Pokaż wyniki od 1 do 20 z 20
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Początki końca bazy Norwegian'a w WAW?


    Polecamy

    Norwegian ventes at lukke base i Polen

    Bjorn Kjos szef DY twierdzi, że polska przestała być już atrakcyjnym rynkiem, głównie ze względu na pogorszenie się sytuacji na obcych rynkach pracy i mniejszej ilości Polaków podróżujących za pracą.

    Kjos podkreśla, że Norwegianowi brakuje maszyn na dochodowym rynku skandynawskim, do tego, wobec pogarszającej się sytuacji Finnair'a, chcą teraz postawić na rynek fiński. Choć Norwegian nie planuje wycofania się z Polski, likwidacja bazy jest nieunikniona.

    Kjos przyznaje, że Norwegian w Polsce nie zarabia A to głównie z powodu konkurencji W!ZZa i FRancy, które mają znacznie niższe koszty...

    Chlip chlip Tampony ze skrzydełkami wyparte przez landryny, prawo Kopernika jak zwykle działa...

  2. #2

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    LOL.....

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    LOL.....
    A czemu lol?

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Tampony ze skrzydełkami wyparte przez landryny, prawo Kopernika jak zwykle działa...
    Jak dla mnie swoiste nowum

  5. #5
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    ...prawo Kopernika jak zwykle działa...
    DY zbyt biernie "atakował", a raczej bronił się tuż po starcie na "niedochodowym" rynku polskim. O tym Kopernik nie wspomina Ani o tym, że lepszy to ten który ma wyższe koszty

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Z punktu widzenia pasażera pewnie dużo się nie zmieni, bo już dziś Norwegian lata tak jakby tu bazy nie było... Mam nadzieję że kumplowi-stewardowi uda się w czas zmienić bazę na Kopenhagę...

  7. #7
    Awatar wanga

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    niestety :
    Pasazer.com

  8. #8
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Szkoda Norwegiana w Warszawskiej "bazie" ale wg mnie nazwanie bazy gdzie nocuje jedna maszyna jest sporym nadużyciem.
    Pozdrawiam, Airliner

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    głównie ze względu na pogorszenie się sytuacji na obcych rynkach pracy i mniejszej ilości Polaków podróżujących za pracą.
    Albo ja się nie znam, ale wydaje mi się, że kierunki zamykane (tj. Palma, Warna, Bourgas, Split, Dubrovink, Alicante, Malaga i Ateny) nigdy jakoś mocno emigracyjne nie były, ale mogę się mylić

  10. #10
    Old
    Old jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Trudno, znów się zmniejsza konkurencja i wybór. A przy okazji przyczynek do tego, że żadne Modli nie będzie już potrzebny.

  11. #11

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Old Zobacz posta
    Trudno, znów się zmniejsza konkurencja i wybór. A przy okazji przyczynek do tego, że żadne Modli nie będzie już potrzebny.
    Tak naprawdę nie był potrzebny

  12. #12

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    A czy ktoś wie jakie było mniej więcej obłożenie na tych zamykanych kierunkach? Oraz czy były one prowadzone przy współpracy z biurami turystycznymi może? Bo cały czas byłem przekonany że tak, ale ostatnio mnie jakaś taka wątpliwość złapała...

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    AGP miała dobre bookingi

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jest jeszcze gorzej.

    Znika WSZYSTKO oprócz codziennego Oslo i 2 Stavangerów, a więc także Bergen...

  15. #15

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    I pomyslec ze na czesci tras nie meili zadnej konkurencji...

  16. #16
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    A czy ktoś wie czy były one prowadzone przy współpracy z biurami turystycznymi może? Bo cały czas byłem przekonany że tak, ale ostatnio mnie jakaś taka wątpliwość złapała...
    Były... Hiszpania, Grecja, Chorwacja i Bułagria to mix czartery. I na tym polega problem, że DY bardzo brzydko postąpił z touroperatorami.
    Mniej więcej miesiąc temu (a więc kilka miesięcy po rozpoczęciu sprzedaży pakietów turystycznych przez biura podóży ) DY zakomunikował, że od wrzesnia nie bedzie już latał na tych kierunkach.
    Także już wtedy było wiadomo, że to koniec Norwegiana w Polsce (zdaje się że nawet gdzieś o tym pisałem - chyba w wątku o zamykanych połaczeniach).
    pasażer


  17. #17

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Niee... Przeciez to taka mila i sympatyczna linia...

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Miła, sympatyczna, a do tego solidna i ma miły personel

  19. #19

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    No ze solidna to wlasnie widac.

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Każdy ma prawo swe własne zdanie mieć Póki co o Norwegianie geberalnie opinie są dużo lepsze niż o tradycyjnym SASie, co jest dość niezwykłe jak na tanie linie

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •