Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 4 5 6
Pokaż wyniki od 101 do 117 z 117
Like Tree17Likes

Wątek: Wiesci z aliansow

  1. #101
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    W sumie fajnie z Air Maroc. Nowe mozliwosci za 40tys mil w tym stopover w Maroku.

  2. #102

  3. #103
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  4. #104
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    I to jest news, Alaska dołaczy do OW.

    https://simpleflying.com/alaska-joins-oneworld/
    Malinowski1916 likes this.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  5. #105

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    ITA, jak piszą na pasażer.com, dołączy wkrótce do któregoś sojuszu. Ciekawe gdzie im najbliżej i który wybiorą.

  6. #106

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Wybranie albo nie wybranie Star Alliance pokaże chęci Włochów do sprzedaży ITA/Alitalia do LHG.

  7. #107

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojtek-krk Zobacz posta
    ITA, jak piszą na pasażer.com, dołączy wkrótce do któregoś sojuszu. Ciekawe gdzie im najbliżej i który wybiorą.
    Raczej, który sojusz będzie chciał ITA. Alitalia de facto wyleciała ze SkyTeam, bo sojusz miał z nią mega problemy.

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Wybranie albo nie wybranie Star Alliance pokaże chęci Włochów do sprzedaży ITA/Alitalia do LHG.
    LHG już kiedyś przymierzało się kupować Alitalię... pytanie, czy będą się pchać w ITA.
    Mateusz Janiec and Babilas like this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  8. #108
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Zaskoczenia nie ma. Linie ITA Airways zostały członkiem sojuszu SkyTeam
    https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...-PHPx6k37iYDXg
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  9. #109

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Nowości w *A:
    Będą dalej rozwijane saloniki pod marką Star Alliance, tak jak w: LAX, FCO, AMS, CDG, GIG, EZE. Nie wskazano jednak kolejnych lokalizacji.
    Nie będzie dodawania kolejnego lub dwóch kolejnych poziomów statusu, co było rozważane kilka lat temu. Będą jednak podnosili atrakcyjność statusu Gold. Star Alliance pracuje, aby wszystkie linie w sojuszu, miał wzajemny dostęp do rezerwacji miejsc w samolotach, aby na całą podróż można było wybrać siedzenia w jednym miejscu, przez internet. Pozwoli to w następnej kolejności, zaoferować Goldom możliwości darmowej rezerwacji miejsc najbardziej atrakcyjnych.
    Star Alliance chce też aby naliczanie mil było dużo szybsze.
    Największa zmiana to dynamiczne ceny przy zakupie biletów nagród ale pozwoli to zdecydowanie zwiększyć dostępność takich biletów. Tutaj chyby wszyscy najbardziej liczą, że Singapore się uaktywni z udostępnianiem swoich kabin premium poza KrisFlyer.
    Bilety RTW na pewno nie znikną.
    *A rozważa ponadto uatrakcyjnienie płatnych biletów RTW o segmenty hotelowe.

    https://thepointsguy.com/news/star-a...lty-interview/

  10. #110

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    To jeszcze taka krótka prasówka. COVID spowodował, że linie do tej pory niezależne chcą jednak wejść do globalnych sojuszy. Oman Air jest blisko Oneworld, a Etihad jest przymierzany do Star Alliance. Star Alliance brakuje trochę obecności w rejonie GCC a Etihad ma już bardzo dużo CSów z liniami *A. Wolne zostają jeszcze Gulf Air i Kuwait Airways.

  11. #111
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Deutsche Bahn wkrótce stanie się członkiem Star Alliance. Szczegóły w przyszłym tygodniu.

  12. #112

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o naszych zachodnich sąsiadów, to można założyć, iż mile (bo w odcinki to wątpię) będą wpadać za dojazdy pociągiem do MUC czy FRA zamiast za doloty krajówkami (już teraz jest to promowane niższą ceną).
    Jeśli taki trend jest "globalny" w *A, to może kiedyś mile będą wpadać za krajowy przejazd do CPK by PKP Intercity
    FilipBB and pasazernagape like this.

  13. #113

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Nie jest to idealny wątek ale spróbuje. Ktoś wie jak wygląda sprawa z bagażem rejestrowanym na kilku odcinkach i powtórzonej trasie?Sytuacja klaruje się następująco.
    Znalazłem świetną taryfę ale nie z Polski, tylko z AMS przez FRA za wielką wodę Lufthansą. Musze się jakoś dostać do AMS ale tego samego dnia i stosunkowo krótko przed odlotem bo nie mam czasu wcześniej. Aby zminimalizować szansę na wpadkę wymyśliłem, że mogę się tam dostać z KRK przez FRA i polecieć tą samą rotacją do AMS, którą mam potem wrócić do FRA i lecieć na nowym bilecie za wielką wodę. Dla samego pasażera z podręczną jest to bezproblemowe (o ile w AMS jest transfer airside ale chyba jest) ale pytanie co bagażem rejestrowanym? Musze go nadać KRK-FRA-AMS-FRA-XXX czy mogę go jakby zostawić na lotnisku we FRA i bez niego zrobić odcinek FRA-AMS-FRA? W takim przypadku pasażer leci KRK-FRA-AMS-FRA-XXX a w tym samym czasie walizka KRK-FRA-XXX. Ktoś może przerabiał podobny przypadek? No logike powinno się dać, skoro bagaż może leżeć przez noc w sortowni jeśli ma się przesiadkę overnight ale to chyba jeden bilet, a co jak są dwa?

  14. #114

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Nie jest to idealny wątek ale spróbuje. Ktoś wie jak wygląda sprawa z bagażem rejestrowanym na kilku odcinkach i powtórzonej trasie?Sytuacja klaruje się następująco.
    Znalazłem świetną taryfę ale nie z Polski, tylko z AMS przez FRA za wielką wodę Lufthansą. Musze się jakoś dostać do AMS ale tego samego dnia i stosunkowo krótko przed odlotem bo nie mam czasu wcześniej. Aby zminimalizować szansę na wpadkę wymyśliłem, że mogę się tam dostać z KRK przez FRA i polecieć tą samą rotacją do AMS, którą mam potem wrócić do FRA i lecieć na nowym bilecie za wielką wodę. Dla samego pasażera z podręczną jest to bezproblemowe (o ile w AMS jest transfer airside ale chyba jest) ale pytanie co bagażem rejestrowanym? Musze go nadać KRK-FRA-AMS-FRA-XXX czy mogę go jakby zostawić na lotnisku we FRA i bez niego zrobić odcinek FRA-AMS-FRA? W takim przypadku pasażer leci KRK-FRA-AMS-FRA-XXX a w tym samym czasie walizka KRK-FRA-XXX. Ktoś może przerabiał podobny przypadek? No logike powinno się dać, skoro bagaż może leżeć przez noc w sortowni jeśli ma się przesiadkę overnight ale to chyba jeden bilet, a co jak są dwa?
    W Amsterdamie transfer airside jest, generalnie wysiadasz do odlotów i możesz iść do kolejnej bramki (chyba, że przylatujesz spoza EU/Schengen z kraju, które nie jest na liście zaufanych). Amsterdam jest idealny dla tzw. back-to-back, swego czasu (przed pandemią) sam zrobiłem kilka takich podróży

    Generalnie luggage through check on separate tickets zależy od przewoźnika - jeden to zrobi, durgi nie. Uprzedam, że bagaż nie może polecieć KRK-FRA-AMS-FRA-XXX tego samego dnia - bagaż nie może iść dwa razy przez to samo lotnisko. Możesz spróbować nadać bagaż KRK-FRA-XXX, jeśli agent handlingowy będzie umiał to zrobić.

    Jeśli oba bilety są operowane przez grupę Lufthansy, ten wątek może być użyteczny dla Ciebie.
    FilipBB likes this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  15. #115
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Jeżeli przesiadkę we FRA do AMS masz wystarczająco długą to możesz nadać go tylko do FRA, tam odberać i nadać na FRA-XXX
    FilipBB likes this.

  16. #116

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    W Amsterdamie transfer airside jest, generalnie wysiadasz do odlotów i możesz iść do kolejnej bramki (chyba, że przylatujesz spoza EU/Schengen z kraju, które nie jest na liście zaufanych). Amsterdam jest idealny dla tzw. back-to-back, swego czasu (przed pandemią) sam zrobiłem kilka takich podróży

    Generalnie luggage through check on separate tickets zależy od przewoźnika - jeden to zrobi, durgi nie. Uprzedam, że bagaż nie może polecieć KRK-FRA-AMS-FRA-XXX tego samego dnia - bagaż nie może iść dwa razy przez to samo lotnisko. Możesz spróbować nadać bagaż KRK-FRA-XXX, jeśli agent handlingowy będzie umiał to zrobić.

    Jeśli oba bilety są operowane przez grupę Lufthansy, ten wątek może być użyteczny dla Ciebie.
    Dzięki bardzo za odpowiedź. Moje obawy były tylko, czy taki transfer bagażu KRK-FRA-XXX nie jest zabroniony/wykluczony jeśli go zostawiam we FRA a w międzyczasie "obskakuje" AMS. Jeśli to będzie zależało tylko od umiejętności agenta to sobie poradzę.

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Jeżeli przesiadkę we FRA do AMS masz wystarczająco długą to możesz nadać go tylko do FRA, tam odberać i nadać na FRA-XXX
    Dzięki, to też fajny pomysł.
    megaloman likes this.

  17. #117

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Trenowałem niepołączone rezerwacje w *A (przez Londyn i Frankfurt) oraz w Sky Team (przez Amsterdam i Atlantę). W obu przypadkach bez problemu nadali mi bagaż do destynacji docelowej. Ostatnio nawet przez AMS właśnie (zobacz mój wątek tu: Do Chile na narty i do Boliwi na Salar de Uyuni w wakacje )
    Warunek - musi byc ten sam alians np. LOT+Lufthansa lub KLM+Delta

Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 4 5 6

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •