F-GFKA na EPWA 2 lipca 2010.
JetPhotos.Net Photo
Końcem lipca Air France wycofało ze służby ostatniego latającego Airbusa A320-100. Wybudowano tylko 21 egzemplarzy samolotu w tej specyfikacji. Oprócz końcówek skrzydeł (wingtip fences) wersje -100 i -200 różnią się także MTOW oraz pojemnością zbiorników paliwa (w -200 większe).
msn 01 F-WWBA Airbus Company
msn 02 F-GFKQ Air France
msn 03 F-GGEG Air Inter
msn 04 F-GGEF Air Inter
msn 05 F-GFKA Air France
msn 06 G-BUSB British Airways
msn 07 F-GFKB Air France
msn 08 G-BUSC British Airways
msn 09 F-GFKC Air France (rozbity w Habsheim podczas pokazów w czerwcu 1988)
msn 10 F-GGEA Air Inter
msn 11 G-BUSD British Airways
msn 12 F-GGEB Air Inter
msn 13 F-GGEC Air Inter
msn 14 F-GFKD Air France
msn 15 F-GGED Air Inter (rozbity w styczniu 1992 w SXB)
msn 16 F-GGEE Air Inter
msn 17 G-BUSE British Airways
msn 18 G-BUSF British Airways
msn 19 F-GFKE Air France
msn 20 F-GFKF Air France
msn 21 F-GFKG Air France
F-GFKA na EPWA 2 lipca 2010.
JetPhotos.Net Photo
Jakież było nasze zdziwienie gdy na CDG dokołowała do rękawu ostatnia setka. Ktoś mniej obeznany w pasażerskich maszynach krzyknął k.... rozpraszacze mu urwało
Fotka Wojtka na "gołe" skrzydło z concordem w tle.
JetPhotos.Net Photo
10 % maszyn rozbitych w ciągu pierwszych czterech lat służby...
Zakładki