Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 43
  1. #1
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie [WYWIAD]Zadaj pytanie Pani Katarzynie Gaborec z linii Ryanair.


    Polecamy

    [WYWIAD] Zadaj pytanie Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu linii Ryanair, Pani Katarzynie Gaborec.

    Jest mi niezmiernie miło zaprosić Was do przygotowania pytań, które planuję zadać podczas wywiadu z Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Pani Katarzynie Gaborec..

    Tradycyjnie chcemy żeby ten wywiad był zdecydowanie różny od tych, które można spotkać w innych mediach, dlatego Wasz udział jest mile widziany.

    W tym wątku zapraszamy do zadawania pytań, z których część zostanie zadanapodczas wywiadu.

    Proszę o nie zadawanie pytań związanych z planami nowych połączeń lotniczychz polskich portów lotniczych ponieważ informacje takie zostają publikowane w momencie ich oficjalnego ogłaszania.


    Zasady zadawania pytań:

    1. Każdy użytkownik może umieścić maksymalnie cztery pytania w poście.
    2. W tym wątku zadajemy jedynie pytania - wszystkie inne posty będą kasowane
    Ostatnio edytowane przez Airliner ; 05-04-2011 o 12:48
    Pozdrawiam, Airliner
     

  2. #2
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    1. Czy planowane/analizowane jest otwarcie jakiegokolwiek połączenia z Polski do Grecji?
    2. Z jakimi portami lotniczymi w Grecji prowadzone są negocjacje (ogólnie, nie tylko w aspekcie Polski)?
    3. Czy w siatce połączeń pojawią się kolejne kraje w najbliższym czasie?
    4. Czy Ryanair na stałe zrezygnował z promocji w cenie 1gr/1zł?
     

  3. #3
    Awatar szerszen

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    1.Czy Ryanair rozważa swoją obecność na lotnisku w podwarszawskim Modlinie?
    2.Czy Ryanair rozważa w ogóle możliwość rozwoju poza UE czy też generalnie całą Europę, np o kierunki azjatyckie?
    3.Czy można spodziewać się lotów z polskich portów lotniczych do Rosji?
     

  4. #4
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie

    Co z szumnie zapowiadanymi lotami do Stanów Zjednoczonych? Na jakim etapie jest ich realizacja?
     

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    1. Jakie są wymagania Ryanaira od lotnisk zainteresowanych współpracą jeśli chodzi o wyposażenie radionawigacyjne?
    2. Czy Ryanair dopuszcza możliwość operowania z lotnisk niekontrolowanych?
     

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Dlaczego do cen biletów zastał dołączony "Delay/Cancel Levy" i czemu ma to służyć?
     

  7. #7
    Moderator
    Awatar macieju

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    Czy w ostatnim czasie były jakieś rozmowy lub propozycje ze strony Portu Lotniczego Zielona Góra/Babimost w sprawie operowania na tym lotnisku?
     

  8. #8
    Awatar igor289

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    1. Czy są plany zbazowania jakiegoś samolotu w Polsce?
    2. Czy będą jakieś nowe połączenia z Polski jeszcze w kwietniu lub maju? (ogólnie w tym półroczu)
    3. Czy Ryanair jest zadowolony z połączenia Łódź-Bergamo?
     

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    1) Czy linia myśli o wprowadzeniu dodatkowych usług na pokładzie np. internetu ?
    2) Podobnie jak z Modlinem, czy lotnisko w Lublinie też jest brane pod uwagę przy otwieraniu nowych połączeń ?
    3) Wizzair lata z Ukrainy, czy są plany aby FR również ?

    pozdrawiam, i dziękuję,
    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
     

  10. #10

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    1.Czy FR będzie dalej wprowadzał ,,kolejne opłaty" do ceny biletu? Jest opłata za odprawę on-line, płatność kartą, teraz doszła z tytułu anulowania lotu.
    2. Czy pojawi się na stronach internetowych ankieta z preferowanymi połączeniami z wybranych kierunków?
    3. JAk na tle innych europejskich portów stawki za pomoc w lądowaniu, opłaty lotniskowe, handlingowe wpływają na działalność w Polsce?
    4. Czy zachętą do utworzenia bazy FR w Polsce może być stworzenie dodatkowego dostawcy paliwa i czy Ryanair w porównaniu z innymi portami w Europie jest zadowolony ze stawek w Polsce?
     

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Pomorze

    Domyślnie

    1. Kiedy/Czy wogóle skończą się problemy z płatnościami kartami kredytowymi z Polski. Odkąd pamiętam nigdy nie udało mi się dokonać takiej transakcji. Pan z infolinii zaleca zmianę przeglądarki. Tymczasem płatność kartą debetową tego samego banku - odbywa się bez kłopotów. W innych liniach lotniczych, płatności kartami kredytowymi odbywają się bez kłopotu.

    2. Czy planuje się usprawnienie systemu Priority Boarding. Obecny wg mojej oceny jest nieskuteczny, bo i tak wszyscy pasażerowie poruszają się w jednej grupie po płycie lotniska lub w autobusie. Dla prównania w EazyJet - boarding kolejnej grupy pasażerów zaczyna się dopiero gdy kończy się boarding poprzedniej. "Mieszanie" pasażerów w Ryanair i nie pilnowanie porządku przez pracowników linii, wg mojej oceny skutecznie zniechęca do zakupu opcji Priority.
    Latacz amator
     

  12. #12

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    Czy rozważaliście kiedyś wprowadzenie miejsc numerowanych w samolocie? Odprawa on-line umożliwiałaby wybór miejsc, a brak wpływów z priority można by zrekompensować np. poprzez opłatę za wybór preferowanego miejsca. Suma sumarum pewnie mielibyście większe wpływy z tego tytułu, a miejsca numerowane pozwoliłyby wyeliminować nerwową atmosferę, przepychanki itd, a sam boarding przy odpowiednio przyjętym systemie, w mojej ocenie, przebiegałby jeszcze sprawniej.

    Czy możliwa jest zmiana strojów cabin crew, na nazwijmy to "przyjemniejsze dla oka pasażera" (krój, kolor)?

    Jak zaawansowane są rozmowy z chińczykami czy rosjanami na temat wymiany floty? Czy "rozwód" z Boeingiem jest naprawdę możliwy?

    Myśleliście kiedyś o otwarciu pierwszej trasy krajowej w Polsce? Z powody braku bazy musiało by to być pewnie połączenie typu "W". Krajówki w Polsce mają potencjał, tylko nikt nie potrafi go wykorzystać, zaproponować dobrych cen, korzystnego rozkładu. Ten rynek chyba czeka na Was
     

  13. #13
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Pozwolę się wtrącić z piątym pytaniem, bo myślę, że jest ciekawe, a mojego posta z czterema pytaniami nie mogę edytować.

    Czy Ryanair ma określoną politykę względem darmowej opcji zapłaty? Obecnie jest to Mastercard prepaid, czy można się spodziewać, że ta opcja dłużej pozostanie, a nie zostanie nagle zmieniona na inny rodzaj karty płatniczej?
     

  14. #14
    xyz
    xyz jest nieaktywny
    Awatar xyz

    Dołączył
    Nov 2008

    Domyślnie

    1. Czy Ryanair bierze pod uwagę zmianę obecnego "programu lojalnościowego" (z kartą kredytową Visa - przyp.) na bardziej atrakcyjny dla pasażera?
    2. Do EURO2012 został rok. Czy Ryanair planuje utworzenie w związku z tym wydarzeniem połączeń między Polską a Ukrainą, ew. między Ukrainą a innymi krajami UE?
    3. Czy rozważano opcję ujednolicenia limitu bagażu rejestrowanego na maksymalny (ze względów BHP i bezpieczeństwa) 32kg, tak jak jest to w konkurencyjnych liniach?
    4. Czy w ciągu najbliższego roku/dwóch lat Ryanair planuje utworzyć swoją bazę w Krakowie?
     

  15. #15

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    1. Dlaczego wizerunek FR jest fatalny; dlaczego firma postępuje nieetycznie i czasami chamsko?
    2. Jakie docelowe benchmarki zakłada Ryanair na najbliższe 5 lat? (przychody, zatrudnienie, wskaźnik zadowolenia klientów, operacyjny performance)
     

  16. #16
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie

    Prawdę mówiąc nie spodziewam się szczegółowych odpowiedzi, zapewne będą mało konkretne, ogólnikowe, taka tradycyjnie jest polityka informacyjna firmy i p. Katarzyna tego nie zmieni. Ale co tam, zadam jedno pytanie.

    Nie pytam czy i kiedy pojawi się pierwsza baza Ryanair w PL. Zapytam inaczej. DLACZEGO Ryanair unikał od lat i nadal unika założenia jakiejkolwiek bazy w Europie Środkowo-Wschodniej od Estonii po Bułgarię? Pomijam Kowno, bo to baza mała i praktycznie bez znaczenia. Moim zdaniem niewykorzystanych zostało sporo świetnych możliwości nie tylko w Polsce, ale i winnych krajach (np. Bratysława). Wiem, że odpowiedzią będzie, iż porty te nie zaproponowały wystarczających preferencji ekonomicznych. Jestem jednak tego zdania, że w krajach tych Ryanair miałby już od lat tańsze usługi, niższe koszty personelu i mniejsze nakłady. Im dłużej FR czeka, tym mniej wyraźne są różnice w cenach i płacach między krajami UE. Może to ciągłe czekanie należy po prostu nazwać szeregiem zaprzepaszczonych możliwości? Albo zwykłym uporem?
     

  17. #17
    Awatar patryk_szym

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Heidelberg

    Domyślnie

    Co dalej z połączeniem Goleniów - Girona?
    Miało być, i żaden samolot nie zdążył odlecieć. Czy będzie przywrócone? I co z innymi połączeniami ze Szczecina?
    70-300 + D5100

     

  18. #18

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Gdynia

    Domyślnie Pytania

    1. Ryanair szumnie zapowiedział likwidację wielu tras z powodu wprowadzenia w Niemczech podatku, skasował wszystkie połączenia z Polski do Niemiec, po czym zaczął otwierać m.in. RZE-HHN oraz BZG-NRN. Czy powrócą i inne połączenia, np. GDN-HHN?

    2. Połączenie z Gdańska do Oslo Rygge nie cieszy się zbyt dużą popularnością - jednym z czynników jest silna konkurencja, gdyż do Oslo i okolic połączenia obsługuje także Wizz Air, Norwegian oraz SAS. Połączenia do Niemiec oraz do Hiszpanii cieszyły się/cieszą się większą popularnością, mimo to zostały/zostaną skasowane. Czy możemy się spodziewać nowych, południowych kierunków z Gdańska, na podobieństwo Krakowa?
     

  19. #19

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Czy planujecie wymianę uniformów stewardess na ładniejsze? Na aktualnie nie da się patrzeć, są okropne.
     

  20. #20
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie


    Polecamy

    Na jakie roczne przychody liczy Ryanair tytułem SAMEJ opłaty za odwołanie lotu, czy będzie to się wiązało z większym poszanowaniem praw pasażerów?
    Jakie koszty poniósł Ryanair na skutek wszystkich odwołanych lotów w 2010 roku? Jak wiadomo był to rok specyficzny ze względu na wybuch wulkanu.

    Przepraszam, że drugi post, ale zastanawiałem się nad tymi pytaniami, a w pierwszym zadałem tylko dwa
     

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •