Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 24
  1. #1
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie 6 maszyn 767-300ER we flocie Aerosvit.


    Polecamy

    Wie ktoś jakie są powody podwojenia ilości tych maszyn, w ich flocie??
    Ostatnio edytowane przez Quantas ; 20-11-2010 o 22:14 Powód: Literówka w tytule

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    yyy... rozwój linii?
    OIDP Aerosvit jest prywatny, mają solidny, konsekwentnie realizowany plan biznesowy i po prostu go wdrażają. Jeśli nic się nie zmieni w LO i Ukraina stanie na nogi, to za 5 - 10 lat cała Europa południowo-wschodnia będzie przesiadać się w Kijowie a nie na Okęciu.

  3. #3
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    yyy... rozwój linii? OIDP Aerosvit jest prywatny, mają solidny, konsekwentnie realizowany plan biznesowy i po prostu go wdrażają. Jeśli nic się nie zmieni w LO i Ukraina stanie na nogi, to za 5 - 10 lat cała Europa południowo-wschodnia będzie przesiadać się w Kijowie a nie na Okęciu.
    Dobra znalazłem już odpowiedź.
    Planują całkiem niezłą ekspansje, na kierunkach Azjatyckich.

  4. #4
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie

    Czyli jak się chce można robić ekspansje na 767
    1. Idź na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce początkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. Idź na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz....

  5. #5
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomcio Zobacz posta
    Czyli jak się chce można robić ekspansje na 767
    Można. Trzeba jednak najpierw chcieć.

  6. #6
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    A skąd to maszyny? Będą jakoś podrasowane po przejęciu od innej linii?

    Lęcę z nimi w styczniu do BKK, może załapię się na któryś z nowych 767.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Mozna prosic o zrodlo? Od kiedy flota bedzie sie skladala z 6 maszyn? Przykre to ze LOT stoi w miejscu a taki Aerosvit umie sie rozwinac. Pamietam jeszcze jak mieli same 737 we flocie.

  8. #8
    Awatar vader

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    @sinus:
    UR-VVV ex. V8-RBK - wg. tego co znalazłem ma być dostarczony 01/12/2010
    UR-AAJ ex. V8-RBJ - ma być dostarczony 1 kwartał 2011
    UR-VVW ex. V8-RBL - ma być dostarczony 1 kwartał 2011

    więc wszystko od Royal Brunei Airliners

    A tutaj trochę więcej opisane przez kolegę mareckiego: RNAV Polish Spotters • Zobacz temat - PAŹDZIERNIK | LISTOPAD | GRUDZIEŃ - 2010
    N 10" 'Simon II' + SCT 5", EOS 70D, Intek AR-109, PlanePlotter: mo i vo

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    A wiec z tego co rozumie, bedzie 6 nowych maszyn. Aerosvit bedzie latal 9 B767?
    LOT to jedna wielka porazka! Dlaczego LOT nie moze latac dzis 15 767 na daleki wschod i do Kanady/USA? LOT spi!

  10. #10
    Awatar piotrek.

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    A wiec z tego co rozumie, bedzie 6 nowych maszyn. Aerosvit bedzie latal 9 B767?
    LOT to jedna wielka porazka! Dlaczego LOT nie moze latac dzis 15 767 na daleki wschod i do Kanady/USA? LOT spi!
    Lot czeka na 14? Boeingów 787 a, że są spore opóźnienia w ich dostawie to skupia się na połączeniach europejskich.

  11. #11
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie

    Ale mógłby wziąć w leasing kilka dodatkowych 767 i otworzyć trochę połączeń azjatyckich. Zgoda od Rosji jest, więc taki Pekin czy np Bangkok albo Seul mogłyby wystartować. Dreamlinery raczej prędko nie przylecą, więc nie ma co czekać z założonymi rękoma i patrzeć jak w Kijowie rośnie nam groźny hub przesiadkowy...
    1. Idź na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce początkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. Idź na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz....

  12. #12
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    A wiec z tego co rozumie, bedzie 6 nowych maszyn. Aerosvit bedzie latal 9 B767?
    Nie, nie.
    Obecnie mają 3 767, plus te trzy dodatkowe.

  13. #13
    Awatar piotrek.

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomcio Zobacz posta
    Ale mógłby wziąć w leasing kilka dodatkowych 767 i otworzyć trochę połączeń azjatyckich. Zgoda od Rosji jest, więc taki Pekin czy np Bangkok albo Seul mogłyby wystartować. Dreamlinery raczej prędko nie przylecą, więc nie ma co czekać z założonymi rękoma i patrzeć jak w Kijowie rośnie nam groźny hub przesiadkowy...
    Racja, po zaprzestaniu połączeń do Pekinu LOT tłumaczył się brakiem zgody od Rosją a teraz jak już taka zgoda jest to temat ucichł.

  14. #14
    Awatar marecki

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EPLU

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    A wiec z tego co rozumie, bedzie 6 nowych maszyn. Aerosvit bedzie latal 9 B767?
    Samoloty pozyskane z Royal Brunei,które zostaną dostarczone na przełomie 2010/2011:
    UR-AAI ex V8-RBF
    UR-AAG ex V8-RBG
    UR-AAJ ex V8-RBJ
    UR-AAH ex V8-RBH
    UR-VVV ex V8-RBK
    UR-VVW ex V8-RBL

    Samoloty obecnie znajdujące się we flocie:
    UR-VVF ex N4476F
    UR-DNM ex PR-ONA,N645UA
    UR-VVT ex B-2493

    Jeżeli nic się nie zmieni to Aerosvit ,będzie posiadał 9 maszyn ;
    Choć nie jest wykluczone ,że : UR-VVF,UR-DNM---> odejdą jako najstarsze rocznik1989, z chwilą wejścia do eksploatacji maszyn pozyskanych od RBA.
    Mak102+K10D
    UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
    Pozdrawiam,Marek.

  15. #15

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomcio Zobacz posta
    Ale mógłby wziąć w leasing kilka dodatkowych 767 i otworzyć trochę połączeń azjatyckich. Zgoda od Rosji jest, więc taki Pekin czy np Bangkok albo Seul mogłyby wystartować. Dreamlinery raczej prędko nie przylecą, więc nie ma co czekać z założonymi rękoma i patrzeć jak w Kijowie rośnie nam groźny hub przesiadkowy...
    Chłopie nie ma kto latać !!!! Ludzie się starzeją odchodzą na emerytury, przeszkalają na EMB. Z roku na rok będzie coraz gorzej. Już teraz jest problem z pokryciem obecnej siatki 767.

  16. #16
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    A czy wnętrze tych samolotów będzie odnowione? Bo jeśli chcą podbijać rynki azjatyckie to muszą mieć dobry produkt, iż konkurencja jest spora.

  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piotrek. Zobacz posta
    Lot czeka na 14? Boeingów 787
    Lot czeka na 8 Boeingów 787.

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Lot czeka na 8 Boeingów 787.
    8 plus wydaje mi sie ze 5 z obecnych 767 pozostanie we flocie na niektore atlantyki i LOT Charter. Wszystko ok, ale LOT nie powinien czekac tak dlugo na te 787 i zaczac dzialac! Wynegocjowac z Boeingiem leasing 777-200 do czasu dostawy 787 i rozwijac siatke na wschod oraz za atlantyk!

  19. #19
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    A ktoś coś wie na temat czy w Aerosvit planują PTV czy coś w tym rodzaju w "nowych" maszynach? Bo domyślam się,że obecne nie posiadają czegoś takiego ;>.

  20. #20
    Awatar vfrrider

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Taaaaaa, hub przesiadkowy w Kijowie. Ciasno, bałagan, po hali odlotów latają wróbelki i robią kupki na pasażerów. Mnie się te klimaty podobają, swojskie klimaty jak na dworcu autobusowym Stadion w Wawie, ale ludzie żyjący w cywilizowanym świecie widząc takie obrazki są zniesmaczeni. Nowy terminal się buduje, na pewno będzie lepiej, ale jeszcze trochę trzeba poczekać. Ale nie wiem, czy lecąc z przesiadką w Kijowie nie trzeba odbierać tam bagażu, bo przecież tam jest tamożnia. To by było utrudnienie niechętnie przyjmowane przez ludzi, którzy w sumie muszą być kilkanaście godzin w podróży.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 18-07-2012, 22:27
  2. 13-06-2012, 16:11
  3. 03-06-2012, 19:28
  4. 28-05-2012, 11:24
  5. 10-05-2012, 09:23
  6. 22-02-2012, 11:50
  7. 03-02-2012, 20:13
  8. 23-01-2012, 09:48
  9. 28-12-2011, 14:08
  10. 27-12-2011, 21:26
  11. 13-12-2011, 14:25
  12. 04-12-2011, 19:00
  13. 02-11-2011, 20:48
  14. 11-10-2011, 17:53
  15. 22-09-2011, 20:51
  16. 12-09-2011, 22:10
  17. 06-08-2011, 08:25
  18. 24-06-2011, 22:27
  19. 07-04-2011, 12:39

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •