Zakrzywionych końcówek skrzydeł/skrzydełeka! W Polsce jesteś!
Edit: Na polskim forum.
Zakrzywionych końcówek skrzydeł/skrzydełeka! W Polsce jesteś!
Edit: Na polskim forum.
Here we go again! (pol. Znowu to samo!)
Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.
Przyglądnijcie się bliżej powyższemu obrazkowi - fajnie widać, jak ogon 737 MAX ewoluuje. Wygląda na to, że usterzenie poziome minimalnie przesunięto do tyłu w porównaniu do serii NG/Classic.
Czy wszystkie nowe 737 NG opuszczając teraz fabrykę mają wnętrze Sky Interior?
Chyba nie wszystkie, bo np. Ryanair te nowsze ma bez Sky Interior. A propos tej kabiny, to zaprezentowano retrofit Picture: Boeing Showcase 737NG Cabin Retrofit  Civil Aviation Forum | Airliners.net
Prawie jak max
http://
Boeing 737-8 Ryanair Edition (dla wielbicieli marketingowych frazesów - 737 MAX 200) - 197 foteli, 30 cali odstępu między siedzeniami plus dodatkowe drzwi wyjściowe:
...i jeszcze jako dodatkowa informacja: oficjalne oznaczenie typu (nie-marketingowe) to 737-8-200.
Się porobiło...
Ciekawe jak go mianują w ICAO, nie mówiąc już o typowym boeingowym oznaczeniu pod właścicieli 737-8 2AS?
Blog Aeroturbopower, na podstawie Aspire Aviation informuje, że silnik CFM LEAP-1B missing SFC jest około 5% powyżej oczekiwanej konsumpcji paliwa.
To naprawdę sporo i Boeing może mieć duży problem z tym związany.
Cóż, dla mnie i tak byłby to ostatni wybór, z dostępnych CSeries, A320neo & B737max.
Link do artykułu:
aeroturbopower: CFM LEAP-1B missing SFC
Czytasz odpowiednik "Faktu" i "Super Ekspressu" i wyciagasz wnioski. Pierwsza czesc tego artykulu z grubsza sie zgadza, druga jest za przeproszeniem z dupy. Co do Twoich wyborow odnosnie samolotow, to trzeba byc strasznie naiwnym zeby sobie wyobrazac ze jakikolwiek nowy silnik od reki spelnia obiecany SFC, jakikolwiek producent by go nie wypuscil. Pisza o PIPach na NXie, natomiast nie pisza o tym ze Rolls jest wciaz w tyle z T1000 jezeli chodzi o SFC... Tak ze wez to wszystko z przymruzeniem oka... Gosc tez srednio rozumie zaleznosc pomiedzy SFC, ciagiem i cyklem silnika piszac o wyzszych temperaturach i krotszym TOW.
KZ
Wszystko, co jest niesprawdzone biorę z przymrużeniem oka. Inaczej nie mógłbym funkcjonować, jako inżynier.
Niemniej jednak, takie artykuły mogą wskazywać, że problem wydaje się być ciut większy, niż założony, pewnie poprzez efekt przeskalowania rozmiaru silnika w dół dla Boeinga, względem A320neo.
Oczywiście, życie wszystko zweryfikuje i wierzę, że silnik LEAP-1B będzie zarówno efektywny, wytrzymały oraz możliwie tani tak szybko, jak się tylko da.
Pierwszy kadłub 737-8 został ukończony w zakładach Spirit Aerostructures w Wichita.
...i już w Renton. [c] Twitter Boeing Co.
Zakładki