkontinental trafikk, skriver Berlingske Tidende i dag.

    Bjørn Kjos sier til den danske avisen at Norwegian har planer om inntil 20 langruter fra Skandinavia til Asia og USA i løpet av fire til fem år.


    Ser på flere byer

    Tidligere har Aftenposten.no skrevet at Norwegian vil starte langruter til New York og Bangkok. Nå kan det altså virke som om selskapets planer er mer ambisiøse enn som så.

    - Det vil blant annet være destinasjoner i Kina, hvor særlig Beijing er interessant. Men en by som Shanghai kan også være interessant, likeså er New Delhi i India en av byene vi kikker på. Dessuten vil det være naturlig å se på blant annet Miami og den amerikanske vestkysten, sier Kjos.

    - Våre interkontinentale ruter kommer likevel ikke bare til å skape mer konkurranse på de eksisterende direkterutene. Vi kommer også til å åpne nye ruter som i dag ikke finnes på rutekartet fra de nordiske hovedstedene, sier Kjos.

    Pr. i dag har Oslo direkte trafikk til Bangkok med Thai Airways og New York med Continental. SAS har ingen interkontinental trafikk fra Norge.


    Mulig eget selskap

    De ca. 20 langrutene til Norwegian skal fordeles noenlunde jevnt mellom Oslo, Stockholm og København. Selskapet vil lease egne fly til de interkontinentale rutene, som krever større maskiner enn hva selskapet bruker i dag. Finansiseringen av den oversjøiske satsingen skal dessuten holdes separat fra den øvrige driften.

    Kommunikasjonssjef Claus Sonberg i SAS er avventende til Norwegians fremtidsplaner.

    - Det er allerede stor konkurranse, og hvis Norwegian setter planene ut i livet, er det et blandet bilde sett fra vårt ståsted. Det er svært komplisert å fly interkontinentalt, og hvis Norwegian beveger seg inn på dette, får vi en konkurrent i Norden med økende omkostninger, sier Sonberg.

    Ryanair satser også tungt i Norge for tiden http://www.aftenposten.no/reise/nyhe...cle3412270.ece
    Plany są ambitne, chcieli by latać do Chin (Szanghaj,Pekin), Indie (New Delhi) oraz wschodnie wybrzeże USA (Miami).
    Loty miały by się odbywać z Kopenhagi, Oslo oraz Sztokholmu.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  13. #33

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W przeciągu 4-5 lat, ok. 20 tras w sumie, podzielonych równo między ARN, OSL i CPH. Trzeci w kolejce po JFK i BKK Pekin, oprócz wymienionych przez maćka-krk piszą jeszcze o Zachodnim wybrzeżu, także o trasach niedublowanych z SASem.

    Obsługiwałaby to nowa linia, będąca osobnym od Norwegian'a bytem prawnym (hmmm, czyżby się bali ryzykować aż tak bardzo?). Maszyny mają być z leasingu.

    SAS trzęsie się na maksa

    Ahh, gdyby tak w Warszawie...

  14. #34

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie


    Polecamy

    Czy cos wiadomo czy rusza w tym 2010 roku?? Bo rozgkladam sie za biletem i po cichu licze ze oni mnie poratuja z jakas niska cena

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •