Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Austrian optymalizuje ilość połączeń przez VIE


    Polecamy

    Austrian Airlines optymalizuje swoją siatkę połączeń, zmiany mają nastąpić wraz z nowym sezonem zimowym, który rozpoczyna się 31 października 2010. Najważniejszą zmianą będzie zwiększenie w ciągu dnia ilości tzw. “waves”. “Wave” lub inaczej “traffic hub” jest to pora dnia, w której duża liczba przylotów i odlotów jest zharmonizowana tak, że pasażerowie mogą korzystać z jak największej liczby połączeń.

    Austrian Airlines planuje zwiększyć liczbę “waves” na lotnisku w Wiedniu, z sześciu do siedmiu dziennie. Dzięki temu:
    - Liczba możliwych połączeń wzrośnie o 300 tygodniowo – na przykład o połączenie z Paryża do Moskwy przez Wiedeń, lub możliwość podróży z Zagrzebia do Dusseldorfu, również przez Wiedeń. Austrian Airlines oferuje obecnie 20,000 takich połączeń, znanych jako “hits”. Od 31 października 2010 będzie ich 20 300.
    - Generalnie zwiększy się też jakość połączeń, przede wszystkim na trasach łączących Europę zachodnią ze wschodnią.
    - Siódmy “wave” umożliwi większą elastyczność i możliwość dalszej ekspansji w rozkładzie rejsów Austrian. Będzie dzięki niemu miejsce na wprowadzenie zmian w 2011 roku.
    - Nowa struktura siatki połączeń pozwoli Austrian na bardziej efektywne wykorzystanie samolotów. Będzie mniej postojów. Zwiększy się produktywność.

    Poprzez optymalizację siatki połączeń w rozkładzie zimowym 2010/2011, Austrian Airlines stawia drugi ważny krok we wprowadzaniu nowej strategii “Austrian Next Generation”. Pierwszy krok nowej strategii Austrian został postawiony na wiosnę 2010 roku, kiedy to linia zaczęła wprowadzać większe samoloty na trasach, którymi podróżuje więcej pasażerów oraz wprowadzając atrakcyjne oferty cenowe. Obecnie, tak jak było to zaplanowane, firma optymalizuje swoją siatkę połączeń. Członkowie Zarządu Andreas Bierwirth i Peter Malanik, powiedzieli: “Nasza nowa, aktywna strategia przynosi efekty. Wprowadzamy skoncentrowane środki, aby ulepszyć nasz produkt, dzięki któremu odzyskamy naszych klientów oraz udział w rynku. Nowa siatka połączeń oznacza, że dostarczamy naszym klientom kolejnego argumentu, aby latać z nami”.

    Baza Austrian – Wiedeń jest najszybszym europejskim lotniskiem transferowym: połączenie ze 130 miastami w siatce połączeń Austrian, spośród których 105 jest w Europie.
    Aby błyskawicznie przesiąść się z jednego rejsu na drugi, pasażerowie Austrian Airlines chętnie korzystają z najszybszego portu przesiadkowego w Europie – Wiednia. Zarówno pasażerowie jak i ich bagaż potrzebują zaledwie 25 minut na przesiadkę. Dzięki temu podróż jest przyjemna, a pasażerowie oszczędzają czas wygodnie się przesiadając. Austrian Airlines, korzystając z lotniska w Wiedniu, obsługuje więcej kierunków w Europie niż jakikolwiek inny przewoźnik. Linia jest liderem w centralnej i wschodniej Europie oferując połączenia do 42 miast oraz na Bliski Wschód, gdzie siatka połączeń obejmuje osiem destynacji: Tripoli, Kair, Tel Awiw, Amman, Damaszek, Erbil, Tehran i Dubaj. Ogółem siatka połączeń Austrian liczy 130 kierunków.

    źródło: AUA
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 07-07-2010 o 11:57
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2
    Awatar kaazik

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Linia moim zdaniem warta uwagi i polecenia. Ja przynajmniej z niedawnego lotu do PEK byłem bardzo zadowolony. Ale nad lotniskiem w Wiedniu to muszą jeszcze dużo popracować, bo na razie delikatnie mówiąc to mała porażka.

  3. #3
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    Do czasu otwarcia nowego terminala w Wiedniu niestety tak to będzie wyglądać...

  4. #4
    YaS
    YaS jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaazik Zobacz posta
    Ale nad lotniskiem w Wiedniu to muszą jeszcze dużo popracować, bo na razie delikatnie mówiąc to mała porażka
    Tak z ciekawości, co jest problemem? W sumie dość dawno już w Wiedniu nie byłem, ale ostatnim razem jedyna uwaga to dość skromna oferta sklepów i innych rozrywek, co zbytnio nie przeszkadzało, bo spędzałem na lotnisku najczęściej poniżej 1h.
    YaS

  5. #5
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez YaS Zobacz posta
    Tak z ciekawości, co jest problemem? W sumie dość dawno już w Wiedniu nie byłem, ale ostatnim razem jedyna uwaga to dość skromna oferta sklepów i innych rozrywek, co zbytnio nie przeszkadzało, bo spędzałem na lotnisku najczęściej poniżej 1h.
    Moj jedyny zgubiony bagaz przepadl w VIE. Wtedy jeszcze nie wiedzialem, ze op-up na przelocie do LJU mial mi to wynagrodzic
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  6. #6
    Awatar damian1982

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    SKAVI

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaazik Zobacz posta
    Ale nad lotniskiem w Wiedniu to muszą jeszcze dużo popracować, bo na razie delikatnie mówiąc to mała porażka.
    Cytat Zamieszczone przez YaS Zobacz posta
    Tak z ciekawości, co jest problemem?
    Przyłączam się do pytania..

  7. #7
    Awatar kaazik

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Oczywiście to moja jak najbardziej subiektywna opinia. Opisywałem to w wątku o Austrianie: leciałem na trasie KRK-VIE-PEK-VIE-KRK.

    Plusem było bezpłatne Wi-fi.

    Natomiast z resztą już gorzej. Ciasno, tak że po przejściu kontroli, nie bardzo było gdzie usiąść, wszędzie kraty, jednym słowem wygląd jak niektórych instytucji w PRL, tylko, że u nich komunizmu nie było

    I totalny brak informacji. Mój lot był opóźniony o ok. 3 godziny. Na ekranach na lotnisku, gdy przyszła pora planowanego wylotu lot zniknął i więcej się nie pojawił. Na bramkach wyświetla się, informacja o boardingu, a Panie tam stojące mówią iż oczywiście boardingu jeszcze nie ma bo samolot jest opóźniony. A o której będzie - proszę pytać w informacji. W informacji Austriana zdziwienie i odpowiedź aby pytać na bramkach...

    Jedyne miejsce gdzie podawali prawidłowe informacje o moim locie to była strona internetowa lotniska...

    Do tego mega wielka kolejka, gdy boarding już się zaczął. Stały dwie Panie, jednej generalnie się nudziło i wpuszczała tych co mieli karty pokładowe wydrukowane na lotnisku w Wiedniu, a druga zabierała pasażerom karty wydrukowane na innych lotniskach i drukowała własne, co trwało po ładnych kilka minut...

    Tak wyglądała przesiadka z KRK do PEK, w drugą stronę już im poszło sprawniej, choć tłoku nie da się ominąć.

    Zaś na kontroli bezpieczeństwa dokładnie oglądali mojego laptopa, a nie zauważyli butelki z wodą o której zapomniałem

    Ale same loty Austrianem tak jak wspominałem bardzo przyjemne

  8. #8
    YaS
    YaS jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie


    Polecamy

    Hmmm, no to wygląda, że albo miałeś pecha, albo trochę się opuścili, chociaż ja nie latałem na tak długich trasach, może na nich trochę to inaczej wygląda.
    A security faktycznie mają takie sobie, kiedyś zostawiłem klucze na kieszeni i "zapiszczałem" na bramce, nikt się nawet nie obejrzał to chwilę jeszcze poczekałem na reakcję, a potem zabrałem marynarę, torbę i poszedłem
    YaS

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •