Strona 24 z 52 PierwszyPierwszy ... 14 22 23 24 25 26 34 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 461 do 480 z 1028
Like Tree1042Likes

Wątek: Boeing 737 MAX

  1. #461

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Że też przez dekadę (! - skądinąd czas ucieka niesamowicie...) się nie spostrzegłem, że C0 już nie lata...

    PS:

    PS2: Co do zapominania - no przecież można sprawdzić w Internecie. Ale: właśnie dlatego że nie zapomniałem, to owo malowanie na zdjęciu wydało mi się podobne. To trochę tak jak z obecnym malowaniem LOT-u i malowaniem Taromu: jak sie tak mocno wpatrzyć, to można rozróżnić po jakichś szczegółach - ale z daleka (czyli całościowo) byłoby ciężko...
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 06-06-2019 o 00:17

  2. #462
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Ale: właśnie dlatego że nie zapomniałem, to owo malowanie na zdjęciu wydało mi się podobne.
    Podobne o tyle, że też jest czerwony z tyłu białego kadłuba, poza tym wyraźnie się różnią wg mnie . C0 nie miał całego statecznika czerwonego, a czerwień nie wychodziła przed skrzydło
    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    To trochę tak jak z obecnym malowaniem LOT-u i malowaniem Taromu: jak sie tak mocno wpatrzyć, to można rozróżnić po jakichś szczegółach - ale z daleka (czyli całościowo) byłoby ciężko...
    Bardzo łatwo - LOT ma białe silniki, większy i krótszy napis, rumuńska jaskółka jest też mocniej zaznaczona na ogonie niż nasz żuraw. To tak z rzeczy widocznych z daleka .
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  3. #463
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  4. #464

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Lotowskiego nieodebrane MAXy:
    LVG stoi w Paine Field
    LVH stoi w San Antonio
    jeszcze coś...? może LVE?

  5. #465

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Lotowskiego nieodebrane MAXy:
    LVG stoi w Paine Field
    LVH stoi w San Antonio
    jeszcze coś...? może LVE?
    LVI także w San Antonio

    https://737-max.blogspot.com/2019/04/737-maxs-in-storage-at-paebfi.html

    Następny l/n 7591 "production testing", reg nieznany

  6. #466

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Pozew zbiorowy Boeinga przez 400 pilotów za " bezprecedensowe zatajenie znanych firmie wad konstrukcyjnych"
    https://forsal.pl/artykuly/1418707,4..._RnWbA3au14FPE

  7. #467

    Dołączył
    Sep 2016

  8. #468

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Amerykanie robią wszystko, aby dopuszczenie MAXów do latania odbyło się jednocześnie na całym świecie, co uprościłoby procedury. Ale EASA bada zmiany wprowadzone w MAXach na własną rękę. Właśnie odkryła, że autopilot w MAXach nie działa tak, jak powinien i nie zawsze poddaje się kontroli pilota prowadzącego samolot. Ten problem został ujawniony po raz pierwszy w ostatni piątek, 5 lipca.
    https://www.rp.pl/Lotnictwo/307069960-Boeing-Kolejny-defekt-w-MAXach.html

  9. #469
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    https://www.pb.pl/rozklad-united-air...stopada-965800

    Rozkład United Airlines bez Boeingów 737 Max do_3 listopada

    PAP

  10. #470
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    https://www.theguardian.com/business...es-name-change

    Wyglada na to że Ryanair dostanie 737-8200 „zamiast” Maxów. (Plus artykuł zwraca uwagę że w komunikacie IAG nt ich zamówienia nie pojawia się nazwa „Max”).




    Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

  11. #471
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    https://www.pb.pl/rozklad-united-air...stopada-965800

    Rozkład United Airlines bez Boeingów 737 Max do_3 listopada

    PAP
    Identyczna decyzja American Airlines.

    https://www.msn.com/en-us/travel/new...AEjDtV?ocid=st

  12. #472

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ryanair przygotowuje się na powrót MAXów i "pudruje trupa" - nie będzie już będzie już złowieszczych MAX-ów tylko B737-8200 ;-p

    http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24997402,ryanair-przemalowuje-boeingi-737-max-liczy-na-to-ze-pasazerowie.html


    Może LOT też powinien zmienić opis floty w Kalejdoskopie ;-)

  13. #473
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SPlDER Zobacz posta
    Ryanair przygotowuje się na powrót MAXów i "pudruje trupa" - nie będzie już będzie już złowieszczych MAX-ów tylko B737-8200 ;-p
    W historii ludzkości zdarzały się już podobne "kamuflaże"

  14. #474

    Dołączył
    Mar 2014
    tartal likes this.

  15. #475
    Awatar pb299

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z prawej strony

    Domyślnie

    Zaczęło się liczenie strat.
    https://www.seattletimes.com/busines...max-grounding/

    /p.

  16. #476
    Awatar vonMises

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Możliwe czasowe wstrzymanie produkcji MAXów:
    Possible pause dans la production du Boeing 737MAX AĂŠrospatiale -

  17. #477
    Awatar Trooper85

    Dołączył
    Aug 2017
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vonMises Zobacz posta
    Możliwe czasowe wstrzymanie produkcji MAXów:
    Possible pause dans la production du Boeing 737MAX AĂŠrospatiale -
    Policzyli, że zatrzymanie i wznowienie produkcji wyjdzie taniej od składowania kompletnych samolotów?

  18. #478
    Awatar vonMises

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    No pewnie tak, choć skutki będą katastrofalne nie tylko dla Boeinga ale też dla całej amerykańskiej gospodarki... Wg artykułu, sensowna data powrotu do służby MAXów to druga połowa 2020 roku... czyli obecne maszyny zabiorą pasażerów dopiero za rok...
    Zwłaszcza, że muszą rozwiązać 5 problemów wskazanych przez EASA:
    1. The potential difficulty of pilots in rotating the MAX manual handwheel.
    2. The unreliability of angle of attack sensors.
    3. Inadequate training procedures for pilots.
    4. The software problem concerning the slowdown of a microprocessor (the FAA has recently identified this problem).
    5. Failure of autopilot disengagement in some emergency situations (this is a new problem).

    https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&rurl=translate.google.com&sl=a uto&sp=nmt4&tl=en&u=http://www.lesailesduquebec.com/les-cinq-problemes-du-max-selon-leasa/&xid=17259,15700022,15700186,15700191,15700256,157 00259,15700262,15700265&usg=ALkJrhiDnVw2LJAyPunWvh twqZ7SmVv2qQ


    Więc chyba sensowniej zatrzymać produkcję, rozwiązać problemy i potem klepać już "naprawione" egzemplarze, niż teraz robić "na półkę", co kosztuje gigantyczne pieniądze i w ten sposób zwiększać straty... a potem i tak z powrotem ciągać maszyny do hangaru na "update"...

    Ciekawe jaki jest "próg bólu" u Boeinga... jak teraz jeszcze zdarzy się wtopa w programie 787 to może być różnie...
    tartal likes this.

  19. #479
    Awatar Trooper85

    Dołączył
    Aug 2017
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vonMises Zobacz posta
    Ciekawe jaki jest "próg bólu" u Boeinga... jak teraz jeszcze zdarzy się wtopa w programie 787 to może być różnie...
    Jaki udział w zyskach cywilnej części Boeinga miał 737 przed katastrofami Maxów?

  20. #480
    Awatar pb299

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z prawej strony

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Trooper85 Zobacz posta
    Jaki udział w zyskach cywilnej części Boeinga miał 737 przed katastrofami Maxów?
    Udział w przychodach zapewne około 50%, zysk trudniej oszacować (ponoć 12-15 mln za sztukę 737).
    W 2018 dostarczyli 806 samolotów, z czego 580 B737 (72%), 147 787, 48 777, 27 767 i 6 747.
    Przychody Boeing Commercial za 2018 - 60 mld (cała firma 101 mld), realna cena 737 to pewnie jakieś 60 mln, czyli ok.30 mld to 737.

    /p.

Strona 24 z 52 PierwszyPierwszy ... 14 22 23 24 25 26 34 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •