Wybudują a Pambu pobłogosławi... A że będą to kilometry kwadratowe wylane w środku pola dla nikogo to już wtórny problem... Ale wstaje Polska z kolan! I nikt nie zapyta po co jest ten Miś.
Wybudują a Pambu pobłogosławi... A że będą to kilometry kwadratowe wylane w środku pola dla nikogo to już wtórny problem... Ale wstaje Polska z kolan! I nikt nie zapyta po co jest ten Miś.
Słabiutko, człowiek słabej wiary z Ciebie, dlaczego nie o paletę 18letniej Chivas Regal?
Ja nie wiem jak to się skończy ale nie chce mi się wierzyć, żeby premier Korei Południowej miał brudzić się konferencją prasową w tej sprawie za marne 3.5 mln $. Ja nie mam wątpliwości co do sensu niezależnego od Lufthansy hubu dla Europy Środkowo Wschodniej, trzeba to tylko zrobić z głową i bez tępej propagandy.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Chciałem policzyć ile razy w tym wątku pada hasło "miś". Na oko, zważywszy że stron jest 260, a postów prawie 5200 to stawiam że około tysiąca.
Najciekawsze jest to, że nadal znajdują się tacy, którzy uważają że po raz tysiąc pierwszy będzie zabawnie.
Uważam, że dodatkowe punkty należą się twardzielom, którzy po 9 latach życia tego wątku myślą, że cała fraza "Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest miś na skalę naszych możliwości. " da im dodatkowe punkty.
Mam propozycję do moderatora - który zapewne to wytnie zanim kur trzy razy zapieje jako offtopic (w przeciwieństwie do dywakacji o cziwasregalu) - może by założyć drugi wątek na merytoryczną dyskusję, a tu będziemy wpisywali MIŚ i miasta?
Kiedyś zachciało mi się przeczytać coś sensownego na temat CPL i pomyślałem, że na forum lotniczym na którym czasem bywam, na pewno coś takiego znajdę.
Jakżeż się myliłem.
&
Merytoryczna dyskusja byłaby możliwa, gdyby ta inwestycja trzymała się rzeczywistości. Niestety, nawet rządzacy jasno pokazują, że poza warstwą propagandowo-narodową nic w tej koncepcji nie ma. O czym chchcesz debatować? O nimożności stworzenia masterplanu? Braku wykupu gruntów? Kompletnej porażce konsultacji społecznych? A może o nieistniejących źródłach finansowania?
Pytam, bo do tej pory widzialem wizualizacje, zapewnienia o przełomowości tego projektu dla polskiej gospodarki i mapę szybkich połączeń kolejowych stworzoną w Power Point-cie. To, że jestem miłośnikiem awiacji nie powoduje, że zapominam o prawach ekonomii i dyscyplinie finansowansóq publicznych, bo rozmowa dotyczy lotniska.
Na przykład.
Ależ nie w tym rzecz.Pytam, bo do tej pory widzialem wizualizacje, zapewnienia o przełomowości tego projektu dla polskiej gospodarki i mapę szybkich połączeń kolejowych stworzoną w Power Point-cie. To, że jestem miłośnikiem awiacji nie powoduje, że zapominam o prawach ekonomii i dyscyplinie finansowansóq publicznych, bo rozmowa dotyczy lotniska.
Zajrzałem tu, bo wpadł mi w oczy news o podpisaniu umowy międzyrządowej z Koreańczykami.
Myślałem, że poziom komentarzy będzie tu nieco wyższy niż na Gazecie.
A jestem ciekaw co oznacza zaangażowanie premiera Korei. O ile chodziłoby o prywatną firmę, to jasne by było że skoro są w Europie frajerzy którzy chcą przepalić trochę gotówki to zasługują na pomoc.
Skoro jednak to się dzieje na poziomie rządowym, to inna para kaloszy. Rząd koreański w przeciwieństwie do naszego (i większości rządów europejskich) to towarzystwo całkiem nieźle ograniające ekonomię. I umieją dostrzec okazję. Może to okazja dla ich logistyki, może okazja aby przepchnąć do nas swoich cwaniaków. Nie wiem. Liczyłem, że tutaj zbliżę się do odpowiedzi. Tymczasem trafiłem na błyskotliwych dowcipnisiów, którym się wydaje, że powtarzanie tego samego dowcipu przez 11 lat bez przerwy kogokolwiek rozśmieszy.
&
PS
W przypadku niedawnej kupoburzy z Grotami wystarczyło zajrzeć na 2-3 fora strzeleckie, żeby poznać prawdę. I tylko JEDEN post pisał, że Grot to taki miś na miarę naszych możliwości. Nikt nie podjął tego wątku i dyskusja toczyła się dalej wokół materiałoznawstwa.
DA SIĘ.
Szanowny,
Źle adresujesz pretensje. Projekt pod nazwą CPL/CPK od samego początku składa się z dwóch częściowo przenikających się, ale w dużej części alternatywnych rzeczywistości. Jest ta bardziej widoczna rzeczywistość propagandowo-medialna, która obudowuje w trybie "smoke & mirrors" fakty. O faktach wiadomo tyle, że jakieś są, ale trudno ocenić jakie, bo prawie wszystko zasłania rozbuchana propaganda. Zwróć uwagę, że artykuł, który wywołał komentarze, został napisany na zasadzie "jak udało się nam ustalić", "jak mówią nasze źródła", "najprawdopodobniej", "według naszych informacji". Spekulacje, przypuszczenia, myślenie życzeniowe - to normalne w sytuacji, gdy brakuje pełnej, wiarygodnej informacji.
Skoro na wejściu jest 'taniec siedmiu zasłon' ("Salome" Richarda Straussa), to trudno oczekiwać merytorycznych komentarzy. Poza tym jesteśmy już wszyscy zmęczeni tą wirtualną budową. Forumowiczom nie są znane nowe twarde fakty, do których można by się odnieść, więc komentujemy rzeczywistość medialną. Forumowicze mieli kilka lat aby wyrazić swoje nastawienie do projektu (pełna gama: od hurra optymizmu do cynicznego sceptycyzmu) - i nic się tu nie zmienia.
"Niech mowa wasza będzie prosta: tak, tak - nie, nie. A co nadto jest od Złego pochodzi" (Mt 5:37). Ale trudno mieć pretensje do lustra, że odbija to co odbija.
sholay spróbuj na skyscrappercity, tam jest trochę więcej merytorycznej dyskusji i sprawniejsza moderacja misiów.
Pod jurysdykcją Unii Europejskiej tak szybko dużego lotniska nikt nie zbudował – mówił w „Radiu Gdańsk” Horała.
https://www.tvpparlament.pl/aktualno...rdowe/52490425
On tak serio?
Lataj nisko, powoli i zwalniaj na zakrętach. a na pewno się zabijesz.
Serio dla suterena, który ma w to uwierzyć.
Patrząc na budowę BER i licząc na wyciągnięcie wniosków z tamtej inwestycji rozsądnie należałoby oczekiwać co najmniej 5 lat.
Ale ponoć wiara przenosi góry...
Przy okazji gdzieś przeczytałem, że kwota umowy wynosi ok. 3.5 mln PLN. Czy dla takiej kwoty fatygowałby się do Polski premier Korei???
PS. Patrząc na sposób budowy dróg ekspresowych i autostrad wyżej wymienione 5 lat wygląda mało realnie...
PPS. I nie napiszę już nic o Misiu, temu co mu się oczko odkleiło - razi to bardzo niektórych.
Jak na premiera Korei to nadal nie powala. A memorandum o współpracy jest warte tyle co papier na którym jest spisane.
Było już Daewoo, jest Samsung we Wronkach, podwozia do firmy xx budującej groźne yy też kupujemy w Korei.
Wychodzimy na tych interesach jak Zabłocki na mydle...
Zakładki