Pokaż wyniki od 1 do 20 z 20
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie AirBerlin będzie w Oneworld.


    Polecamy

    AirBerlin aplikuje o pełne członkostwo w aliansie oneworld. Sponsorem będzie British Airways. Już mają zapewnioną obsługę piętnastu kierunków w Ameryce Północnej we współpracy z American Airlines oraz azjatyckich z Finnairem.

    Powiem jedno: znając organizację Niemców, to po Lufthansie kolejnym przewoźnikiem latającym do Niemiec z wszystkich polskich lotnisk regionalnych będzie właśnie AB. IMHO kolejny gwóźdź do trumny Pewnych Linii Lotniczych...

    Źródło
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 26-07-2010 o 21:40

  2. #2
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Wracam do pytania o sojusz PLL i AB, ostatnio mnie wyśmiano
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Nie będzie żadnego sojuszu nieLota z AirBerlin. AB po prostu wejdzie i weźmie sobie polski (i nie tylko) rynek. Każdy zorientowany odrobinę w geografii i położeniu Berlina wie, co wejście tej linii do oneworld oznacza. Wystarczy spojrzeć na mapę.

    To będzie wojna między Star Alliance (= LH+OS+SN+BD) z oneworld (= AB+AA+BA+IB+FI) na rynku europejskim. Monachium i Frankfurt nad Menem kontra Berlin i Dusseldorf. Madryt i Londyn kontra Zurich, Bruksela i Wiedeń. Dodam, że parę dni temu w American zapowiadali zmasowany "atak" na Star Alliance. Pozostaje tylko pytanie: co zrobi SkyTeam? Jeśli Air France KLM nie wykupi LO to...

  4. #4
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Ciekawe wieści, na reszcie będzie szansa na alternatywę dla *A z Gdańska.

  5. #5
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Super, ciekawe czy AB stworzy klasę biznes.
    Oneworld był Outsiderem, a niedługo może zacząć gonić Star Alliance ( wejście S7 i Kingfisher'a).
    Co do Skyteam'u to zapewne niedługo zaczną interesować się Air Baltic.

  6. #6
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Full details will be announced tomorrow (Tuesday 27 July 2010) at a briefing in Berlin at 1330 local time (1130 GMT) hosted by:

    •Air Berlin Chief Executive Joachim Hunold
    •British Airways Chief Executive Willie Walsh
    •American Airlines President Tom Horton
    •Finnair Chief Executive Mika Vehvilainen
    •oneworld Managing Partner John McCulloch
    This briefing will be available to view via a webcast live and, afterwards, on demand.

    •To view the webcast in German, go to airberlin.com/pk_oneworld
    •To view the webcast in English, go to airberlin.com/pressconference_oneworld

    Further information will be made available then.

    oneworld - News
    Całkiem fajnie, że będzie Live z tej konferencji jutro o 13:30 (czas lokalny)

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Długołęka WRO

    Domyślnie

    dobra wiadomość - kibicowałem AB aby rozwinął swój topbonus bo jakieś tam punkty mam i nie było za wielu możliwości aby je szybciej zbierać

  8. #8
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Wraz z pełnym członkostwem AB w sojuszu Oneworld, austriackie NIKI staną się partnerem sojuszu (tak jak obecnie:American Eagle, Air Nostrum i Link Qantas).
    Austria's Niki to become associate Oneworld member

    ps: Ktoś oglądał konferencje??
    Niestety nie znam niemieckiego, a chciałbym wiedzieć na jakie tematy rozmawiali przedstawiciele Oneworldy, AB.

  9. #9
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Jeszcze jak w 2011 otworzą nowe lotnisko w Berlinie, LOT może mieć kłopociki.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Bardzo dobry news i także dla LOTu!

    Im silniejszy hub obcego aliasu w Berlinie, tym mniejsza szansa, że Star Alliance się tam głębiej zakorzeni.

    Najważniejsze dla LOTu jest, żeby Lufa w Berlinie się nie rozwijała za bardzo i nie tworzyła kolejnego hubu.

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    I pomyśleć, że te kilkanaście lat temu była szansa, żeby LOT wszedł właśnie we współpracę z BA...

    Z drugiej strony, jeśli tam na Wyspach jeszcze trochę postrajkują, to... Ciekawe, jak wyglądałby OneWorld bez BA.

  12. #12
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    One World to najbardziej beznadziejny sojusz pod kątem zbierania mil - praktycznie statusowo premiowani są tylko pasażerowie podróżujący w wysokich klasach rezerwacyjnych na long-haulach. Miles and More w porównaniu z Executive Club to ultraprzyjazny i przejrzysty program lojalnościowy Nie wspomnę o tym, że podróżowanie po Europie z OW to kompletna porażka pod kątem siatki.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #13

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    W-w

    Domyślnie

    Jeszcze jak w 2011 otworzą nowe lotnisko w Berlinie, LOT może mieć kłopociki.

    Kłopociki zdaje się będą odroczone. Podobno berlińskie lotnisko załapało 7 miesięcy opóźnienia w budowie i teraz mówią o otwarciu w czerwcu 2012.

  14. #14
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Dokładnie tak, otwarcie 3 czerwca 2012, równocześnie w 2012 zamykają Tegel.
    Pozdrawiam, Airliner

  15. #15
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Super, ciekawe czy AB stworzy klasę biznes.
    Oneworld był Outsiderem, a niedługo może zacząć gonić Star Alliance ( wejście S7 i Kingfisher'a).
    Co do Skyteam'u to zapewne niedługo zaczną interesować się Air Baltic.
    Ale AB ma klasę biznes, może nie jest zbyt 'wyrafinowana', ale jest airberlin.com - Business Class

  16. #16
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marta Zobacz posta
    Ale AB ma klasę biznes, może nie jest zbyt 'wyrafinowana', ale jest airberlin.com - Business Class
    A to przepraszam

  17. #17
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie

    "To koniec taniego przewoźnika!" - pisze Financial Times Deutschland. Nie w sensie negatywnym, ale zdaniem czasopisma oznacza to rezygnację z formuły low-cost i przejście Air Berlin w szeregi tradycyjnych linii lotniczych.

  18. #18

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Gorzów

    Domyślnie

    Patrząc na ich ceny, a zwłaszcza wysokość dopłat paliwowych, to już dawno równają do LUFY i innych...

  19. #19
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    Wracam do pytania o sojusz PLL i AB, ostatnio mnie wyśmiano
    CEO Oneworld (John McCulloch) na wczorajszej konferencji powiedział, że AB jest ostatnią linią w aliansie z Europy.
    We hope to get agreements with British Airways and Iberia by next summer,” said McCulloch, who added the alliance had now filled out its European network.

    “We are done now,” he said. “As you know we have never looked at adding carriers for the sake of network coverage and we are excited about the addition of the Air Berlin network and its expansion plans.

    http://www.centreforaviation.com/news/2010/07/28/air-berlin-joins-oneworld--the-last-member-in-europe/page1

  20. #20
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Już niedługo...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •