Strony Orbitz i Cheaptickets podają mi bilety na trasie WAW-MUC-DOH-MEL i powrót MEL-DOH-BRU-WAW po 1550$. Problem w tym, że WAW-MUC jest obsługiwany przez LH, a BRU-WAW przez SN. Pozostałe loty Qatarem. Na przesiadce w MUC mam 55 minut. Co będzie jak nie zdążę? Ktoś bierze odpowiedzialność za takiego pasażera?
VPEE3MPL - taryfa QR jest na całej trasie pomimo, iż uczestniczy w niej LH i SN. Wspomniane trzy cyferki nie zawsze przesądzają o odpowiedzialności ale tutaj jak najbardziej (157)
Miałem raz bilet 257, a na nim wszystkie odcinki na kodzie OS. Ale jak nawalił Eurolot, którego maszyną wykonywany był jeden z odcinków, to AUA generalnie kazali pocałować się w pupę, dosłownie. Wtedy się przekonałem, że jednak obsługa klienta w LO jest super - wzięli odpowiedzialność i z całej oryginalnej rezerwacji na OS zostały dwa rejsy, a pozostałe cztery były "po nowemu" na LO/LH i biletach 080. Więc różnie bywa z tą odpowiedzialnością.
Jak już jesteśmy przy tym temacie, to jak to jest z różnymi stronami sprzedającymi bilety? Czy jeśli lataj.pl czy inne takie ustrojstwo proponuje mi jakiś konkretny itinerary, to czy mogę zakładać, że na całość dostanę jeden bilet, czy też będą "kombinować"? Jak można takie coś sprawdzić przed płatnością?
Niech podadzą kod taryfy a potem na forum szybko sprawdzimy
Nie ma możliwości zestawić dwóch biletów do jednej płatności (bo niby jak?). Te wszystkie przeglądarki opierają się w końcu na systemach rezerwacyjnych więc jeśli miałaby nastąpić taka sytuacja, że dostajesz dwa bilety jednocześnie to musiałbyś zostać poinformowany. (Systemy potrafią drukować kilka biletów w rezerwacji ale jeśli to miałoby być na www to raczej musiałbyś wykonać więcej czynności niż standardowo)
Ja zawsze sprawdzam w ITA:
http://matrix.itasoftware.com/cvg/di...prego/calendar
A ten MEL nawet za $1480 udało mi się znaleźć (przez IST i DOH).
Zakładki