Jakoś tak boeingowi wszystko łatwiej idzie niż airbusowi. Żadnych problemów, opóżnień, wszystko zgodnie z planem...
Najnowszy czlonek rodziny B737NG B737 - 900ER otrzymal certyfikat pozwalajacy mu na wykonywanie lotow w liniach lotniczych.
Samolot otrzymal dodatkowa pare drzwi, pozwalajaca na zwiekszenie liczby pasazerow do max 220 os w jednoklasowej konfiguracji. Inne modyfikacje pozawlaja na zwiekszenie MTW o 13,500 funtów, opcjonalne winglety oraz dodatkowe zbiorniki paliwa pozwalaja samolotowi latac na odleglosc 3,200 nm (5,925 km). Do tej pory zamowiono ponad 100 B739ER
http://www.boeing.com/news/releases/...70426d_pr.htmlSEATTLE, April 26, 2007 -- The newest member of the Boeing Next-Generation 737 family, the 737-900ER (Extended Range), earned type certification from the U.S. Federal Aviation Administration on April 20.
The 737 derivative incorporates an extra pair of exit doors to increase the maximum passenger capacity, a flat aft-pressure bulkhead to increase interior volume, a two-position tailskid for improved takeoff and landing capability, wing strengthening changes to accommodate the 13,500 pound maximum takeoff weight increase, enhancements to the leading and trailing edge flap systems for improved takeoff and landing capability, and optional Blended Winglets and auxiliary fuel tanks that increase the range of the 737-900ER to 3,200 nautical miles (5,925 km).
The airplane is certified to carry up to 220 passengers in a single-class configuration.
On July 18, 2005, Indonesia's Lion Air launched the higher capacity, longer range Next-Generation 737-900ER with an order for 30 airplanes. Airlines have ordered more than 100 Next-Generation 737-900ERs to date.
Jakoś tak boeingowi wszystko łatwiej idzie niż airbusowi. Żadnych problemów, opóżnień, wszystko zgodnie z planem...
Gdyby nie ta pomyłka pod nazwą A380, Airbusowi też szłoby łatwo, bez opóźnień... ba! A350XWB byłby dostępny 3 lata wcześniej.
Nie zebym byla zlosliwa , ale Airbus to typowy przyklad europejskiej firmy panstwowej wspolfinansowanej z kasy wszystkich obywateli UE,a na pewno obywateli Francji... Kazdy problem jest roztrzasany w calej Europie jakby to byl conajmniej kataklizm . Nawet jak im nie idzie, to Chirac zadba o to, zebyo go dofinansowali, a Boeing to nowoczesnie zarzadzana PRYWATNA firma, w ktorej rozumieja, ze kazda pomylka i kazde opoznienie moze doprowadzic do upadku firmy. To jeden z powodow, dla ktorych nie lubie Airbusa :PZamieszczone przez marcin_EPKK
w Stanach jest inna organizacja pracy i calej firmy i to powinnismy jako Europejczycy małpowac od Ameryki a nie bezmyslnie odtwierac kolejnego McDonalda
Skad wiadomo ze bezmyslnie?Zamieszczone przez piter_EPTM_EPKK
bo znam sytuacja budowy i ulokowania MC w moim rodzinnym miescie jak i wojewodztwie. Kolega z firma je budowal wiec wiem na jakich warunkach zostało to zrobione. A bezmyslnie dlatego, ze sprzedano najlepsze place w centrum miast za bezcen... a reszte sobie dospiewajZamieszczone przez Czterosilnik
Siedem dni po certyfikacji Boeing dostarczyl pierwszy egzemplarz B739ER do linii "Lion Air"
http://www.boeing.com/news/releases/...70427b_nr.html
U anetki już wiszą conajmniej dwie ftki, pewnie priority dostały
http://www.airliners.net/open.file/1163665/L/
http://www.airliners.net/open.file/1195297/L/
Zakładki