Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Lufthansa: 1.1mld EUR zysku netto.


    Polecamy

    ...i TAK to się powinno robić. Po raz kolejny wzorowa organizacja i dyscyplina finansowa Lufthansy przynosi efekty. W nieLocie o takich wynikach mogą tylko pomarzyć.

    Detale:

    - 27.3 miliardy EUR obrotów
    - 876 milionów EUR zysku operacyjnego
    - 1.1 milarda EUR zysku netto.

    Klik, klik.

  2. #2
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Tyle w temacie kryzysu, strajków, wulkanów i zimy...

  3. #3
    Awatar macli

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Nas tu powinien bardziej interesować zysk z działalność operacyjnej, czyli lotniczej. Niemniej, chętnie przeczytam pełne dane, gdy już je opublikują.

  4. #4
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Przy takich cenach, okrojeniu serwisu i skąpieniu mil w M&M jakoś mnie to nie dziwi.

  5. #5
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    Przy takich cenach, okrojeniu serwisu i skąpieniu mil w M&M jakoś mnie to nie dziwi.
    Idąc tym tokiem to SAS powinien znosić złote jaja.

  6. #6
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Tak to jest, w firmie gdzie menedżerowie są nagradzani za efekty a nie za samo bycie na stołku

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    I tak to jest w kraju, w którym panuje porządek, w którym ludzie nie patrzą na siebie wilkiem i nie załatwiają wszystkiego po znajomości.

  8. #8
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    Przy takich cenach
    Gdyby były złe, to ich samoloty latałyby puste.

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    okrojeniu serwisu
    O ile ten serwis jest gorszy niż u innych ? I to samo co powyżej, gdyby było tak źle to latałyby puste.

    Z Lufthansą jest jak z niemieckimi autami. Na ogół droższe, niby gorzej wyposażone (często) , bez designerskich majstersztyków (często) , bez pseudo trzy, pięcio, czy siedmioletnich gwarancji, a jednak ponad połowa aut sprzedawanych w Europie jest wyprodukowana w Niemczech.
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 15-03-2011 o 12:19 Powód: literówka



  9. #9
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Po prostu są solidni i rzetelnie wykonują swoją pracę a efekty jakie są wszyscy widzą.I tyle w tym temacie.

  10. #10
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Tak jak Quantas zauważył: Lufthansa jest nudna jak flaki z olejem - wszystko jest od linijki, zgodnie z procedurami, ale w 95% przypadków WSZYSTKO DZIAŁA, co jest podstawą pozytywnego 'experience' i potencjalnego wzięcia pod uwagę tego przewoźnika przy następnym przelocie.

    Jeżeli chodzi o ceny - widziałem to trochę od środka i dla mnie osobiście grupa Lufthansy jest niedościgłym wzorem jeżeli chodzi o kształtowanie struktur taryf w oparciu o projekcje sprzedaży. Są drodzy? Owszem, ale zawsze latają wypełnieni. Znaczy rynek to akceptuje, albo MUSI akceptować (vide: porty regionalne). I to właśnie z takich rzeczy bierze się ten kosmiczny zysk... plus fajna dywersyfikacja pozycjonowania w ramach grupy... i tak to się właśnie robi!
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #11

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    w domu z ogrodem

    Domyślnie

    No wlasnie wiec moze majac takie wzorce jak LH dobrze byloby przeniesc je na grunt nieLOT-a i wdrozyc w wiekszosci. Nawiazujac do postow Bastka i Quantasa tutaj dalej funkcjonuje powiedzenie "sicher ist sicher" i trudno sie z nim nie zgodzic
    pozdrawiam nurek *** S-W 8"-Dobson *** T 851, UL 620, UL980, UN 850, UZ 710, UZ 717 TB 1, TR 9

  12. #12
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    O ile się nie mylę to Ty Egonie kiedyś wspomniałeś o tym,że Lufa pokazała jak utrzymać dobry produkt nie wrzucając do jednego worka.Tyczyło się to Swissa,Austriana.Więc może przejęcie LOTu też byłoby jakąś nadzieją na lepsze czasy dla naszego przewoźnika jak i całego kraju poprzez lepszą siatkę połączeń.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Lufthansa ma to do siebie że łatwo i bez większego "ale" do niej się przwiązać. Jest w tym jakis fenomen ;-)

  14. #14
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    LH ma po prostu taką siatkę połączeń, że często nie ma alternatywy, a przy tym po prostu nie odpycha.
    Nie ma co dorabiac ideologii - LH nie osiąga sukcesu dlatego, że ktoś ją świadomie wybiera, raczej dlatego, że po prostu dominuje.

  15. #15
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    W listopadzie dwa razy leciałem dwudziestoletnim 735 D-ABIK.
    W wielu liniach wchodząc do takiego dziadka miałbym jakieś opory, a u nich ani trochę. Wewnątrz to że było idealnie czysto to wiadomo, ale ten samolot mimo że nosił ślady swojego wieku, to po prostu nie był zniszczony. Dlatego też na trasach europejskich lubię jak trafia się lufa w dobrej cenie. Swoją drogą najlepszym LC jakimi leciałem jest Germanwings, i temu też się nie dziwię.



  16. #16
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Gdyby były złe, to ich samoloty latałyby puste.


    O ile ten serwis jest gorszy niż u innych ? I to samo co powyżej, gdyby było tak źle to latałyby puste.

    Z Lufthansą jest jak z niemieckimi autami. Na ogół droższe, niby gorzej wyposażone (często) , bez designerskich majstersztyków (często) , bez pseudo trzy, pięcio, czy siedmioletnich gwarancji, a jednak ponad połowa aut sprzedawanych w Europie jest wyprodukowana w Niemczech.
    No właśnie, dlaczego tak się dzieje? Drogie, bezpłciowe, nijakie a ludzie kupują? Golf stał sie nawet najbardziej ulubionym pojazdem do wieśtuningu.

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    LH ma po prostu taką siatkę połączeń, że często nie ma alternatywy, a przy tym po prostu nie odpycha.
    Nie ma co dorabiac ideologii - LH nie osiąga sukcesu dlatego, że ktoś ją świadomie wybiera, raczej dlatego, że po prostu dominuje.
    Podpisuje się pod tą opinią w 100%.

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    No właśnie, dlaczego tak się dzieje? Drogie, bezpłciowe, nijakie a ludzie kupują? Golf stał sie nawet najbardziej ulubionym pojazdem do wieśtuningu.



    Podpisuje się pod tą opinią w 100%.
    Moim zdaniem mylicie się. Ja osobiście wybieram LH świadomie gdyż z przewoźników, których mam do wyboru oferuję najlepszy standard, najwyższą punktualność i największą siatkę połączeń.

  18. #18
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    LH nie osiąga sukcesu dlatego, że ktoś ją świadomie wybiera, raczej dlatego, że po prostu dominuje.
    Jako osoba świadomie wybierająca Lufthansę - i pomagająca w obsłudze kilkunastu tysięcy klientów, którzy również to robią codziennie - pozwolę sobie nie zgodzić się z powyższym.

  19. #19
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    To że Wy wybieracie swiadomie, nie oznacza, że większosc tak robi.
    Jeśli chodzi o Polskę, to alternatywa jest tylko w Warszawie, Warszawa dla LH w Polsce ma raczej marginalne znaczenie. Większośc pasażerów i ZNACZNIE większa częśc zysków pochodzi z portów regionalnych.

  20. #20
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Większośc pasażerów i ZNACZNIE większa częśc zysków pochodzi z portów regionalnych.
    I przede wszystkim od klientów korporacyjnych, którzy płacą bez marudzenia. Wiele firm ma też specjalne taryfy dla nich skrojone, zniżki, itp. (coś czego np. w LO wcale nie ma, a klient korporacyjny to żyła złota dla linii i na nim najbardziej trzeba się skupiać).

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •