? Dopiero sobie kupili 777F...
Przewóz towarów będzie się odbywał tylko w bagażnikach samolotów pasażerskich.
Le Figaro - Sociétés : Air France prépare l'abandon de l'avion-cargo
(po francusku)
Nie wiem po co mieszać do tego Airbusa ale rzeczywiście brak obiecanej na etapie sprzedaży kompatybilności z reszta floty cargo miał znaczenie. Dodatkowo dochodziły ograniczenia możliwości przewożenia ciężkich ładunków ze względu na lokalizację kokpitu. No i cena, niestety nie opłaca się wozić indyjskich ciuchów i chińskich zabawek samolotami po ponad 200M USD.
Więcej w tym winy AF niż Boeinga, które dało się nabrać na marketingową papkę zamiast zrobić porządne due dilligence. Błąd który kosztował nie tylko dużo pieniędzy ale przyczynił się do zamknięcia AF Cargo.
Nie bardzo chce mi sie wierzyc w ta ,,niekompatybilność,,. Prędzej wspomaganie od rzadu Francji i dla Arbuza ma tu zastosowanie.
Nie upieram sie ze jest tak napisałem. Jednak we francuskich realiach taki scenariusz /pomoc dla AF i arbuza/ jest bardziej realny ,niz ,,niekompatybilnośc,,
Ostatnio edytowane przez Raffij ; 02-06-2010 o 08:24 Powód: literówka
To zupełnie nie jest typ produktów, jakie dominują w lotniczych przewozach cargo. Tego typu rzeczy transportowane są głównie w kontenerach drogą morską.
Przykładowe typowe produkty, jakie wozi np. AF Cargo: produkty szybko psujące się, np. kwiaty cięte, egzotyczne owoce, ale również wszelkie produkty delikatne, np. elektronika (telefony komórkowe, telewizory plazmowe), poczta, dobra luksusowe, części do naprawy maszyn i urządzeń- wszystko to gdzie ważny jest czas, minimalizacja uszkodzeń i strat (mniej niż w przypadku transportu morskiego) oraz gdzie marża detaliczna jest na tyle wysoka, aby transport lotniczy stanowił ułamek ceny.
Zakładki