Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Boeing 737-900ER certyfikowany przez FAA


    Polecamy

    Najnowszy czlonek rodziny B737NG B737 - 900ER otrzymal certyfikat pozwalajacy mu na wykonywanie lotow w liniach lotniczych.
    Samolot otrzymal dodatkowa pare drzwi, pozwalajaca na zwiekszenie liczby pasazerow do max 220 os w jednoklasowej konfiguracji. Inne modyfikacje pozawlaja na zwiekszenie MTW o 13,500 funtów, opcjonalne winglety oraz dodatkowe zbiorniki paliwa pozwalaja samolotowi latac na odleglosc 3,200 nm (5,925 km). Do tej pory zamowiono ponad 100 B739ER

    SEATTLE, April 26, 2007 -- The newest member of the Boeing Next-Generation 737 family, the 737-900ER (Extended Range), earned type certification from the U.S. Federal Aviation Administration on April 20.

    The 737 derivative incorporates an extra pair of exit doors to increase the maximum passenger capacity, a flat aft-pressure bulkhead to increase interior volume, a two-position tailskid for improved takeoff and landing capability, wing strengthening changes to accommodate the 13,500 pound maximum takeoff weight increase, enhancements to the leading and trailing edge flap systems for improved takeoff and landing capability, and optional Blended Winglets and auxiliary fuel tanks that increase the range of the 737-900ER to 3,200 nautical miles (5,925 km).

    The airplane is certified to carry up to 220 passengers in a single-class configuration.

    On July 18, 2005, Indonesia's Lion Air launched the higher capacity, longer range Next-Generation 737-900ER with an order for 30 airplanes. Airlines have ordered more than 100 Next-Generation 737-900ERs to date.
    http://www.boeing.com/news/releases/...70426d_pr.html
    no risk, no fun ;D


  2. #2
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Jakoś tak boeingowi wszystko łatwiej idzie niż airbusowi. Żadnych problemów, opóżnień, wszystko zgodnie z planem...

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Gdyby nie ta pomyłka pod nazwą A380, Airbusowi też szłoby łatwo, bez opóźnień... ba! A350XWB byłby dostępny 3 lata wcześniej.

  4. #4
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK
    Jakoś tak boeingowi wszystko łatwiej idzie niż airbusowi. Żadnych problemów, opóżnień, wszystko zgodnie z planem...
    Nie zebym byla zlosliwa , ale Airbus to typowy przyklad europejskiej firmy panstwowej wspolfinansowanej z kasy wszystkich obywateli UE,a na pewno obywateli Francji... Kazdy problem jest roztrzasany w calej Europie jakby to byl conajmniej kataklizm . Nawet jak im nie idzie, to Chirac zadba o to, zebyo go dofinansowali, a Boeing to nowoczesnie zarzadzana PRYWATNA firma, w ktorej rozumieja, ze kazda pomylka i kazde opoznienie moze doprowadzic do upadku firmy. To jeden z powodow, dla ktorych nie lubie Airbusa :P

  5. #5
    piter_EPTM_EPKK
    Goście

    Domyślnie

    w Stanach jest inna organizacja pracy i calej firmy i to powinnismy jako Europejczycy małpowac od Ameryki a nie bezmyslnie odtwierac kolejnego McDonalda

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piter_EPTM_EPKK
    a nie bezmyslnie odtwierac kolejnego McDonalda
    Skad wiadomo ze bezmyslnie?

  7. #7
    piter_EPTM_EPKK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik
    Skad wiadomo ze bezmyslnie?
    bo znam sytuacja budowy i ulokowania MC w moim rodzinnym miescie jak i wojewodztwie. Kolega z firma je budowal wiec wiem na jakich warunkach zostało to zrobione. A bezmyslnie dlatego, ze sprzedano najlepsze place w centrum miast za bezcen... a reszte sobie dospiewaj

  8. #8
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Siedem dni po certyfikacji Boeing dostarczyl pierwszy egzemplarz B739ER do linii "Lion Air"

    http://www.boeing.com/news/releases/...70427b_nr.html
    no risk, no fun ;D


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdańsk GDN/EPGD

    Domyślnie

    U anetki już wiszą conajmniej dwie ftki, pewnie priority dostały
    http://www.airliners.net/open.file/1163665/L/
    http://www.airliners.net/open.file/1195297/L/

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdansk/GDN/EPGD

    Domyślnie


    Polecamy

    Musi mieć mocne zawieszenie i koła, skoro ma zabierać nawet więcej pax od naszych B762, a tylko po 2 kółka na goleni...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •