Strona 166 z 355 PierwszyPierwszy ... 66 116 156 164 165 166 167 168 176 216 266 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,301 do 3,320 z 7094
Like Tree10442Likes

Wątek: CPK - Centralny Port Komunikacyjny

  1. #3301
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Byłoby super gdyby takim hub była też Warszawa bo mamy taki potencjał, wynika on z tego co piszesz bo wzrost o 8% na Mazowszu będzie wartościowo najwyższy i najłatwiej, najtaniej i najefektywniej możemy wykorzystać potencjał rynku krajowego.
    To dochodzimy do sedna. Wolniejszy przyrost klienteli na Mazowszu i tak w skali kraju oznaczał największy przyrost w liczbach bezwzględnych, a to jako przyrost warstwy natywnej popytu pozwalało na rozwój modelu hubu. Tyle, że jak świetnie wiemy i wtedy i teraz wykorzystanie tego jako szansy zależało i nadal zależy od linii lotniczej. I o czym tu gadać jeśli koncepcja CPL tematu operatora hubu nie tyka.

    Piotr
    Aby było jasne - przez surfing rozumiem strategię polegającą na braku strategii czyli idziemy tam gdzie rynek nas zaniesie, a nie tam gdzie chcemy być. Akurat sprawa Modlina i Sadkowa, to realizacja oczywistej strategii bezpośredniego kontrolowania kluczowych podmiotów klarownie wyłożona przez Wilda w koncepcji. Taki kapitalizm państwowy wynikający z niezdolności do współpracy z podmiotami niezależnymi.
    hypne likes this.

  2. #3302
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Nikt nie był w stanie przewidzieć rynku, tak szybko sie rozwijał.
    Nie spotkałem się jednak z poważną opinią poddającą w wątpliwość sens roznudowy regionów przed Euro. I to są właśnie bzdury. Aaben zaklinasz rzeczywistosc.
    Po pierwsze rozbudowy były podyktowane koniecznością, po prostu ludzie nie mieścili się w terminalach, samoloty na płytach. Po drugie tylko POZ zostało do tego zmuszone, inni podjeli decyzje zanim pojawila się kwestia Euro (WRO zmienil nieco projekt nia lepszy). Po trzecie POZ rozbudowano zle i już dziś jest za ciasno i nie ma opcji rozbudowy. Wzorowo zbudowano terminale w GDN i WRO.

    Nie wiem co piszesz o stronniczosci. Moze orzeczytaj wiecej moich postow. Protestuje tylko na opieraniu calej teorii na czystych bzdurach. To klamstwo.
    SPlDER likes this.

  3. #3303

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Aby było jasne - przez surfing rozumiem strategię polegającą na braku strategii czyli idziemy tam gdzie rynek nas zaniesie
    Czy włączasz w to również sytuacje typu "Izrael dopłaca, to otwieramy połączenia do TLV", "Szymany płacą, to lecimy"?
    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Po drugie tylko POZ zostało do tego zmuszone, inni podjeli decyzje zanim pojawila się kwestia Euro (WRO zmienil nieco projekt nia lepszy).
    EURO dało "kopa ideologicznego" i możliwości skorzystania z konkretnych środków. To, że niektóre lotniska to wykorzystały, to chyba akurat dobrze o nich świadczy - złapały szansę.

    Adam

  4. #3304
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    A jakie znaczenie ma Izrael? To ich problem, że płacą, widocznie to się opłaca.
    Ja nie widze nic złego w wykorzystaniu Euro do rozbudowy portów. Jednak zauważam, że sam fakt rozbudowy z Euro większego związku z nie miał. I tak porty wymagał pilnej rozbudowy.

  5. #3305
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AdamT Zobacz posta
    Czy włączasz w to również sytuacje typu "Izrael dopłaca, to otwieramy połączenia do TLV", "Szymany płacą, to lecimy"?
    To dotyczy LOTu, a mowa o strategii rozwoju infrastruktury. Zasadniczo nie to samo.

    Piotr
    Rob_Sad likes this.

  6. #3306

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    To dotyczy LOTu, a mowa o strategii rozwoju infrastruktury. Zasadniczo nie to samo.
    Tak, rozumiem, chodziło mi tylko o to czy dobrze pojmuję Twoje określenie.


    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    A jakie znaczenie ma Izrael? To ich problem, że płacą, widocznie to się opłaca.
    Ja nie widze nic złego w wykorzystaniu Euro do rozbudowy portów. Jednak zauważam, że sam fakt rozbudowy z Euro większego związku z nie miał. I tak porty wymagał pilnej rozbudowy.
    Kwestia Izraela nie ma tu znaczenia - pytanie dotyczyło czego innego.
    Co do rozbudowy portów, to pełna zgoda - jak napisałem - wykorzystały szansę dla poprawienia infrastruktury - cześć im i chwała za to.

    Adam
    Rob_Sad and Maruś like this.

  7. #3307

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    I o czym tu gadać jeśli koncepcja CPL tematu operatora hubu nie tyka.
    Dobrze wiesz, czemu oficjalnie nie tyka.

  8. #3308

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

  9. #3309

  10. #3310
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    ^^^ Wywiad z 15 grudnia ub.r. był linkowany bezpośrednio z prtl.pl.

    Piotr

  11. #3311

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    ^^^ Wywiad z 15 grudnia ub.r. był linkowany bezpośrednio z prtl.pl.

    Piotr
    Tak to jest jak się prasówkę robi z kilkudniowym dly sorka
    Drogi Adminie kindly rqst o cnl poprzedniego postu

  12. #3312
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Parę słów polemiki z Panem Krawczykiem ustami Michała Nowaka. Warto przeczytać moim zdaniem

    CPK bez sensu? Polemika
    https://www.linkedin.com/pulse/cpk-b...ha%C5%82-nowak
    L4, kaspric, Stoarn and 2 others like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #3313

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Parę słów polemiki z Panem Krawczykiem ustami Michała Nowaka. Warto przeczytać moim zdaniem

    CPK bez sensu? Polemika
    https://www.linkedin.com/pulse/cpk-b...ha%C5%82-nowak
    Miło czytać Bo tamtego to czytać się nie da

  14. #3314

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    A ja dorzucam to i podkreślam:

    I tu dochodzimy do drugiego sposobu podziału ruchu tzw. podziału administracyjnego, a więc opartego na odpowiednich przepisach. Konkretnie chodzi o art. 19 rozporządzenia 1008/2008/WE z dnia 24 września 2008 r. w sprawie wspólnych zasad wykonywania przewozów lotniczych na terenie Wspólnoty. Polskie regulacje nadają ministrowi właściwemu do spraw transportu prawo do administracyjnego podziału ruchu lotniczego na mocy art. 195c ustawy Prawo lotnicze.

    PRTL.pl - wiadomości z rynku lotniczego

  15. #3315

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Już było Ale tak czy inaczej to przeczy temu, co przeczytałem w polemice zapodanej przez Egona

  16. #3316
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez macx Zobacz posta
    A ja dorzucam to i podkreślam:
    Nie dość, że nowy sezon GOT ma być dopiero w 2019 to jeszcze na rozwinięcie tego paragrafu mamy czekać?

    Cytat Zamieszczone przez przemo-19 Zobacz posta
    Już było Ale tak czy inaczej to przeczy temu, co przeczytałem w polemice zapodanej przez Egona
    W którym miejscu?


  17. #3317

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Byćmoże sam nie wystarczająco uważnie przeczytałem „Koncepcjębudowy CPK”, ale nie zauważyłem tam, żadnej wzmianki o tym, żeCPK miałoby nie być lotniskiem dla low-cost’ów. Nie wiem z czegowynika założenie Pana Krawczyka, że „[low-cost’y] nigdynie będą zainteresowane lataniem do Baranowa, bo będzie tam zadrogo”.Dlaczego miałoby być za drogo? Skąd w ogóle wiemy jak będziedrogo?

    Nie będzie za drogi dla nich, ich tam po prostu nie będzie - zostaną "administracyjnie wydzielone"

  18. #3318
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    To znaczy jest to bardziej zaprzeczenie teorii Pana Krawczyka a nie autorowi polemiki zapodanej przez Egona?


  19. #3319

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Nie, to przecież napisał autor Michał Nowak, nie p. Krawczyk.

  20. #3320
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez przemo-19 Zobacz posta
    Nie, to przecież napisał autor Michał Nowak, nie p. Krawczyk.
    Nope. Sprawdź jeszcze raz.



Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •