2x w przenośni, w każdy razie ponad metr.
2x w przenośni, w każdy razie ponad metr.
https://www.rp.pl/Lotnictwo/19101947...tanowisko.html
Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
Sprawa nabiera rozpędu:
https://twitter.com/thatjohn/status/...925617664?s=19
Ciekaw jestem czy to będzie miało jakiś realny wpływ na program 737 max i boinga, czy też rozejdzie się po kościach w odmętach korporacji Takie sprawy się zwykle rozmywają ale jednak tu się robi grubo i trupy z szafy wypadają jedey po drugim...
Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
Piloci linii lotniczych mają wykonać test na symulatorach boeing. A następnie ma się odbyć lot certyfikacyjny pod nadzorem FAA.
Amerykanie próbują jak najszybciej przywrócić Maxy do lodów
https://dlapilota.pl/wiadomosci/cnn/...erow-od-2020-r
Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka
http://youtube.com/szajber - Video spotter EPWA
Easa planuje odbyć lot certyfikacyjny w grudniu i jak nie będzie problemów przywrócić maxy w styczniu 2020
Bardzo ciekawy artykuł o tym jak Boeing doszedł do obecnej sytuacji. Co ciekawe bardzo szybko usunięty na a.net - czy a.net już grożą prawnicy Boeinga tak jak Mentour Pilotowi?
https://newrepublic.com/article/1549...ial-revolution
Ciekawy z politycznego punktu widzenia. Cała reszta to jest mocno naciągana.
https://www.youtube.com/watch?v=q17vykscK0w bez teorii spiskowych...Co ciekawe bardzo szybko usunięty na a.net - czy a.net już grożą prawnicy Boeinga tak jak Mentour Pilotowi?
Coraz bardziej klaruje się sytuacja terminu powrotu B737 MAX również w Europie.
Najprawdopodobniej EASA wyda zgodę na powrót MAXów w styczniu 2020r po przeprowadzeniu własnych lotów testowych. Będzie wymagała jednak nowych szkoleń treningowych dla pilotów, które potrwają miesiąc, dwa, dlatego realna data komercyjnych lotów to pierwszy kwartał 2020r.
https://www.reuters.com/article/us-b...-idUSKBN1XE1U1
Amerykańskie linie przedłużają uziemienie do 5 marca 2020.
https://dlapilota.pl/wiadomosci/pap/...eingow-737-max
Natomiast Ural Airlines planuje zacząć latać nimi z Moskwy do Pekinu od marca.
źródło: https://www.routesonline.com/news/38...ervice-in-s20/Ural Airlines in recent schedule update filed operational schedule for Moscow Zhukovsky – Beijing Daxing route, on board Boeing 737 MAX 8. The airline plans to operate this route on non-stop basis from 29MAR20. Reservation for this route is not available.
U6809 ZIA1630 – 0455+1PKX 7M8 D
U6810 PKX0555 – 0920ZIA 7M8 D
Separately, the airline at the launch of summer 2020 season will also move Beijing operation from Beijing Capital to Beijing Daxing, including following routes:
Ekaterinburg – Beijing Daxing 5 weekly A320
Irkutsk – Beijing Daxing 3 weekly A320
Vladivostok – Beijing Daxing 3 weekly A320
Nieproporcjonalnie dziwnie wyglądają te silniki wysunięte do przodu, co zresztą jest źródłem okrutnych problemów.
Airbus lepiej to wszystko sobie wymyślił z A320.
Czyżby FAA nie miała zaufania do Boeinga?
IMHO to jedyna rozsądna opcja czyli certyfikacja wyłącznie przez FAA. Inaczej inni regulatorzy, jak EASA, mogliby sami chcieć certyfikować gdyby okazało się że Boeing maczał palce przy certyfikacji.
https://strefalotnicza.blogspot.com/...l?spref=tw&m=1
Nowe informacje, na ile istotne poczekamy do poniedziałku.
https://businessinsider.com.pl/wiado...olotow/q91swms
Zakładki