Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: ULC i podwyzki

  1. #1

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    EPWA/EGPH

    Domyślnie ULC i podwyzki


    Polecamy


  2. #2
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Co tu wiecej mowic....to ze Polska/Europejska biurokracja nie jest przyjacielem General Aviation wiadomo.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  3. #3

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Czemu tylko General Aviation? Podwyzki dotykaja wszystkich. ULC nigdy nie byl przyjacielem lotnictwa, w zadnym wydaniu.

  4. #4
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Czemu tylko General Aviation? Podwyzki dotykaja wszystkich. ULC nigdy nie byl przyjacielem lotnictwa, w zadnym wydaniu.
    Bo te podwyzki bardziej walnal w kieszenie GA niz w kieszenie Commercial. Chyba jest to oczywiste ze jak masz budzet mniejszy i latasz prywatnie Seneca czy C172 vs. masz budzet na miliony $$ i latasz 737 czy nawet tam ATRem to podwyzka nie boli az tak.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  5. #5
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ja sie zaklada te grupy "protestu" na Facebooku?

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat z komentarza pod linkowanym artykułem:

    ,,de facto'' właściwą nazwą tej ,,instytucji'' powinno być: MUZEUM FIGUR WOJSKOWYCH.

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    "Rewaloryzacja". To już nawet nie jest śmieszne.

  8. #8
    Awatar alfsky

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Zywiec, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    To jest ewidentne zarzynanie kawałka gałęzi gospodarki. Krótkowzroczny skok na kasę bez myślenia o konsekwencjach na przyszłość...
    Już widzę jak ledwo dyszące aerokluby nagle wyciągają po 5tyś na przedłużenie certyfikatów FTO.
    Prywatne ośrodki przeniosą koszty na uczniów, co w połączeniu z wprowadzeniem Vat-u na szkolenia niestety spowoduje dramatyczny wzrost cen szkoleń, a liczba chętnych spadnie.

    Zamiast tworzyć atmosferę do rozwoju, wprowadza się kolejne bariery biurokratyczne i finansowe. Jaka linia będzie chciała powstać w PL skoro wprowadza się zaporowe opłaty za rejestracje samolotu na znakach SP? Czy wszystko co lata na naszych lotniskach musi mieć znaki D-XXXX czy inne OK-XXX ?
    Zaraz okaże się że Air Italy Polska przerejestruje samoloty do Włoch bo bardziej się im będzie opłacać.
    A ostatni Polscy piloci będą latać w Indiach, Wietnamie, czy innych Chinach. Ostatni bo nowych na szkolenia stać nie będzie.
    W wojsku już "załatwili" proces szkolenia i gołym okiem widać że dobrych( w sensie doświadczonych i dobrze wyszkolonych) pilotów już nie ma. Przemysł lotniczy rozsprzedany, załatwiony i rozłożony na łopatki ( ale w blasku fleszy cieszymy się z kolejnej montowni Black Hawków). Teraz czas na dobicie lotnictwa cywilnego? A może nasze zdolności pojmowania nie ogarniają szerszego "planu"?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •