Porażka. Poprzednie znacznie lepsze.
Delta Air Lines od dzis nie jest juz bankrutem (zobaczymy jak dlugo), aby odciac sie od przeszlosci zafundowala sobie nowe malowanie.
http://www.airliners.net/open.file/1204505/L/
http://www.airliners.net/open.file/1204514/L/
Też tak uważam, poprzednie było bardzo dobre nie rozumiem po co ta zmiana?Zamieszczone przez KZ
Ogonek fajny ale ten napis prostacki. Ogólnie stare mi się bardziej podoba
[SIGPIC][/SIGPIC]
Parafrazując słowa jury z tańca z gwiazdami, mało delty w tej delcie zostało...
________________________________________
Pozdrawiam, Krzysiek.
"If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.
A ja zdecydowanie wole to nowe malowanie. Jest jakies czystsze, bardziej wyraziste.
Co te samoloty im zrobiły...?
Dokładnie, i zupełnie poza rytmemZamieszczone przez Kshyhoo
Bardzo ładne malowanie, świetna kolorystyka i nareszcie koniec z tym reliktem lat 50-tych ubiegłego wieku pod nazwą "polerowany metal". Jak jeszcze American zrezygnuje z tego, będę fruwał pod sufitem
Jedyne zastreżenia mam do napisu... mogliby użyć bardziej wyrazistą czcionkę.
jakbym siedział w jury... 'ode mnie: przemalować ogon na stary, a napis pie****elnąć na cały kadłub' :P no ale przynajmniej brzuszek im wyszedł.. ale ogon mi szkocką krate przypomina nie wiem dlaczego
Ja osobiscie nic nie mam przeciwko "polerowanemu metalowi" jak w AA. Po pierwsze sa orginalni - bo to rzadka sprawa, dobrze ze ktos sie wylamuje i "poleruje". Po drugie sa bardziej "zieloni" bo nie zuzywaja toksycznej farby i ich samoloty sa odpowiednio lzejsze i zaoszczedzaja paliwo. Moze ich malowanie nigdy nie wygra konkursu pieknosci ale jest to ich dawny znak handlowy i napewno lezka by sie nie jednemu zakrecila w oku jakby nagle oblali samoloty farbaZamieszczone przez ojcie_c
Gdyby samoloty były w 100% metalowe, jak w latach 50-tych i 60-tych, to OK. Na nowych B737-800, B777-200ER i MD8X wszystkie kompozytowe "łaty" wyłażą i rażą oczy aż głowa boli. Porównaj jak malowanie AA wyglądało na ich B727 (zdjęcie) a jak wygląda na nowszych maszynach (zdjęcie) - to szare usterzenie pionowe to jest IMHO ohyda.Zamieszczone przez saturn5
Poza tym i tak niedługo zaczną malować swoje samoloty. Kompozytowych B787 nie będzie można wypolerować (na szczęście). Wystarczy użyć lekkiej perły a'la Virgin Atlantic et voila!
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
A co to zdjecie ma wspolnego z nowym malowaniem DeltyZamieszczone przez Gregor
Zaorać, buraki posiać...
Nie ma to jak Chapter 11 Kombinuja potwornie.
KS
Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
A chcialbys, aby linie tak sobie padaly bez ochrony? Jak widac, Chapter 11 dziala dobrze, bo powoduje, ze prawie bankruci sie restrukturyzuja i wychodza na prosta.Zamieszczone przez k_sko
Jest Chapter 11 i Chapter 13. W dobrze dzialajacej gospodarce powinno istniec dobrze skonstruowane prawo bankructwa ktore daj szanse firmom wyjsc z klopotow. To pomoga gospodarce. Nie kazde bankructwo jest bezposrednia wina firmy lub jej zarzadu.Zamieszczone przez k_sko
Zakładki