Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie CSA podpisało umowe CS z ETIHAD


    Polecamy

    Nie recenzja, ale nie weim gdzie to umieścić.

    OK podpisały umowę codeshare z EY. Od 21 września startuje połączenie PRG-AUH-PRG obsługiwane 319 CSA. Ponadto, umową objęte zostało szereg połączeń EY z AUH do państw leżących na Płw. Arabskim, na Dalekim Wschodzie, do Indii i Australii. Szczegóły na stronie OK.

    http://www.csa.cz/en/portal/company/news/news_tz/news_tz_data/tz_23062011.htm

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Już kilka lat temu pisałem że podobny ruch powinien zrobić LOT, pchać paxów do hubu na bliskim wschodzie lub dalekim, ale nikt nie był mi wstanie odpowiedzieć czemu tak nie robi i dlaczego ma tylko położone swoje kody CS z Singapore Airline.

  3. #3

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    Już kilka lat temu pisałem że podobny ruch powinien zrobić LOT, pchać paxów do hubu na bliskim wschodzie lub dalekim, ale nikt nie był mi wstanie odpowiedzieć czemu tak nie robi i dlaczego ma tylko położone swoje kody CS z Singapore Airline.
    Ponieważ LOT jest za mały i ma za cienki ruch, żeby mógł wynegocjować dobre warunki z linią, która ma odległy hub.
    To nie jest problem, żeby znaleźć linię, która dalej ruch rozwiezie- to zrobi bardzo chętnie każda.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Ciekawe jak to połączenie sobie poradzi - mając do wyboru lot CSA i dalej Ethiad lub od razu Emirates ja bym CSA nie wybrał. A czeskie linie mają obecnie ogromne problemy

  5. #5
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    A czeskie linie mają obecnie ogromne problemy
    No już nie przesadzajmy,że wielkie.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    Już kilka lat temu pisałem że podobny ruch powinien zrobić LOT, pchać paxów do hubu na bliskim wschodzie lub dalekim, ale nikt nie był mi wstanie odpowiedzieć czemu tak nie robi i dlaczego ma tylko położone swoje kody CS z Singapore Airline.
    W ten region LOT niczym nie doleci - 734 mają za słaby zasięg, 763 za mało we flocie, by pozwalać sobie na ekstrawagancje w postaci całorocznego latania nad Zatokę Perską...

  7. #7

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Ciekawe jak to połączenie sobie poradzi - mając do wyboru lot CSA i dalej Ethiad lub od razu Emirates ja bym CSA nie wybrał. A czeskie linie mają obecnie ogromne problemy
    Ty nie, ale np. członkowie programu lojalnościowego Sky Team, pewnie już tak.

  8. #8
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Ostatnio kilka razy skorzystałem z usług CSA po tym jak okazały się tańsze od oferty linii ze Stara i muszę stwierdzić, że latanie z nimi jest całkiem przyjemne.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    CSA Czech Airlines Reduce Bratislava – Brussels/Rome and Suspends Bratislava – Prague Route | AIRLINE ROUTE

    Od końca lipca CSA likwiduje wszystkie (2) loty Praga-Bratysława +lekko tnie częstotliwości z BTS do Europy.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    To cos dla tych osób, które mówiły ze LOT działa bez głowy, a CSA to przykład w odniesieniu do wykasowania przez LO lotów do BTS

  11. #11

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    LOT nie ma niestety w chwili obecnej floty na loty nad Zatokę Perską. PLL mogłyby podpisać umowę CS z Qatar Airways. Linia ta się stale rozwija i LOT mógłby wykorzystać jednego Dreamlinera na loty do Kataru. Huby na Bliskim Wschodzie za kilka lat będą światowymi gigantami (już są) i nie posiadanie przez dane państwo chociaż jednego połączenia w te rejony będzie równało się z brakiem (w chwili obecnej) połączenia z Frankfurtem czy Monachium z jakiegoś polskiego miasta.
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  12. #12
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    No już nie przesadzajmy,że wielkie.
    Wg. mnie linia Europejska ktora wpierw przestaje latac do LHR (a wogole do UK po 70+ latach) a potem do strategicznie waznego TLV ma dosc spore problemy, na dodatek pozbycie sie long-haul nic nie zostawia.
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 19-07-2011 o 00:06
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  13. #13
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    Wg. mnie linia Europejska ktora wpierw przestaje latac do LHR (a wogole do UK po 70+ latach) a potem do strategicznie waznego TLV ma dosc spore problemy, na dodatek pozbycie sie long-haul nic nie zostawia.
    Jestem podobnego zdania. CSA ostatnio zdarzają się różne dziwne pomysły, ot na przykład loty z Pragi do Hanoi na A320 via Amlaty.
    Źródło: CSA Czech Airlines plans to resume Hanoi route with A320 | AIRLINE ROUTE
    1. Idź na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce początkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. Idź na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz....

  14. #14
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie


    Polecamy

    Jeszcze jedno:

    LOT nie ma niestety w chwili obecnej floty na loty nad Zatokę Perską. PLL mogłyby podpisać umowę CS z Qatar Airways. Linia ta się stale rozwija i LOT mógłby wykorzystać jednego Dreamlinera na loty do Kataru. Huby na Bliskim Wschodzie za kilka lat będą światowymi gigantami (już są) i nie posiadanie przez dane państwo chociaż jednego połączenia w te rejony będzie równało się z brakiem (w chwili obecnej) połączenia z Frankfurtem czy Monachium z jakiegoś polskiego miasta.
    Jedynym hubem o jakims rozmiarze w calym rejonie jest DXB. Nie nazwalbym tego strasznie dochodowym miejscem. Reszta lotnisk waha sie w okolicach 10-15mln pax/rok czyli marne liczby. Dodatkowo nie ma ani jednej lini w tym rejonie czy to EK, Qatar, Etihad, Gulf Air co naprawde zarabiaja kase, chyba ze wierzymy w bajki Dubai World Holdings i "Enron accounting" ale nie mysle ze nikt tutaj na tym forum ma 5 lat i wierzy w PR release ktory mowi ze zarobilismy miliardy chociaz w zyciu by nie otworzyl ksiazek ani zgodzil sie na cos przypominajacego ksiegowosc ala GAAP lub wyszedl z IPO.

    Samobojstwem jest popelnienie bledu i myslenie ze przewoznik ktory kupuje dziesiatki samolotow bo nie odpowiada nikomu w prywatnym sektorze i ma preferencyjne uklady paliwowe a polityka i prawo zwiazane z sila robocza gdyby sie przelozylo na Europe lub USA by spowodowalo ze caly zarzad tej lini siedzi za kratkami przez 20 lat dziala na takim samym polu co przewoznicy z krajow jakby to gladko nazwac "cywilizowanych." Latanie do takich miejsc jest oczywiscie niczym zlym ale LOT nie powinien sobie kopac dolu pod nogami i zaczynac od takich miejsc zanim rozwinie siatke do miejsc gdzie ekonomia jest naprawde solidna czyli tam gdzie mamy i alliance transfer traffic, i duzy % O&D zwiazany z biznesem ala BKK, SIN lub PEK.

    Ja bym sie zapytal, czy chodzi o "prestiz" czy chodzi o zarabianie kasy? Jak to pierwsze to juz otwierac DXB.
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 19-07-2011 o 19:20
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •