Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 61 do 66 z 66
  1. #61

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Czy ma ktos wiedze, czy wszystkie B747 combi KLM Asia przeszly juz modernizacje? Na czym dokladnie polegal remont wnetrza? Nowe wygodniejsze fotele? Czy nowe, ale mniej wygodne i ciasniej upchane? Jakis osobisty system rozrywki
    Dzieki

  2. #62
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK
    no risk, no fun ;D


  3. #63

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Air France-KLM stracił zainteresowanie liniami CSA

    Wlasnie podali dzisiaj ze chlopaki juz sobie odpuscili , zostal SU i czeski fund na placu boju, powtarzaja info ze CSA ma sciac 20% m pracy.

  4. #64
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Przy tym poziomie strat nikt nie myśli o akwizycji niestety..
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #65
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Po 7 latach KLM zakończył instalowanie AVOD/PTV w swoich maszynach szerokokadłubowych. Dodatkowo MD11 w Y mają układ 3-3-3 zamiast 2-4-3
    no risk, no fun ;D


  6. #66
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie


    Polecamy

    Nasza decyzja jest wyraźna. KLM ma po prostu zbyt mało wpływu na spółkę, aby móc dobrze zaopiekować się holenderskim interesem publicznym. Ten krok pokazuje nasze długoterminowe zaangażowanie w całą firmę – powiedział Wopke Hoekstra, szef holenderskiego resortu finansów.
    https://www.pb.pl/holendrzy-zwiekszy...nce-klm-954399
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •