Pokaż wyniki od 1 do 19 z 19
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Bombardier odsłania nowe Globale :-)


    Polecamy



    Global 7000 i Global 8000: prędkość przelotowa .9Ma, ekonomiczna .85Ma, zasięg odpowiednio 7300 i 7900 mil morskich.

    Gulfstream może sobie zabrać teraz swojego G650 i wsadzić w...

    KZ się ucieszy, bo całą rodzinę będą napędzać nowe Generało-Elektryki.

    Artykuł z Flightglobal.

  2. #2

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    A to juz lata, czy tylko sie prezentuje na rysunku?

  3. #3
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    A to juz lata, czy tylko sie prezentuje na rysunku?
    EIS 2016 oraz 2017
    no risk, no fun ;D


  4. #4

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Gulfstream może sobie zabrać teraz swojego G650 i wsadzić w...
    Te (sugerowane) wulgaryzmy to po co?

  5. #5
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szymonk2 Zobacz posta
    Te (sugerowane) wulgaryzmy to po co?
    Emocje kolego, emocje

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szymonk2 Zobacz posta
    Te (sugerowane) wulgaryzmy to po co?
    Ojcie_c po prostu zasugerował że G650 powinno wrócić do hangaru, czym wyraził swoją subiektywną opinię na temat na temat Gulfstreama

  7. #7

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    EIS 2016 oraz 2017
    To bylo retoryczne. Zaraz tez cos natysuje okrasze osiagami i kaze sie wszystkim schowac.

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    LOL... panowie, trochę luzu i dystansu Primo - uśmieszki były, secundo - Bombardier ma ładniejsze skrzydła od Gulfstreama, ale G250 bardzo chętnie kupiłbym sobie, gdyby mnie na niego było stać, zamiast Global 5000.

    No, to teraz Wam dopiero dam materiał do analizy, LOL...

  9. #9

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Części do tych samolotów projektowane są pod Krakowem ;-).

  10. #10
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wrzesinski1 Zobacz posta
    Części do tych samolotów projektowane są pod Krakowem ;-).
    A jakie to części dokładnie?

  11. #11

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Tajemnica np siłowniki.

  12. #12

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Trzeba było w hyde parku albo różnych lotniczych z takim tematem.

  13. #13
    Awatar nevoair

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Częstochowa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Trzeba było w hyde parku albo różnych lotniczych z takim tematem.
    Pewnie już niedługo tam trafi

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Póki co G650 już lata, a Falcon 7X jest na bieżąco dostarczany. Czyli poczekam sobie do 2020 na dostawę Global 8000

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  15. #15
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Artykuly w pismach lotniczych podkreslaja ze G650 ciagle pozostanie krolem szybkosci - mozesz z niego wycisnac szybkosc przelotowa 0.925 M, z nowych Global 'tylko' 0.9M.

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Co do szybkości to się trochę Gulfstream sprzeczał z Hawkerem o to, który najszybszy jest.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  17. #17
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez k_sko Zobacz posta
    Co do szybkości to się trochę Gulfstream sprzeczał z Hawkerem o to, który najszybszy jest.
    Moze sie sprzeczali ale o co innego. Przeciez zaden z Hawkerow nawet sie nie zbliza szybkoscia do takiego G650.

  18. #18
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez saturn5 Zobacz posta
    Artykuly w pismach lotniczych podkreslaja ze G650 ciagle pozostanie krolem szybkosci - mozesz z niego wycisnac szybkosc przelotowa 0.925 M, z nowych Global 'tylko' 0.9M.
    Oj, nie wiem. Za stronami producentów:
    Gulfstream G650: High-speed cruise 0.9Ma, normal cruise 0.85Ma.
    Bombardier Global 8000: High-speed cruise 0.9Ma, normal cruise 0.85Ma.

    Idą łeb w łeb.

    Mało kto lata maksymalną certyfikowaną prędkością (0.92Ma dla G650), chyba, że lubi/stać go na zarzynanie silników. Na dłuższą metę to się po prostu nie opłaca. To tak jak jeździć samochodem po autostradzie z prędkością 130km/h na "czwórce".

    Najszybsza pozostaje Citation X, fuj, Citation Ten, ale to inna klasa samolotu...

  19. #19

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie


    Polecamy

    G650 uzyskal ostatnio w czasie testow szybkosc 0.995 M - byla to najwieksza szybkosc zanotowana kiedykolwiek na bizjecie. Dwoch pilotow doswiadczalnych - Gary Freeman i Tom Horne sprawdzali odpornosc samolotu na flutter i do tego ustawili go w konfiguracji 'high-speed dive' z nosem skierowanym w dol pod katem 16 stopni jednoczesnie uzywajac 'flutter exciters'. Certyfikacja jest zapowiadana na 2011.

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •