Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 60
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Nowy mały Boeing.


    Polecamy

    Już wiadomo.

    Nie będzie żadnego "737-NEO". I bardzo dobrze.

    Nowy wąskokadłubowiec Boeinga wejdzie do służby w 2020 roku. Prezes Boeinga "wygadał się" w czasie konferencji prezentującej wyniki za rok 2010.

  2. #2
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    To się towarzystwo w United i Southwest ucieszy.

  3. #3
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Czyli powtórka z rozrywki i Airbus będzie w pośpiechu projektował całkowicie nowy A320?
    no risk, no fun ;D


  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Nie, powtórka z rozrywki i nowy wąskokadłubowiec wejdzie w 2025. Może.
    Eee tam, podpis ;)

  5. #5
    Awatar piotrek.

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Ciekawe jaki mu numer nadadzą ?

  6. #6
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Jeszcze im zostało 797, wszystko inne zajęte
    Pozdrawiam, Pluxe

  7. #7

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Mysiadło
    Wpisów
    7

    Domyślnie

    Jak dla mnie mogą tłuc NG do oporu bo to świetny samolot dopracowany przez tyle lat do prawie perfekcji.

  8. #8
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Może pójdą drogą Peugeota i teraz zaczną nadawać 7007, 7117 itp? :>
    Zawsze jeszcze można pójść drogą nowoczesną i robić jakieś 7i7, 7X7 czy coś :-)

  9. #9
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Czterocyfrowe oznaczenia to też ciekawy pomysł. Można by zrobić np. 7(model)(typ)7, więc np. nowe 737 mogą nazwać 73x7.
    Ale tak gdybać to można w nieskończoność.
    Pozdrawiam, Pluxe

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Zawsze były trzy cyfry i zawsze 7 na końcu. Myślę, że ta tradycja pozostanie. Ja typuję 807, 817, 827 itd...

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tupungato Zobacz posta
    Zawsze jeszcze można pójść drogą nowoczesną i robić jakieś 7i7, 7X7 czy coś :-)
    Hmm: 7E7 juz bylo, a raczej jest: "E" jak "eight". 7J7 tez juz bylo: sporo juz lat temu (chyba z 15 albo i 20) projektowano samolot wygladajacy z grubsza jak MD90 (czy tez B717), ale z pchajacymi silnikami prop-fan. Jak wiadomo, nic nie wyszlo z prop-fana (ja tam zreszta wole "fan" bez "prop" ), to i 7J7 zaniechano.

  12. #12
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Jak wiadomo, nic nie wyszlo z prop-fana (ja tam zreszta wole "fan" bez "prop" ), to i 7J7 zaniechano.
    Własnie że z prop-fana wyszło bardzo wiele - to był w pełni (powiedzmy ) działający silnik na którym przelecieli przez morze, tyle że ropa była tania jak barszcz i nikt nie chciał dziwnie wyglądającego oszczędnego silnika... Co będzie w przyszłości to się okaże...
    KZ

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    Własnie że z prop-fana wyszło bardzo wiele - to był w pełni (powiedzmy ) działający silnik na którym przelecieli przez morze, tyle że ropa była tania jak barszcz i nikt nie chciał dziwnie wyglądającego oszczędnego silnika... Co będzie w przyszłości to się okaże...
    Hmm, ale podobno jednym z glownych powodow zaniechania prop-fana byl halas. Czy od tego czasu poprawiono to (czy tez calkowicie rozwoju tego napedu zaprzestano - chociaz skoro przyszlosc ma pokazac, to znaczy ze jednak nie)?

  14. #14
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Hmm, ale podobno jednym z glownych powodow zaniechania prop-fana byl halas. Czy od tego czasu poprawiono to (czy tez calkowicie rozwoju tego napedu zaprzestano - chociaz skoro przyszlosc ma pokazac, to znaczy ze jednak nie)?
    Zaprzestano na lata, ale z jakieś 2-3 lata powyciągano stare graty i coś tam się dzieje w tej kwestii.. Ale samoloty o których tu mowa to raczej Leap-Xa dostaną...
    KZ

  15. #15

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Może po prostu Boeing 7 . Ciekawe, czy dostanie jakąś nazwę jak np. Dreamliner, Worldliner, Intercontinental.

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Czyli powtórka z rozrywki i Airbus będzie w pośpiechu projektował całkowicie nowy A320?
    A po co? Airbus robi NEO który będzie ok 8 lat przed "nowym 737" i za ok 25% kosztu rozwojowego. A potem zobaczą co zrobił Boeing i zaprojektują swój nowy NB. NEO od początku jest tylko rozwiązaniem tymczasowym na ok dekadę.
    Cały ten "niby announcement" wynika z obawy Boeinga, że niektórzy wieczni klienci 737 jak Southwest czy Delta kupią A320NEO.

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Cały ten "niby announcement" wynika z obawy Boeinga, że niektórzy wieczni klienci 737 jak Southwest czy Delta kupią A320NEO.
    Dokładnie, Boeingowi zrobiło się "ciepło", bo Southwest publicznie stwierdził że bierze pod uwagę zamówienie samolotów u Airbusa.
    Eee tam, podpis ;)

  18. #18
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Dokładnie, Boeingowi zrobiło się "ciepło", bo Southwest publicznie stwierdził że bierze pod uwagę zamówienie samolotów u Airbusa.
    Dziwne...nie wiedzialem ze multiple fleet types od razu znaczy Airbus.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Zawsze były trzy cyfry i zawsze 7 na końcu. Myślę, że ta tradycja pozostanie. Ja typuję 807, 817, 827 itd...
    A nie raczej symetryczne (palindromiczne) oznaczenia, zatem 808, 818 itd.? No coz, za jakis czas sie przekonamy.

  20. #20
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie


    Polecamy

    Słowo stało się ciałem. Sayonara, 737.
    Klik, klik.

    "We're gonna do a new airplane. We're not done evaluating this whole situation yet, but our current bias is to not re-engine, is to move to an all-new airplane at the end of the decade, or the beginning of the next decade."

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 22-04-2012, 16:51
  2. 26-09-2011, 13:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •