Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Wielkie cięcia zimowe w CSA


    Polecamy

    Cyfry zapodam później, ale Czesi w zimę tną na potęgę...

    Przywrócone zostanie połączenie do Astany, zawieszone zostaną loty do Londynu, Manchesteru, Wenecji, Monachium, Kolonii, Brna, Salonik i Marsylii...

  2. #2
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Dziwi nieco LHR, który jest dość prestiżowym kierunkiem... reszta skoro nie przynosiła dochodu..
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #3
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    W LHR bardziej może chodzić o kasę za sloty i chwilowy przypływ gotówki do przejedzenia.

    Cancellation
    Prague – Cologne
    Prague – London Heathrow
    Prague – Manchester
    Prague – Brno CANCELLED beyond 01JAN11
    Prague – Munich CANCELLED beyond 01JAN11

    Following Routes converting to Summer seasonal service only
    Prague – Marseille
    Prague – Thessaloniki
    Prague – Venice

    Service Reduction
    Prague – Bologna
    Reduce from 6 to 5 weekly (Day x16), compared to 11 weekly in W09
    Prague – Bratislava 31OCT10 – 31DEC10 Reduce from 25 to 13 weekly, OK960/961 & OK966/967 Canceled
    Prague – Copenhagen Reduce from 16 to 13 weekly, OK506/507 Canceled
    Prague – Oslo Reduce from 2 to 1 Daily, OK446/447 Canceled
    Prague – Ostrava 31OCT10 – 31DEC10 Reduce from 26 to 20 weekly, OK016/017 Canceled
    Prague – Rostov Reduce from 3 to 2 weekly, Tuesdays service canceled

    Others
    Prague – Belgrade
    13 weekly service maintained, compared to 7 in W09
    Prague – Hamburg Service remains 13 weekly, compared to 17 in W09
    Prague – Vilnius Service remains Daily, compared to 13 in W09
    Prague – Zilina Service remains 8 weekly, compared to 6 in W09

    http://airlineroute.net/2010/08/30/ok-w10update2/
    no risk, no fun ;D


  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Szczerze powiedziawszy, od zawsze myślałem, że CSA bije LOT, przez to, że ogólnie jest lepsze (zaufanie pasażerów, dobre zarządzanie itd.). A tu okazuje się, że Czesi najpewniej po prostu dłużej się zastanawiali co zrobić z mniej rentownymi trasami...

  5. #5
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Prague – Bratislava 31OCT10 – 31DEC10 Reduce from 25 to 13 weekly, OK960/961 & OK966/967 Canceled
    Mocno pocieli Bratysławę, czyżby to była szansa dla LOTu?
    Pozdrawiam, Airliner

  6. #6
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Mocno pocieli Bratysławę, czyżby to była szansa dla LOTu?
    Można zacząć przyjmować zakłady, czy LOT ja wykorzysta

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Od początku mówiłem, że jak się Lufa wypieprzyła na BTS to uruchamianie tego kierunku przez LO to pakowanie paluchów między drzwi. Feedowanie samych TATL to dużo przykrótko żeby utrzymać kierunek.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    Dziwi nieco LHR, który jest dość prestiżowym kierunkiem... reszta skoro nie przynosiła dochodu..
    na niemieckim forum panuje przekonanie, że za sloty na LHR sporo zarobią, a ludzie i tak zawsze jakoś do Londynu dolecą. A jak ktoś ma tam przesiadkę to pewnie i tak poleci BA
    pozdrawiam

    jtf2



  9. #9
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Wiem że za sloty skasują konkretną kasę, ale z kierunku wypada się raz...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #10
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Wiem że za sloty skasują konkretną kasę, ale z kierunku wypada się raz...
    Zawsze mogą wrócić na LGW ostatecznie, no ale to już nie LHR

  11. #11
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Feedowanie samych TATL to dużo przykrótko żeby utrzymać kierunek.
    A ruch p2p woli latac do VIE - stamtad rzut kaszkietem. A polaczen o wiele wiecej do wyboru.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  12. #12

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    A ruch p2p woli latac do VIE - stamtad rzut kaszkietem. A polaczen o wiele wiecej do wyboru.
    To nie prawda. Ruch p2p woli latać do Bratysławy, ale lata częściowo do Wiednia, ponieważ do Bratysławy jest mało połączeń, co oznacza godziny niepraktyczne do robienia biznesu oraz to, że do Wiednia jest więcej tanich biletów.
    Natomiast nikt z własnej nieprzymuszonej woli nie dokładałby 1h do podróży w każdą stronę tylko w celu startowania lub lądowania w Schwechat.

  13. #13
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    To nie prawda. Ruch p2p woli latać do Bratysławy, ale lata częściowo do Wiednia, ponieważ do Bratysławy jest mało połączeń, co oznacza godziny niepraktyczne do robienia biznesu oraz to, że do Wiednia jest więcej tanich biletów.
    Natomiast nikt z własnej nieprzymuszonej woli nie dokładałby 1h do podróży w każdą stronę tylko w celu startowania lub lądowania w Schwechat.
    frik'owi chyba chodziło o połączenia TATL (z cytatu), gdzie faktycznie non-stop z Wiednia może być ciekawszą opcją niż przesiadka w WAW.

  14. #14

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    frik'owi chyba chodziło o połączenia TATL (z cytatu), gdzie faktycznie non-stop z Wiednia może być ciekawszą opcją niż przesiadka w WAW.
    OK, bezpośrednich połączeń TATL z Wiednia jest kilka więcej niż z Warszawy

  15. #15
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    To nie prawda. Ruch p2p woli latać do Bratysławy, ale lata częściowo do Wiednia, ponieważ do Bratysławy jest mało połączeń, co oznacza godziny niepraktyczne do robienia biznesu oraz to, że do Wiednia jest więcej tanich biletów.
    Natomiast nikt z własnej nieprzymuszonej woli nie dokładałby 1h do podróży w każdą stronę tylko w celu startowania lub lądowania w Schwechat.
    Oczywiście, że jakby się dało sensownie, to lepiej latać do BTS. Tylko jedno połączenie dziennie, do tego w środku dnia przegrywa na całej linii z VIE gdzie masz 5 połączeń dziennie. Tylko o to mi chodziło.

    Chodziło mi o p2p WAW-BTS
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Czy wiadomo co CSA ma zamiar zrobic ze swoiimi starymi A310 ktore sa jeszcze we flocie?
    Wyglada na to ze tylko pozostal LOT ktory ma ambitne plany rozwoju z poza przewoznikow Europy Centralnej.

  17. #17
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Czy wiadomo co CSA ma zamiar zrobic ze swoiimi starymi A310 ktore sa jeszcze we flocie?
    CSA już nie posiada A310, 2szt. poszły do linii Mahan Air, jeden w BlueLine oraz jeden został zezłomowany.
    Pozdrawiam, Airliner

  18. #18
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    jeden został zezłomowany.
    Jednak nie...
    OK-YAC poleciał do Maastricht gdzie zostanie sprawdzony, a następnie poleci do nowego operatora United Airways (BD) Ltd (Bangladesz)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •