To sie musialo zdazyc zeby konkurowac z Y+ UA.
Osobno nie wiem czy ktos zauwazyl ale DL sciela kompletnie JFK-KBP. Walka w te lato bedzie o BUD. AA vs. DL
4" dodatkowego miejsca, fotele bardziej się rozkładające, darmowe napoje - za cenę $80-160 za segment
International Economy ComfortA whole new world of travel comfort takes off in summer 2011 with the introduction of Economy Comfort seating on our long-haul international flights. Early boarding gives you extra time to find your seat and get situated. Stretch out with up to four inches additional legroom. Recline 50% further than standard Economy Class seating. Then enjoy complimentary beer, wine, and spirits along the way. Try it and see how the idea of "affordable comfort" is no longer a stretch.
To sie musialo zdazyc zeby konkurowac z Y+ UA.
Osobno nie wiem czy ktos zauwazyl ale DL sciela kompletnie JFK-KBP. Walka w te lato bedzie o BUD. AA vs. DL
Dobra wiadomość, tylko ciekawe jak szybko flota -300ERów zostanie zupgradowowana... Szczególnie w nich wcześniejszy boarding to niezła sprawa...
KZ
Wedlug mnie rozpowszechni sie to do domestic...bo musi. Inaczej beda przegrywac dalej z UA (i tak naprawde to WN/B6 tez maja standardowo Y+ z pitch/free bags.). Wszystkie te 763/4s i 752s sa na rotacji Int'l i domestic takze nie widze jak to bedzie kontrolowane tylko do miedzynarodowek.
Zakładki