to nie tylko pratt
to nie tylko pratt
Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X, Tamron 150-600G2
Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5
Dziwnie wygląda ten samolot w czasie lotu z wysuniętymi kołami może dlatego test tylko 30min i nie za wysoko bo podwozie nawaliło?
Zawsze przy mnie: Nikon D-200; SB-800; 17-50; 17-70; 70-300; stare "fish eye" i coś tam jeszcze...
Bo zazwyczaj jest w harmonogramie testów później, a oszczędność paliwa jest mało istotna (pamiętajmy, że chowane podwozie jest po to by samolot mógł lecieć szybciej i spalał mniej paliwa ). Na początku testowane są najbardziej kluczowe parametry i systemy (czy lata? jak lata?), oraz... piloci oblatywacze uczą się lądować daną maszyną.
Żeby nie robić sobie problemów w locie nr 1, gdyby np. podwozie nie wyszło. Trzeba po prostu zminimalizować ilość problemów, w locie nr 1 wiele rzeczy może pójść nie tak, a brak podwozia do lądowania byłby pod względami PR i ew. uszkodzeń w konsekwencji nie do nadrobienia.
Pozdrawiam, Adam
Altair Agencja Lotnicza17 października pierwszy prototyp samolot komunikacyjnego MS-21-300 wykonał przelot non-stop z przyzakładowego lotniska w Irkucku na należące do Instytutu prób w locie im. M. M. Gromowa lotnisko w Żukowskim.
foto
https://russianplanes.net/st/Irkut/MS-21-300
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
Nowy oficjalny film.
Relacja ze środka:
Drugi przedseryjny MS-21 gotowy.W zakładach korporacji Irkut w Irkucku 25 marca zakończono montaż drugiego przedseryjnego samolotu komunikacyjnego MS-21-300, przeznaczonego do prób w locie. W jego konstrukcji wprowadzono zmiany, uwzględniające wyniki badań pierwszego prototypu. Zakończenie montażu drugiego samolotu to ważny etap w realizacji programu MS-21. Rozpoczęcie w tym roku prób w locie nowych samolotów pozwoli na zakończenie certyfikacji MS-21w odpowiednim czasie, rozpoczęcie produkcji seryjnej i dostarczenie pierwszych samolotów do klienta – powiedział minister przemysłu i handlu FR Denis Manturow (50 MS-21 dla Aerofłotu , 2018-02-02).
W próbach w locie wezmą udział 4 przedseryjne MS-21-300. Obecnie w Irkucku zmontowano już kadłub trzeciego MS-21-300 i trwa montaż zespołów czwartego.
Pierwszy MS-21-300 jest testowany w locie w LII im. M.M. Gromowa w Zukowskim pod Moskwą. Nielatający prototyp do prób statycznych jest testowany w CAGI.
Przeczytaj więcej na: Altair Agencja Lotnicza
MS-21 ma już za sobą pierwszy nocny lot.
fot. facebook.com/UAC.RUSSIA.EN/
Zakładki