Po co do WAW skoro LO moze zawsze dowiezc im pasazerow do FRA lub MUC
http://www.airliners.net/discussions....main/3398242/New Routes
2007 will be heavily focus on European passenger markets, which the airline will fly to Brussels and Prague. New destinations in Japan depends on the new slottery after the bilateral deal. It is also evaluating potential markets in Middle-East, Europe, Americas.
A do WAW? Hmm...zonk ;-)
skoro mają być rejsy LO do Pekinu
Dla ścisłości: China Airlines to przewoźnik z Tajwanu a nie z Chin.
A to już jest dyskusyjne, ponieważ to, czy Tajwan należy do ChRL czy nie, jest kwestią sporną.
China Airlines os zeszlego roku maja przedstawicielstwo na Polske w Globair, wiec moze wejda takze i do Polski. Z tego co dzis widzialem, to bilety sie calkiem niezle z PL sprzedaja. Musze podpytac o to, czy maja wejsc.
Z tą China Airlines w Pradze to miałem dziwną przygodę.
Łażę sobie po Pradze regularnie spoglądając na niebo i widzę nagle wznoszący się z pasa 13 jumbo. Z wielu kilometrów pod słońce pstrykam fotkę i okazuje się że to China Airlines.
Po około 10 minutach na niebie pokazał się zmierzający do pasa 13 kolejny jumbo. Pstrykam i.... znowu China Airlines.
Pojawia się więc pytanie: czy mozliwe aby były dwa 747 China Airlines ?
czy może to był ten sam ale z jakiegoś powodu tuż po starcie lądował ?
A może podchodził i z jakiegoś powodu w ostatniej chwili odesłali go na drugi krąg co przy obserwacji z kilku kilometrów sprawiało wrażenia jakby startował ?
To China Airlines Cargo. Zdjęcie zrobione było w czwartek 3 maja. Według rozkładu tego dnia operuje na trasie TPE-AUH-PRG-LUX. Na zdjęciach najprawdopodobniej jest to ten sam samolot. Rozkładowy przylot do PRG ma o 13:25, a planowany odlot o 14:50. China Airlines Cargo przylatuje do Pragi także w niedziele.
Pozdrawiam
Zakładki