Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    EPRA

    Domyślnie Boeing 737-300 z wingletami?? Czy to mozliwe??


    Polecamy

    Jak w temacie.
    Proszę o podpowiedzi.
    Pozdrawiam.

  2. #2

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kylo Zobacz posta
    Jak w temacie.
    Proszę o podpowiedzi.
    zobacz ten link:

    Boeing 737 Advanced Blended Winglets

  3. #3
    Awatar mick

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Luxemburg/Bolesławiec/Wrocław

    Domyślnie

    Norwegian, Jet Time, Southwest, Air Italy, Ukraine International, Air Baltic, TUIfly itd itp, od lat instalują winglety na swoich B733. Przejrzyj serwisy typu jetphotos/airliners.
    W B735 winglety to też żadna nowość.
    UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED

  4. #4

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    EPRA

    Domyślnie

    Dzięki koledzy
    Pozdrawiam.

  5. #5

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    EPRA

    Domyślnie

    Jeszcze jedno pytanko odnośnie 737.
    Czy jest jakiś sposób aby odróżnic na zdjęciu wersje 300-400-500-600-700??
    Mam z tym małe problemy
    Pozdrawiam.

  6. #6
    Awatar Peterciu

    Dołączył
    Jul 2008

    Domyślnie

    400 ma po 2 wyjścia awaryjne nad skrzydłami z każdej strony. Reszta ma po jednym. 500 oraz jego nowszy odpowiednik, czyli 600 są trochę krótsze od 300 i 700. Z kolei 600 i 700 odróżniam od 500 i 300 po światłach lądowania, które są bardziej "zaokrąglone" w tych nowszych.


  7. #7

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    EPRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Peterciu Zobacz posta
    Z kolei 600 i 700 odróżniam od 500 i 300 po światłach lądowania, które są bardziej "zaokrąglone" w tych nowszych.
    Masz może jakieś zdjęcie poglądowe tych świateł aby zobaczyc wzrokowo??
    Pozdrawiam.

  8. #8

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Mysiadło
    Wpisów
    7

    Domyślnie

    Tu sobie poczytaj pooglądaj czym się różnią 737 od siebie :

    The Boeing 737 Technical Site

  9. #9

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    EPRA

    Domyślnie

    Dzięki. Angielski mam średnio opanowany
    Czy są wersje 800 bez wingletów??
    Pozdrawiam.

  10. #10
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Tak, są wersje 737-800 bez Wingletów.

  11. #11

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    300 i 500 różnią się też od 600 i 700 "wyższym"statecznikiem pionowym. To jest dość charakterystyczne.
    Time flies, so do I.

  12. #12
    Awatar janusz1993

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    USA/Mielec

    Domyślnie

    737 classic maja inne mocowania silników od 737 NG
    oraz troszke inne skrzydla
    http://www.b737.org.uk/images/dim_ng_plan.gif
    http://www.b737.org.uk/images/dim_classics_plan.gif

  13. #13
    Awatar alfsky

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Zywiec, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Najprościej po końcówkach skrzydeł.

    W classicach (300/400/500) na końcówkach skrzydeł są reflektory oświetlające ogon ( logo lights),
    w NG(600/700/800/900)zostały przeniesione na górną powierzchnię usterzenia.
    Classic :
    Photos: Boeing 737-5L9 Aircraft Pictures | Airliners.net
    NG
    Photos: Boeing 737-95R Aircraft Pictures | Airliners.net

LinkBacks (?)

  1. 05-10-2011, 10:52
  2. 25-09-2011, 17:23

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •