,,Fizyka jest fundamentem wszystkich nauk przyrodniczych i technicznych. Przestańmy mówić o praktycznych „zastosowaniach” fizyki. Fizyka bowiem nie „znajduje” zastosowania w technice, fizyka stworzyła technikę, jest jej źródłem i istotą. I fizyka ciągle tworzy nowe techniki.'' Arkadiusz Piekara
Co to za bzdury ? Te samoloty juz sa dawno sprzedane, przeciez backlog to jakies 1000 samolotow (o ile dobrze pamietam), kontrakty poki co obowiazuja, nikt specjalnie z anulowaniem sie nie spieszy...
"nawet jak FAA dopusci" ? Serio ? Samolot wroci do uzytku predzej czy pozniej a problem to beda mieli jedynie paxowie wypisujacy takie brednie i nie rozumiejacy realiow biznesu.
Problemow podobnego kalibru (albo wiekszego) w historii bylo wiele, rowniez w firmie w ktorej pracuje. Kazdy kto ma minimum wiedzy w lotnictwie je zna...
KZ
Okazało się, że istnieje proste rozwiązanie problemu:
https://twitter.com/realDonaldTrump/...36685721223168
Umarł 737, niech żyje 797 !!!
Donald, your idea is a great idea. The greatest idea of all possible ideas. The most brilliant idea! I know what I'm saying, because this opinion is my own opinion. You're the greatest president ever. The US never had so amazing president with so great ideas. Build the wall and make America great again. Once more: the idea is a wonderful idea. Great idea! So amazing as no other idea!
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Noooo.... Katedrę też by uratował, gdyby to w Ameryce było.
For every solution there is a problem.
Pierwszy B737 MAX Air Europa.
fot. twitter.com/AeroimagesChris
Pierwszy B737 MAX 200 w pełnym malowaniu Ryanair.
fot. twitter.com/AeroimagesChris
Producent modelu 737 po raz pierwszy przyznaje się do błędów w oprogramowaniu symulatorów.
Amerykańskie konsorcjum Boeing przyznało się do błędów w oprogramowaniu symulatorów lotu dla typu 737 Max. Tymczasem błędy te już skorygowano i poinformowano o tym użytkowników - jak amerykańskie konsorcjum wyjaśniło agencji prasowej AFP. W ten sposób zapewniono, że symulacja jest reprezentatywna dla różnych warunków lotu. Jest to pierwszy raz, kiedy producent boeingów przyznał, że był błąd w oprogramowaniu do samolotów typu 737 Max. Oprogramowanie to służy do szkolenia pilotów. Jak wyjaśnia konsorcjum, dokonane zmiany dotyczą obsługi jednego z rzadko używanych urządzeń do sterowania ręcznego, przy pomocy którego pilot może ręcznie zmienić kąt nachylenia toru lotu.
http://next.gazeta.pl/next/1,151003,24803063,boeing-737-max-znaleziono-bledy-w-oprogramowaniu-symulatora.html#s=BoxOpImg1
Pytanie do latających, lub znających się. Czy to "jedno z rzadko używanych urządzeń do sterowania ręcznego, przy pomocy którego pilot może ręcznie zmieniać kąt nachylenia toru lotu" to kółko trymera? Nie wiem, nie znam się, tylko pytam.
Chyba tak, wygląda na to, że chodzi o kółko trymera. Być może piloci nie spodziewali się tak dużych sił na kółku podczas ręcznego trymowania przy dużej prędkości, a symulatory nie odwzorowały wystarczająco takiej sytuacji.
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
MAX-y American Airlines w oczekiwaniu na lepsze czasy
fot. twitter.com/AirlineFlyer
https://mobile.reuters.com/article/a....co/UzTJkwZEO7
U.S. regulator sees approval of Boeing 737 MAX to fly as soon as late June
Nieco o MAXach, MCAS i FAA z NY Times:
https://www.nytimes.com/2019/06/01/b...max-crash.html
/p.
Zakładki