ULC podał dane, na pierwszym miejscu nadal Lot (ponad 5 mln pax), drugi Wizz (prawie 3 mln, choć sama linia podawała ponad 4), Wizzowi depcze po piętach Ryanair - 3,7 mln pax. Dalej bez zmian - drobnica, czyli Lufa 1,2 mln, reszta 0,5 mln (EZY) i mniej.
Czyli Lot utrzymał pozycję lidera - dość zaskakujące (przynajmniej dla mnie )
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Moim zdaniem tak musi być w naszym kraju. Nikogo nie przekonasz, że warto lecieć z Krakowa na FCO z małą przekąską za 200 PLN więcej niż na CIA Ryanem. Wszyscy patrzą na cenę lotu nie myśląc o "warunkach" (choć pewnie nie powinienem się wypowiadać latając tylko FR, W6 i św. pamięci SkyEurope .
No więc mylisz się, bo jeśli różnica będzie 200 PLN na korzyść Ryanair i porównywalne godziny rejsu to na pewno wybiorę LOT właśnie ze względu na "warunki": odprawę on-line albo na lotnisku w cenie biletu, kartę pokładową z wyznaczonym miejscem, bagaż w cenie biletu, przebookowanie na innego przewoźnika jeśli się coś popieprzy, wstęp do saloniku jeśli się coś spóźni (mam statut FF), brak reklam na pokładzie, więcej miejsca w samolocie (na nogi), jakiś drink w czasie lotu dla zabicia czasu też w cenie biletu.
Nad Ryanair'em zastanowię się jak będzie prawie za darmo a LOT w tym czasie za 1000 zł.
A mnie ciekawi ile z tych 5mln pax jest do FRA/MUC/DUS i dalej LH...
I dynamika będzie spadać - patrząc na inne kraje zachodniej Europy pewną część rynku mają LCC, resztę linie tradycyjne.
A róznica 200 zł FR a LOT - to mocno zalezy, jesli dzięki LO mogę spedziec extra kilka godzin np w Rzymie to wybiorę LO, wspomniana juz pewnosc lotu, dodając bagaz róznica bedzie jeszcze mniejsza. Trochę tego jest.
Zakładki