Nazwa "Continental" jest lekko myląca. Pewnie United jest lepsza z marketingowego punktu widzenia.
Według Wall Street Journal, United Airlines i Continental ogłoszą w poniedziałek fuzję firm. Po sfinalizowaniu procesu połączone linie staną się największą linią lotniczą na świecie pod względem przewiezionych pasażerów.
To się Delta długo nie nacieszyła...
...a ja z bólem pożegnam najładniejsze malowanie północnoamerykańskie - megalinia będzie nosiła nazwę United.
Ten ruch był do przewidzenia. Fajnie, połączę sobie obydwa programy milowe z obu linii. Zresztą z takim zamiarem założyłem obydwa.
Też mi się tak wydaje... Widocznie gdyby w tytule było "Goodbye" zamiast "Do Swidania", byłoby w porządku...
Ech, jak ja kocham polityczną niepoprawność
OK, koniec OT.
Siedziba nowej firmy ma być w Chicago, zaś prezesem zostanie obecny prezes Continentala, Jeff Smisek.
A jakie malowanie będzie? Bo oba są bardzo fajne.
To jeszcze cały czas może nie dojść do skutku. Według WSJ głosowanie nad tym będzie m.in. jutro.
Jeśli jedyną marką zostałoby United, wtedy naturalnie zostaje też ich malowanie. Każda inna opcja byłaby bardzo kosztowna. Ale jest to całkowicie kosmetyczny detal.
Bardziej ciekawe jest jaki będzie to miało wpływ na ich operacje. Na przykład czy hub w Cleveland pójdzie pod nóż i jakie byłyby konsekwencje fuzji dla współpracy z PLL LOT i jego planami na więcej kierunków do US.
Juz przegłosowane - powstała największa linia lotnicza na świecie - 693 samoloty oraz 90 tys pracowników.
liczba tylu samolotów robi wrażenie.
Ciekawe czy zdecyduja sie uruchomic polaczenie z Polska by była jakaś konkurencja dla LOTu jeżeli chodzi o połączenia bezpośrednie miedzy Polska a Ameryka.
Ostatnio edytowane przez Gabec ; 03-05-2010 o 12:32 Powód: ort.
Nie sądzę aby szybko uruchomili...chyba że nagle USA pozwoli na ruch bezwizowy to wtedy będzie fala wyjazdów nawet na wakacje ale tak to nie sądzę...bo czemu do teraz tego nie zrobili??
Przecież oba są w *A, to dlaczego ma się cokolwiek zmienić?
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Przed Star Aliance CO był chyba w Sky Team. Przede wszystkim Boeing straci klienta na wyłączność - wszystkie samoloty jakie użytkował CO były Boeing'a, w przeciwieństwie do UA.
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
To 14 i 24 maja lecę jeszcze Continental czy już United? Mam nadzieję, że nie będzie żadnych "chorób wieku dziecięcego" akurat w okresie moich lotów.
Cooo?!?!?!?! Bzdury opowiadasz!! Malowanie "starego" United jest OHYDNE.
Nowy branding jest GENIALNY!!!! Continental ma najładniejsze malowanie ze wszystkich północnoamerykańskich przewoźników i zachowanie jako malowania "nowego" United to absolutny strzał w dziesiątkę!
"United operated by Continental" Tak było w każdym razie w przypadku DL/NW przed połączeniem certyfikatów.
Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 03-05-2010 o 13:19
United jest członkiem i Continental jest członkiem, czyli dwóch członków. Jak będzie "United Continental", to będzie liczony za jednego członka. Ergo, jednego członka mniej w Star Alliance...
Takie będzie oficjalnie nowe malowanie nowego United??!! TO GENIALNE!!!!
Ostatnio edytowane przez Gabec ; 04-05-2010 o 17:57 Powód: Stanus/Humbak czy jak sie tam jeszcze zwiesz - bądź tak dobry i korzystaj z możliwości edycji swoich postów
Tak jest.
Let's Fly Together - polecam dla zainteresowanych.
Mnie ciekawi, w którą stronę pójdą jeżeli chodzi o park lotniczy.
Maxima debetur CracoviaE reverentia.
747 - na pustynię (i bardzo dobrze), z czasem do lamusa pewnie odejdą też 767, bo flota długodystansowa będzie budowana w oparciu o 787-8/-9 i A350-900. 777-200ER polatają pewnie do ok. 2015 - 2020 roku. Zaś jeśli chodzi o maszyny wąskokadłubowe, na pustynię pójdą z pewnością wszystkie stare 737-300/-500 Continental (United swoim już podziękował). Na razie pewnie będą używać połączonych sił Airbusa i Boeinga, co potem - się zobaczy.
Zakładki