Strona 42 z 52 PierwszyPierwszy ... 32 40 41 42 43 44 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 821 do 840 z 1028
Like Tree1042Likes

Wątek: Boeing 737 MAX

  1. #821

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Jeśli użytkownik miał odebrać maszynę w kwietniu dajmy 2019 r a producent nie dostarczył jej do listopada 2020 to wiele może po drodze zostać uzgodnione.

  2. #822
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Trooper85 Zobacz posta
    A to już chyba zależy jak tam użytkownik ma umowę z producentem skonstruowaną. Obstawiam, że jak samolot zostanie uznany za zdatny do eksploatacji, to zamawiający nie może sobie go tak po prostu nie odbierać. O ile w międzyczasie nie zbankrutował.
    Umowa, umowa - te sie czesto zmienia jak cos wyjdzie w praniu i historia pokazuje to caly czas. I oczywiscie ze moze go sobie nie odebrac, a bo to raz tak sie zdarzylo ?
    Trooper85 likes this.
    KZ

  3. #823

    Dołączył
    Apr 2016

    Domyślnie

    Nie znam zawiłości tego rynku, ale czy nie będzie musiał później "przesiąść" się na Airbusy?

  4. #824

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Raczej nie bo jak przyjdzie klient z pieniędzmi to mu nikt nie powie „a niee, pan to nierzetelny panu nie sprzedamy”. To chyba zreszta byłoby nawet nielegalne. Co najwyżej będzie musiał odstać swoje w kolejce od nowa.

  5. #825
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alibaba Zobacz posta
    Nie znam zawiłości tego rynku, ale czy nie będzie musiał później "przesiąść" się na Airbusy?
    Zawilosc jest praktyczna jedna- nie ma zadnych regul. Nie ma umowy ktorej nie mozna negocjowac / zmienic, a nikt samolotu operatorowi nie przyprowadzi i nie zostawi na lotnisku mowiac "od teraz jest Wasz" - bo ktos - w znakomitej wiekszosci przypadkow lessor lub bank - musi za niego zaplacic...
    KZ

  6. #826

    Dołączył
    Apr 2016

    Domyślnie

    Jeśli przyjdzie z pieniędzmi i "zapłaci z góry" to producent problemu nie ma, chociaż nie przypuszczam, żeby było to powszechne. Ale jak wchodzi w grę leasing, to bank płaci w ratach czy całości ? Jeśli w ratach to producent jest na końcu "łańcucha" i ma przesrane. Pytam z ciekawości.

  7. #827

    Dołączył
    Dec 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alibaba Zobacz posta
    Jeśli przyjdzie z pieniędzmi i "zapłaci z góry" to producent problemu nie ma, chociaż nie przypuszczam, żeby było to powszechne. Ale jak wchodzi w grę leasing, to bank płaci w ratach czy całości ? Jeśli w ratach to producent jest na końcu "łańcucha" i ma przesrane. Pytam z ciekawości.
    Wystarczyłoby przeczytać byle jaką umowę leasingową, żeby zaspokoić swoją ciekawość. Płacenie w ratach to sprzedaż ratalna. Leasing polega na tym, że leasingodawca płaci dostawcy całość, a potem udostępnia leasingobiorcy przedmiot leasingu pobierając za to okresowe opłaty.
    pasazernagape and Not Real like this.

  8. #828

    Dołączył
    Apr 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez witek_s Zobacz posta
    Wystarczyłoby przeczytać byle jaką umowę leasingową, żeby zaspokoić swoją ciekawość. Płacenie w ratach to sprzedaż ratalna. Leasing polega na tym, że leasingodawca płaci dostawcy całość, a potem udostępnia leasingobiorcy przedmiot leasingu pobierając za to okresowe opłaty.
    Dzięki za cenną radę.
    mammecyje and Not Real like this.

  9. #829

    Dołączył
    Jan 2017

  10. #830

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    "Following the FAA green light, airlines must complete software updates and fresh pilot training, a process that will take at least 30 days, before the planes can return to the skies."


    Przepraszam ja najmocniej..... szkolenie odświeżające dla załóg i zmiana oprogramowania? Czy to jest jakiś słaby dowcip?

  11. #831
    Awatar Rosenzweigova

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    6 ft over the rainbow

    Domyślnie

    Przecież to w gruncie rzeczy dobry samolot jest


  12. #832
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    obok EPBC

    Domyślnie

    Trzeba nim umieć latać a nie tylko naciskać pstryczki autopilota
    mammecyje, sornat, skopcon and 5 others like this.
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  13. #833

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tango fox Zobacz posta
    Trzeba nim umieć latać a nie tylko naciskać pstryczki autopilota
    No chyba każdym urządzeniem latających bez względnie należy umieć latać, tak samo jak każdym na dwóch czy na czterech kołach jeżdżącym, pomimo że ma pstryczki od wycieraczek i inne pstryczki potrzebna tak ogólnie.

  14. #834
    Awatar chudy183

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPRA/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stiletto Zobacz posta
    "Following the FAA green light, airlines must complete software updates and fresh pilot training, a process that will take at least 30 days, before the planes can return to the skies."


    Przepraszam ja najmocniej..... szkolenie odświeżające dla załóg i zmiana oprogramowania? Czy to jest jakiś słaby dowcip?
    A czego więcej się spodziewałeś?
    megaloman likes this.

  15. #835

    Dołączył
    Jan 2016
    Mieszka w
    Ruda Śląska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stiletto Zobacz posta
    "Following the FAA green light, airlines must complete software updates and fresh pilot training, a process that will take at least 30 days, before the planes can return to the skies."


    Przepraszam ja najmocniej..... szkolenie odświeżające dla załóg i zmiana oprogramowania? Czy to jest jakiś słaby dowcip?
    No ale w sumie co więcej można było zrobić? Błędów wykonawczych ani konstrukcyjnych jako takich nie było (dla mnie świadome pogorszenie stateczności samo w sobie nie jest błędem, a ryzykownym kompromisem, tak jak silniki na ogonie w bizjetach nie są błędem, a przykrą koniecznością), problemem okazało się niedbale napisane oprogramowanie.
    Not Real likes this.
    ,,Fizyka jest fundamentem wszystkich nauk przyrodniczych i technicznych. Przestańmy mówić o praktycznych „zastosowaniach” fizyki. Fizyka bowiem nie „znajduje” zastosowania w technice, fizyka stworzyła technikę, jest jej źródłem i istotą. I fizyka ciągle tworzy nowe techniki.'' Arkadiusz Piekara

  16. #836

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez chudy183 Zobacz posta
    A czego więcej się spodziewałeś?
    Chociażby zabawy jakiejkolwiek min. z czujnikami AoA

  17. #837

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    stiletto ma rację. A gdzie dodatkowy czujnik AoA? A gdzie reorganizacja kabli? To tylko dwa tematy z głowy, sposród tych pojawiających się.

    Przykre. Pierwszy raz od pierwszego lotu w życiu będę miał stres jak wsiadając do samolotu trafię na to "cudo".

  18. #838

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    stiletto ma rację. A gdzie dodatkowy czujnik AoA? A gdzie reorganizacja kabli? To tylko dwa tematy z głowy, sposród tych pojawiających się.

    Przykre. Pierwszy raz od pierwszego lotu w życiu będę miał stres jak wsiadając do samolotu trafię na to "cudo".
    Czujnik AoA będzie symulowany , a co do kabli to chyba jednak nie są krytyczne.

  19. #839
    Awatar Rosenzweigova

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    6 ft over the rainbow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    Czujnik AoA będzie symulowany
    A logika jego działania będzie równie niezawodna jak pierwotnej wersji MCASa

    A tak na serio - EASA ponoć zażyczyła sobie trzeciego czujnika AoA (tego
    'wirtualnego'), ale dopuszcza latanie bez niego do czasu retrofitu dotychczas wyprodukowanych egzemplarzy (~2022). Życzymy Państwu spokojnego lotu
    Not Real likes this.


  20. #840

    Dołączył
    Jan 2016
    Mieszka w
    Ruda Śląska

    Domyślnie


    Polecamy

    Eeee, ale problem z AoA można rozwiązać na poziomie oprogramowania, wystarczy, że komputer będzie porównywał wskazania obu czujników i jeśli różnica wskazań będzie poza tolerancją, wyłączy się autopilot, a piloci zostaną ostrzeżeni i będą musieli zdecydować, z którego czujnika AoA ma korzystać komputer. Znaczy mam nadzieję, że mniej więcej tak to ma wyglądać.
    ,,Fizyka jest fundamentem wszystkich nauk przyrodniczych i technicznych. Przestańmy mówić o praktycznych „zastosowaniach” fizyki. Fizyka bowiem nie „znajduje” zastosowania w technice, fizyka stworzyła technikę, jest jej źródłem i istotą. I fizyka ciągle tworzy nowe techniki.'' Arkadiusz Piekara

Strona 42 z 52 PierwszyPierwszy ... 32 40 41 42 43 44 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •