Strona 10 z 52 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 20 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 200 z 1028
Like Tree1042Likes

Wątek: Boeing 737 MAX

  1. #181
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie


    Polecamy

    Wingletow masz na mysli ?
    KZ

  2. #182
    Awatar Finch

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Zakrzywionych końcówek skrzydeł/skrzydełeka! W Polsce jesteś!

    Edit: Na polskim forum.

  3. #183
    Awatar DCTunlimited

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Here we go again! (pol. Znowu to samo!)
    Mimis, G@wron, Mateos33 and 1 others like this.
    Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.

  4. #184
    Awatar RedLite

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Finch Zobacz posta
    W Polsce jesteś!
    Edit: Na polskim forum
    Forum to nie jest polskie słowo [zapożyczone z łaciny]

    No i ten Edit :/
    Czy nie ładniej, na polskim forum, byłoby napisać Edycja?

  5. #185
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie



    Przyglądnijcie się bliżej powyższemu obrazkowi - fajnie widać, jak ogon 737 MAX ewoluuje. Wygląda na to, że usterzenie poziome minimalnie przesunięto do tyłu w porównaniu do serii NG/Classic.
    mgab and Mateos33 like this.

  6. #186
    Awatar hary767

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Dublin

    Domyślnie

    Czy wszystkie nowe 737 NG opuszczając teraz fabrykę mają wnętrze Sky Interior?

  7. #187

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta


    Przyglądnijcie się bliżej powyższemu obrazkowi - fajnie widać, jak ogon 737 MAX ewoluuje. Wygląda na to, że usterzenie poziome minimalnie przesunięto do tyłu w porównaniu do serii NG/Classic.
    Nałożyłem na siebie boeingowe renderingi Max i 738 i to tylko złudzenie przez wąski ogon.

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100

  8. #188
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hary767 Zobacz posta
    Czy wszystkie nowe 737 NG opuszczając teraz fabrykę mają wnętrze Sky Interior?
    Chyba nie wszystkie, bo np. Ryanair te nowsze ma bez Sky Interior. A propos tej kabiny, to zaprezentowano retrofit Picture: Boeing Showcase 737NG Cabin Retrofit — Civil Aviation Forum | Airliners.net

  9. #189
    Awatar hary767

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Dublin

    Domyślnie

    Prawie jak max
    http://

  10. #190
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Boeing 737-8 Ryanair Edition (dla wielbicieli marketingowych frazesów - 737 MAX 200) - 197 foteli, 30 cali odstępu między siedzeniami plus dodatkowe drzwi wyjściowe:

    Mateos33 likes this.

  11. #191
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...i jeszcze jako dodatkowa informacja: oficjalne oznaczenie typu (nie-marketingowe) to 737-8-200.



    Się porobiło...

  12. #192
    Awatar mickey93

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    blisko EPTO:D

    Domyślnie

    Ciekawe jak go mianują w ICAO, nie mówiąc już o typowym boeingowym oznaczeniu pod właścicieli 737-8 2AS?
    Zorro_gppl likes this.

  13. #193
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Blog Aeroturbopower, na podstawie Aspire Aviation informuje, że silnik CFM LEAP-1B missing SFC jest około 5% powyżej oczekiwanej konsumpcji paliwa.

    To naprawdę sporo i Boeing może mieć duży problem z tym związany.

    Cóż, dla mnie i tak byłby to ostatni wybór, z dostępnych CSeries, A320neo & B737max.

    Link do artykułu:
    aeroturbopower: CFM LEAP-1B missing SFC

  14. #194

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez WuMike Zobacz posta
    CFM LEAP-1B missing SFC
    To nowa nazwa handlowa?

  15. #195
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez WuMike Zobacz posta
    Blog Aeroturbopower, na podstawie Aspire Aviation informuje, że silnik CFM LEAP-1B missing SFC jest około 5% powyżej oczekiwanej konsumpcji paliwa.
    Nie przejmowałbym się opiniami prezentowanymi w tym blogu. Jest on tak samo pro-Airbusowski i anty-Boeingowski, jak pro-Boeingowski i anty-Airbusowski jest (ukrywający się obecnie tylko dla prenumeratorów) Fleetbuzzeditorial.
    Mateos33 likes this.

  16. #196
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez WuMike Zobacz posta
    Blog Aeroturbopower, na podstawie Aspire Aviation informuje, że silnik CFM LEAP-1B missing SFC jest około 5% powyżej oczekiwanej konsumpcji paliwa.

    Cóż, dla mnie i tak byłby to ostatni wybór, z dostępnych CSeries, A320neo & B737max.

    Link do artykułu:
    aeroturbopower: CFM LEAP-1B missing SFC
    Czytasz odpowiednik "Faktu" i "Super Ekspressu" i wyciagasz wnioski. Pierwsza czesc tego artykulu z grubsza sie zgadza, druga jest za przeproszeniem z dupy. Co do Twoich wyborow odnosnie samolotow, to trzeba byc strasznie naiwnym zeby sobie wyobrazac ze jakikolwiek nowy silnik od reki spelnia obiecany SFC, jakikolwiek producent by go nie wypuscil. Pisza o PIPach na NXie, natomiast nie pisza o tym ze Rolls jest wciaz w tyle z T1000 jezeli chodzi o SFC... Tak ze wez to wszystko z przymruzeniem oka... Gosc tez srednio rozumie zaleznosc pomiedzy SFC, ciagiem i cyklem silnika piszac o wyzszych temperaturach i krotszym TOW.
    KZ

  17. #197
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Wszystko, co jest niesprawdzone biorę z przymrużeniem oka. Inaczej nie mógłbym funkcjonować, jako inżynier.

    Niemniej jednak, takie artykuły mogą wskazywać, że problem wydaje się być ciut większy, niż założony, pewnie poprzez efekt przeskalowania rozmiaru silnika w dół dla Boeinga, względem A320neo.

    Oczywiście, życie wszystko zweryfikuje i wierzę, że silnik LEAP-1B będzie zarówno efektywny, wytrzymały oraz możliwie tani tak szybko, jak się tylko da.

  18. #198
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Pierwszy kadłub 737-8 został ukończony w zakładach Spirit Aerostructures w Wichita.

    Mateos33, djzybi and wagen like this.

  19. #199
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...i już w Renton. [c] Twitter Boeing Co.


  20. #200

    Dołączył
    Jun 2013

    Domyślnie


    Polecamy

    Co oznaczają skróty: SFC, TOW, PIPa na NXie?
    KZ: PW masz zapełnione!

Strona 10 z 52 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 20 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •