Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 23
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Fuzja Continental i United Airlines


    Polecamy

    Według Wall Street Journal, United Airlines i Continental ogłoszą w poniedziałek fuzję firm. Po sfinalizowaniu procesu połączone linie staną się największą linią lotniczą na świecie pod względem przewiezionych pasażerów.

    To się Delta długo nie nacieszyła...

    ...a ja z bólem pożegnam najładniejsze malowanie północnoamerykańskie - megalinia będzie nosiła nazwę United.

  2. #2
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Nazwa "Continental" jest lekko myląca. Pewnie United jest lepsza z marketingowego punktu widzenia.

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Ten ruch był do przewidzenia. Fajnie, połączę sobie obydwa programy milowe z obu linii. Zresztą z takim zamiarem założyłem obydwa.

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Też mi się tak wydaje... Widocznie gdyby w tytule było "Goodbye" zamiast "Do Swidania", byłoby w porządku...
    Ech, jak ja kocham polityczną niepoprawność

    OK, koniec OT.

    Siedziba nowej firmy ma być w Chicago, zaś prezesem zostanie obecny prezes Continentala, Jeff Smisek.

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    A jakie malowanie będzie? Bo oba są bardzo fajne.

  6. #6

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    To jeszcze cały czas może nie dojść do skutku. Według WSJ głosowanie nad tym będzie m.in. jutro.

    Jeśli jedyną marką zostałoby United, wtedy naturalnie zostaje też ich malowanie. Każda inna opcja byłaby bardzo kosztowna. Ale jest to całkowicie kosmetyczny detal.

    Bardziej ciekawe jest jaki będzie to miało wpływ na ich operacje. Na przykład czy hub w Cleveland pójdzie pod nóż i jakie byłyby konsekwencje fuzji dla współpracy z PLL LOT i jego planami na więcej kierunków do US.

  7. #7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Juz przegłosowane - powstała największa linia lotnicza na świecie - 693 samoloty oraz 90 tys pracowników.

  8. #8
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    liczba tylu samolotów robi wrażenie.
    Ciekawe czy zdecyduja sie uruchomic polaczenie z Polska by była jakaś konkurencja dla LOTu jeżeli chodzi o połączenia bezpośrednie miedzy Polska a Ameryka.
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 03-05-2010 o 12:32 Powód: ort.

  9. #9

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Nie sądzę aby szybko uruchomili...chyba że nagle USA pozwoli na ruch bezwizowy to wtedy będzie fala wyjazdów nawet na wakacje ale tak to nie sądzę...bo czemu do teraz tego nie zrobili??

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bastek Zobacz posta
    liczba tylu samolotów robi wrażenie.
    Ciekawe czy zdecyduja sie uruchomic polaczenie z Polska by była jakaś konkurencja dla LOTu jeżeli chodzi o połączenia bezpośrednie miedzy Polska a Ameryka.
    Wszystkie linie są w Star Alliance. United "lata" do Polski na pokładach LOTu.

    Cytat Zamieszczone przez Bukin1978 Zobacz posta
    Juz przegłosowane - powstała największa linia lotnicza na świecie - 693 samoloty oraz 90 tys pracowników.
    To Star Alliance się zmniejszy o jednego członka?
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 04-05-2010 o 17:55 Powód: scalanie

  11. #11
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez HUMBAK Zobacz posta
    To Star Alliance się zmniejszy o jednego członka?
    Zapewne tak, podobnie było z połączeniem Delta/NWA.

  12. #12
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Przecież oba są w *A, to dlaczego ma się cokolwiek zmienić?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jakkolwiek to brzmi "największy na świecie" to poza rynkiem domestic w USA będzie to miało raczej małe znaczenie dla rynku.

    Btw: nowy branding jest po prostu koszmarny.

  14. #14
    Awatar MichalWroc

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Przed Star Aliance CO był chyba w Sky Team. Przede wszystkim Boeing straci klienta na wyłączność - wszystkie samoloty jakie użytkował CO były Boeing'a, w przeciwieństwie do UA.

  15. #15

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    To 14 i 24 maja lecę jeszcze Continental czy już United? Mam nadzieję, że nie będzie żadnych "chorób wieku dziecięcego" akurat w okresie moich lotów.

  16. #16
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Btw: nowy branding jest po prostu koszmarny.
    Cooo?!?!?!?! Bzdury opowiadasz!! Malowanie "starego" United jest OHYDNE.



    Nowy branding jest GENIALNY!!!! Continental ma najładniejsze malowanie ze wszystkich północnoamerykańskich przewoźników i zachowanie jako malowania "nowego" United to absolutny strzał w dziesiątkę!

    Cytat Zamieszczone przez stnm Zobacz posta
    To 14 i 24 maja lecę jeszcze Continental czy już United?
    "United operated by Continental" Tak było w każdym razie w przypadku DL/NW przed połączeniem certyfikatów.
    Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 03-05-2010 o 13:19

  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Przecież oba są w *A, to dlaczego ma się cokolwiek zmienić?
    United jest członkiem i Continental jest członkiem, czyli dwóch członków. Jak będzie "United Continental", to będzie liczony za jednego członka. Ergo, jednego członka mniej w Star Alliance...

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Cooo?!?!?!?! Bzdury opowiadasz!! Malowanie "starego" United jest OHYDNE.



    Nowy branding jest GENIALNY!!!! Continental ma najładniejsze malowanie ze wszystkich północnoamerykańskich przewoźników i zachowanie jako malowania "nowego" United to absolutny strzał w dziesiątkę!


    "United operated by Continental" Tak było w każdym razie w przypadku DL/NW przed połączeniem certyfikatów.
    Takie będzie oficjalnie nowe malowanie nowego United??!! TO GENIALNE!!!!
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 04-05-2010 o 17:57 Powód: Stanus/Humbak czy jak sie tam jeszcze zwiesz - bądź tak dobry i korzystaj z możliwości edycji swoich postów

  18. #18
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez HUMBAK Zobacz posta
    Takie będzie oficjalnie nowe malowanie nowego United??!
    Tak jest.
    Let's Fly Together - polecam dla zainteresowanych.

  19. #19
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Mnie ciekawi, w którą stronę pójdą jeżeli chodzi o park lotniczy.

  20. #20
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie


    Polecamy

    747 - na pustynię (i bardzo dobrze), z czasem do lamusa pewnie odejdą też 767, bo flota długodystansowa będzie budowana w oparciu o 787-8/-9 i A350-900. 777-200ER polatają pewnie do ok. 2015 - 2020 roku. Zaś jeśli chodzi o maszyny wąskokadłubowe, na pustynię pójdą z pewnością wszystkie stare 737-300/-500 Continental (United swoim już podziękował). Na razie pewnie będą używać połączonych sił Airbusa i Boeinga, co potem - się zobaczy.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •