Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Iberia rezygnuje z lotów krótko i średniodystansowych


    Polecamy

    Plany są takie aby stworzyć linie niskokosztową która przejmie loty inne niż długodystansowe i od 2015r. IB będzie latała tylko na dalekich trasach, szczególnie do Ameryki Południowej.
    Ciekawa koncepcja.

    Iberia (Madrid) is getting out of the short and medium-haul business and will concentrate on its long-haul business.
    Iberia will create a new unnamed low-cost subsidiary to be based in Madrid, which will start operations in November 2010. This new airline will gradually take over the IB’s short and medium-haul routes, and will then expand by taking over British Airways’ short-haul routes pending the planned merger. By 2015, IB will no longer fly the short and medium-haul routes with its own planes and crews, thus concentrating on the long-haul routes especially to South America.
    Expected fleet changes:
    Airbus A320:
    Leaving the fleet in 2010:
    EC-HQG, EC-HQK and EC-HDN.
    Airbus A319:
    Arriving in 2010:
    EC-LEI (already in MAD) EC-KUB (April 1)
    Airbus A340:
    Leaving the fleet in 2010:
    A340-300:
    EC-GQK, EC-HQF, EC-HQH (September), and EC-HQN (December).
    Arriving in 2010:
    A340-600:
    EC-LCZ (already in MAD), EC-LEV (April 1), EC-LEU (June 1), EC-??? (July 1), EC-??? (August 1), the last being the last production line A340-600 to be built, and therefore, the last A340 to be built by Airbus.
    Iberia to exit short and medium-haul routes by 2015
    no risk, no fun ;D


  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Airbus A320: Leaving the fleet in 2010: EC-HQG, EC-HQK and EC-HDN. Airbus A319: Arriving in 2010: EC-LEI (already in MAD) EC-KUB (April 1)
    Hm...dziwne...a jak ma się do tego opuszczenie floty przez A320 i zaangażowanie A319? Mają trochę A32S/A319 we flocie. Będzie szansa na przejęcie kilkudziesięciu Airbusów.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    and will then expand by taking over British Airways’ short-haul routes pending the planned merger.
    Czyli docelowo i British Airways przestanie latać na krótkich i średnich?

  4. #4
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Coś mi zalatuje strajkiem....

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Czyli taki Aer Lingus sie narodzi? Na short- i medium-haul są LCC, zaś na long-haul są całkiem przyzwoici w serwisie i produkcie.

    Bo na razie to Iberia w ogóle przyzwoita nie jest.

  6. #6
    Awatar A380

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie


    Polecamy

    Wystarczy im tylko zacząć kasować za bagaż i już są lowcostem
    Na trasach do 3 godzin (czyli np Berlin-Madryt) już nie ma bezpłatnego serwisu, a fotele w business nie różnią się niczym od economy.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •