Strona 13 z 52 PierwszyPierwszy ... 3 11 12 13 14 15 23 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 260 z 1028
Like Tree1042Likes

Wątek: Boeing 737 MAX

  1. #241
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


    Polecamy

    Transmisja na żywo pierwszego lotu - 737max/first-flight/

  2. #242
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Wystartował Transmisja na żywo w linku powyżej, natomiast lot można śledzić tutaj - Flightradar24.com - Live flight tracker!


    Start:

  3. #243
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Lecą! Przed chwilą MAX-8 wystartował. Pogoda kiepska raczej, a transmisja live na Seattle News, Weather, Traffic and Sports | KIRO-TV.

  4. #244
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Jeszcze kilka zdjęć:





    fot. Woodys Aeroimages

    Porównanie kokpitu B737-100 i B737 MAX.


    2015 r. - prezentacja B737 MAX.


    1966 rok - pierwszy B737.


    1967 r. - prezentacja.


    1967 r. - dostawa dla Lufthansy.


    Po raz kolejny obserwujemy jak na naszych oczach zmienia się lotnictwo...

  5. #245
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  6. #246
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Boeing rozważa budowę wersji Boeinga 737 z jeszcze bardziej wydłużonym kadłubem na około 245 pasażerów, z nowym skrzydłem, podwoziem i silnikami.

    Ślepa ulica...

  7. #247
    Awatar Jerry

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Ślepa ulica...
    Luka po 757-300

  8. #248
    PM
    PM jest nieaktywny
    Awatar PM

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Boeing rozważa budowę wersji Boeinga 737 z jeszcze bardziej wydłużonym kadłubem na około 245 pasażerów, z nowym skrzydłem, podwoziem i silnikami.

    Ślepa ulica...
    A potem dorzucą 2 silniki, pół górnego pokładu, i ku Twojej uciesze będzie nowe jumbo
    Jerry, STYRO, Pokrak and 8 others like this.

  9. #249
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...raczej nowy 707. Nowego słonia nie będzie.

    Tymczasem...

    Boeing twierdzi, że dostawa pierwszego egzemplarza 737-8 może zostać przyśpieszona o sześć miesięcy.

    http://www.nasdaq.com/article/boeing...20160203-00851
    pawel111 likes this.

  10. #250
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Trwa montaż B737 MAX dla pierwszego klienta - Southwest Airlines.



  11. #251
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    #airplaneporn



    [c]Boeing via Twitter
    frik, Mateos33 and tinek6 like this.

  12. #252
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Wyciekła informacja, że 737-7 zostanie powiększony w stosunku do obecnego 737-700. Jego kadłub zostanie nieznacznie wydłużony, dzięki czemu w dwuklasowej konfiguracji będzie on zabierał na pokład około 150 pasażerów.

    Zasadniczo - nie będzie to oddzielny model o innej konstrukcji skrzydła, jak 737-700, ale skrócony 737-8.
    GoldenDave likes this.

  13. #253
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Silnik Leap-1B otrzymał certyfikaty EASA i FAA.

  14. #254
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Boeing oficjalnie potwierdził, że 737-7 zostanie wydłużony o 2 rzędy siedzeń. Nie będzie też zoptymalizowanym płatowcem, jak 737-700, tylko skróconym 737-8.

  15. #255
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Michal_K and pawel111 like this.

  16. #256
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  17. #257
    Awatar PAWW

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPNL / LIPH

    Domyślnie

    A co z układem hydraulicznym rodem z Boeinga 757? Miał być potrójny system (L,C,R). Widzę, że coś Boeing zaniechał wprowadzenie tego do 737 MAX.

  18. #258

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PAWW Zobacz posta
    Miał być potrójny system (L,C,R).
    Niczego takiego nie bylo. Mial byc system "przypominajacy" 757.
    Certyfikacja nie wymaga ilus tam konkretnie systemow hydraulicznych, wymaga natomiast ogolnego systemu z awaryjnoscia mniejsza niz 1 na 10^9 godzin lotu. Ostatni postep techniczny w aktuatorach sprawia ze w tym wypadku trzeci system nie jest konieczny, to zaoszczedza wage.
    RzEmYk likes this.

  19. #259
    Awatar PAWW

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPNL / LIPH

    Domyślnie

    Dzięki, nie pomyślałem o nowych aktuatorach. Może w A320 NEO zrezygnują z trzeciego układu hydraulicznego Zastanawia mnie fakt, dlaczego procesy certyfikacyjne 737MAX nie wymagają RAT, w 757 i 767 jest RAT z uwagi na FBW spoilerów. 737MAX też będzie miał spoilery sterowane w ten sposób.

  20. #260
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTHH; EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez PAWW Zobacz posta
    Zastanawia mnie fakt, dlaczego procesy certyfikacyjne 737MAX nie wymagają RAT, w 757 i 767 jest RAT z uwagi na FBW spoilerów. 737MAX też będzie miał spoilery sterowane w ten sposób.
    A co ma RAT do FBW czy spoilerów? RAT to jedno, FBW - zupełnie co innego... Co Ci po FBW jak ciśnienia w instalacji brak?
    Pozdrawiam!
    Piotr

Strona 13 z 52 PierwszyPierwszy ... 3 11 12 13 14 15 23 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •