Strona 9 z 14 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 180 z 271
Like Tree157Likes

Wątek: LPR - Lotnicze Pogotowie Ratunkowe

  1. #161
    Awatar trabin

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPRU

    Domyślnie


    Polecamy

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/ne...-u,nId,2621337 Przetarg na nowe samoloty dla LPR-u. Jestem ciekaw co wybiorą.
    Celestron C70, Canon 600D + Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM.
    http://www.flightradar24.com/

  2. #162

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Wybiorą: Pilatus PC24.....

  3. #163

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stiletto Zobacz posta
    Wybiorą: Pilatus PC24.....
    Trochę za lekki chyba w SIWZ jest 16 500 KG

  4. #164

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    16,5 tony to już bardzo duży samolot, tyle nie ma nawet największa Cessna Citation. Planowane są loty międzykontynentalne?

  5. #165

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Z pewnością będą amerykańskie, takie ładne... jak wszystko co ostatnio kupuje rząd. Zatem PC-24 wykluczam.

    16500 kg to masa maksymalna MTOW jaką akceptują w zamówieniu. Może być lżejszy. Zasięg min 1500 NM.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  6. #166

    Dołączył
    May 2015

    Domyślnie

    LPR przeprowadziło też w tym roku przetargi na 2 śmigłowce do szkolenia - wybrano R 44 oraz 3 samoloty do szkolenia, wybrano Tecnamy. Podaję zgodnie z informacją dostępna na stronie internetowej LPR w dziale przetargi, gdzie więcej szczegółów.
    Pozdrawiam

    Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka

  7. #167

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Czyżby LPR chciało szkolić od zera do bohatera? Za mało pilotów z licencją zawodową jest na rynku? Czy może znajomi królika, którzy mają obiecaną pracę na prawym fotelu nowych bizjetów nie chcą się szkolić za swoje skoro jest okazja za państwowe. Ja tylko pytam bo w LPR akurat nie mam dobrych informacji z wewnątrz.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  8. #168
    Awatar Trooper85

    Dołączył
    Aug 2017
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jordanj Zobacz posta
    Czyżby LPR chciało szkolić od zera do bohatera? Za mało pilotów z licencją zawodową jest na rynku? Czy może znajomi królika, którzy mają obiecaną pracę na prawym fotelu nowych bizjetów nie chcą się szkolić za swoje skoro jest okazja za państwowe. Ja tylko pytam bo w LPR akurat nie mam dobrych informacji z wewnątrz.
    Może dla pilotów z papierami i doświadczeniem LPR nie jest atrakcyjny finansowo.

  9. #169

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    LPR sam prowadzi niektóre szkolenia, np. do IFR, do CPL pewnie też. Jeżeli w ogólnym rozrachunku ograniczy to koszty poprzez wykorzystanie R44 które są wielokrotnie tańsze niż EC135, to ok. LPR ma do tego nowoczesny symulator EC135, w zasadzie z taką bazą będą drugim po wojsku śmigłowcowym ośrodkiem szkoleniowym w Polsce. Takie zaplecze powinno nie tylko generować koszty, ale raczej na siebie zarabiać.

  10. #170

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Na rynku jest też wielu pilotów z papierami i bez doświadczenia czyli takich po kursie 0-ATPL, którzy wyszkolili się za swoje pieniądze lub pieniądze publiczne z funduszu MNiSW (np. PWSZ w Chełmie, cywilna część Dęblina, Politechnika Rzeszowska) lub pieniądze publiczne za pośrednictwem funduszy UE. Problem jest tylko z pilotami śmigłowcowymi do lotów HEMS, gdyż 1000 godzin nalotu w tym min. 500 na śmigłowcu nikt sobie z własnej kieszeni nie wyłoży co powoduje, że jedynym dostawcą tego personelu jest wojsko. Zakup R-44 raczej nic nie zmieni bo chyba nie będą oprócz szkolenia kazali gościowi latać 300 godzin ekstra aby dobił do 500 na śmigłowcu przed przesiadką do EC135 w operacjach HEMS.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  11. #171
    Awatar RobCopter

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jordanj Zobacz posta
    LPR sam prowadzi niektóre szkolenia, np. do IFR, do CPL pewnie też
    Tylko TR na EC135 i P180 oraz szkolenie specjalistyczne (np. NVIS) oraz IR(H). CPL(H) jest wymagane przy zatrudnieniu. W przypadku samolotów minimum CPL(A), ME, IR(A).

  12. #172

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    W piątek na lotnisku w Michałkowie koło Ostrowa Wielkopolskiego uroczyście otwarto nowo wybudowaną stałą bazę Śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego.
    https://epoznan.pl/news-news-90359-S..._w_Michalkowie

    A skąd wezmą śmigłowiec?
    Pozdrawiam Marcin (mkonst)

  13. #173

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jordanj Zobacz posta
    Zakup R-44 raczej nic nie zmieni bo chyba nie będą oprócz szkolenia kazali gościowi latać 300 godzin ekstra aby dobił do 500 na śmigłowcu przed przesiadką do EC135 w operacjach HEMS.
    No właśnie będą.

  14. #174
    Awatar MarcinFRG

    Dołączył
    Mar 2012

    Domyślnie

    Nie wiem czy dobry wątek.
    Taka ciekawa sytuacja w Inowrocławiu dzisiaj: https://youtu.be/tXcuj6dQjYE

    https://youtu.be/NLA1MSYKz7s

    Filmy autorstwa mojego kolegi Wojtka. Pozwolił udostępniać.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

  15. #175
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie

    Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ma pięć nowych maszyn.
    https://pulsmedycyny.pl/piec-nowych-...nkowego-948879
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  16. #176

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ładnie wyglądają Robinsony w malowaniu LPR:
    https://dlapilota.pl/wiadomosci/lotn...VAYG9buyKP3j3Y
    STYRO and supermajku like this.
    Pozdrawiam Marcin (mkonst)

  17. #177

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    100 milowy las

    Domyślnie

    Jakie regi mają Robinsony i Tecnamy?

  18. #178
    Awatar vader

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Tecnam P2008JC MkII
    SP-HTA, s/n 1121
    SP-HTB, s/n 1122
    SP-HTC, s/n 1123

    Robinson R44 Raven II
    SP-HTM, s/n 14277
    SP-HTN, s/n 14278
    N 10" 'Simon II' + SCT 5", EOS 70D, Intek AR-109, PlanePlotter: mo i vo

  19. #179
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Tak tutaj zostawię

    https://www.facebook.com/45502758136...24&v=e&sfns=mo


    Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

  20. #180

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Strasznie "wąsko" między tymi drzewami...
    Pilot ma wcześniej informacje (od kogoś na miejscu np. PSP) jakie są warunki terenowe do lądowania?

Strona 9 z 14 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 13-11-2013, 17:08
  2. 14-12-2012, 21:31
  3. 04-12-2012, 21:40
  4. 08-09-2012, 19:50
  5. 27-08-2012, 09:58
  6. 25-08-2012, 23:20
  7. 24-08-2012, 08:31
  8. 23-08-2012, 15:21
  9. 23-08-2012, 14:54
  10. 23-08-2012, 14:36
  11. 23-08-2012, 14:29
  12. 23-08-2012, 14:24
  13. 30-03-2012, 10:00
  14. 28-02-2012, 16:58
  15. 26-02-2012, 19:45
  16. 31-01-2012, 17:05
  17. 23-12-2011, 13:54
  18. 14-12-2011, 17:28
  19. 15-11-2011, 15:16
  20. 04-11-2011, 19:04
  21. 10-07-2011, 17:04
  22. 30-06-2011, 12:01
  23. 30-05-2011, 22:23
  24. 09-02-2011, 10:06
  25. 26-01-2011, 11:37
  26. 02-10-2010, 23:20

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •