Dobra wiadomość nie jest zła! Nic, tylko przyklasnąć![]()
O ile nie przeszkadzają mi wysokie ceny lotów pomiędzy i do siół rozsianych po Nunavut, to uważam, że metropolia taka jak Iqaluit powinna być dobrze skomunikowana z Dzikim Południem. Z siostrzaną Grenlandią też, oczywiście (kłaniam się tu Air Greenland).
Wiadomo kiedy Air Canada uruchamia to połączenie? Będą latać codziennie? Ceny lotów one way w First Air & Canadian North to plus minus 50% ceny return, a Air Canada z tego co widzę jest tak samo chore jak Luftwaffe i przyległości. Jeśli nie będzie normalnych (moim zdaniem) schematów cen, to ta miodowa wiadomość będzie przyprawiona łyżką dziegciu...
Brzuch mnie boli jak zaglądam do stron Wikipedii poświęconych siatce lotnisk i połączeń w Kanadzie. Ani porządnych list nie ma, ani schematów. W wolnych chwilach wstukuję dane do pliku SVG nad którym pracuję od jakiegoś czasu:
Mam nadzieję, że skończę zanim pojadę, bo bez wizualnej siatki ciężko będzie coś planować. Np. wyjazd do Salliq (YZS) na Southampton Island![]()
Zakładki