Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 107
Like Tree65Likes

Wątek: MS-21 - następca TU 154 wejdzie do uzytku w 2015r

  1. #61
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Co ten Pratt ma z tym zielonym kolorem na wysokości wentylatora. Taka nowa forma rozpoznawcza?
    Na innych zdjeciach samego silnika nie ma tego koloru - to może być zwyczajny artefakt fotograficzny.

  2. #62
    Awatar mickey93

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    blisko EPTO:D

    Domyślnie

    to nie tylko pratt
    Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X, Tamron 150-600G2
    Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5

  3. #63

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Dziwnie wygląda ten samolot w czasie lotu z wysuniętymi kołami może dlatego test tylko 30min i nie za wysoko bo podwozie nawaliło?
    Zawsze przy mnie: Nikon D-200; SB-800; 17-50; 17-70; 70-300; stare "fish eye" i coś tam jeszcze...

  4. #64
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mario_p Zobacz posta
    Dziwnie wygląda ten samolot w czasie lotu z wysuniętymi kołami może dlatego test tylko 30min i nie za wysoko bo podwozie nawaliło?
    W pierwszym locie testowym nie chowa się zazwyczaj podwozia.
    user4 and tango fox like this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  5. #65

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    EPLB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    W pierwszym locie testowym nie chowa się zazwyczaj podwozia.
    Zawsze mnie ciekawiło, dlaczego się nie chowa?

    Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

  6. #66
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Bo zazwyczaj jest w harmonogramie testów później, a oszczędność paliwa jest mało istotna (pamiętajmy, że chowane podwozie jest po to by samolot mógł lecieć szybciej i spalał mniej paliwa ). Na początku testowane są najbardziej kluczowe parametry i systemy (czy lata? jak lata?), oraz... piloci oblatywacze uczą się lądować daną maszyną.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  7. #67

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mati95 Zobacz posta
    Zawsze mnie ciekawiło, dlaczego się nie chowa?
    Żeby nie robić sobie problemów w locie nr 1, gdyby np. podwozie nie wyszło. Trzeba po prostu zminimalizować ilość problemów, w locie nr 1 wiele rzeczy może pójść nie tak, a brak podwozia do lądowania byłby pod względami PR i ew. uszkodzeń w konsekwencji nie do nadrobienia.

    Pozdrawiam, Adam
    user4 likes this.

  8. #68

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    EPLB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    Żeby nie robić sobie problemów w locie nr 1, gdyby np. podwozie nie wyszło. Trzeba po prostu zminimalizować ilość problemów, w locie nr 1 wiele rzeczy może pójść nie tak, a brak podwozia do lądowania byłby pod względami PR i ew. uszkodzeń w konsekwencji nie do nadrobienia.

    Pozdrawiam, Adam
    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    Bo zazwyczaj jest w harmonogramie testów później, a oszczędność paliwa jest mało istotna (pamiętajmy, że chowane podwozie jest po to by samolot mógł lecieć szybciej i spalał mniej paliwa ). Na początku testowane są najbardziej kluczowe parametry i systemy (czy lata? jak lata?), oraz... piloci oblatywacze uczą się lądować daną maszyną.
    Aha, dzięki

    Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

  9. #69
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  10. #70
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie






  11. #71
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  12. #72
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie

    17 października pierwszy prototyp samolot komunikacyjnego MS-21-300 wykonał przelot non-stop z przyzakładowego lotniska w Irkucku na należące do Instytutu prób w locie im. M. M. Gromowa lotnisko w Żukowskim.
    Altair Agencja Lotnicza

    foto

    https://russianplanes.net/st/Irkut/MS-21-300
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  13. #73
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  14. #74
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Nowy oficjalny film.

  15. #75
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Relacja ze środka:

  16. #76
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Drugi przedseryjny MS-21 gotowy.
    W zakładach korporacji Irkut w Irkucku 25 marca zakończono montaż drugiego przedseryjnego samolotu komunikacyjnego MS-21-300, przeznaczonego do prób w locie. W jego konstrukcji wprowadzono zmiany, uwzględniające wyniki badań pierwszego prototypu. Zakończenie montażu drugiego samolotu to ważny etap w realizacji programu MS-21. Rozpoczęcie w tym roku prób w locie nowych samolotów pozwoli na zakończenie certyfikacji MS-21w odpowiednim czasie, rozpoczęcie produkcji seryjnej i dostarczenie pierwszych samolotów do klienta – powiedział minister przemysłu i handlu FR Denis Manturow (50 MS-21 dla Aerofłotu , 2018-02-02).

    W próbach w locie wezmą udział 4 przedseryjne MS-21-300. Obecnie w Irkucku zmontowano już kadłub trzeciego MS-21-300 i trwa montaż zespołów czwartego.

    Pierwszy MS-21-300 jest testowany w locie w LII im. M.M. Gromowa w Zukowskim pod Moskwą. Nielatający prototyp do prób statycznych jest testowany w CAGI.

    Przeczytaj więcej na: Altair Agencja Lotnicza

  17. #77
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  18. #78
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    MS-21 ma już za sobą pierwszy nocny lot.







    fot. facebook.com/UAC.RUSSIA.EN/


  19. #79
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Ten moment kiedy jedziesz sobie rowerem wieczorową porą, a drogę przecina Ci MS-21-300

  20. #80

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    pierwszy raz widzę, że kadłub "śpi sobie na boku"... dotychczas widywałem tylko "na brzuchu" ale może na wschodzie jest to inaczej rozwiązane

Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 07-11-2011, 18:49

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •