Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
Ech, wiedzialem, ze nie ucieknie sie od teorii spiskowych w stylu: "nikt ich nie zlapal, wiec na pewno kradna"
Przypominam, że argument o sprawdzaniu ksiąg podałeś Ty.

Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
Alez nie musisz mi tego tlumaczyc. Jesli masz twarde dane, za ile EK kupuje paliwo, to dawaj.
Jakoś się poza procentami nie chwalą.

Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
Zgadza sie, wiec dlaczego taka jazda jest tylko po EK?
Jak tylko? Alitalie niby wszyscy chwalili za każdym razem jak rząd ją ratował? Czy wszyscy klaskają jak Skarb Państwa kolejny raz dotuje LO?

Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
Ech, przeciez napisalem, ze jest wiele czynnikow ....
Ale podałeś to jako czynnik, więc?

Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
Powinienem rozdzielic punkt b) na dwie czesci: b1) - nizsze koszty obslugi samolotow (bo nowe); b2) - rzadowe plecy -> nizsze oprocentowanie na zakup nowych samolotow. Nizsze w porownaniu z np. LH.
Nie porownuje zakupu nowych A380 przez EK z leasingiem 20-letnich 767 ...
[/QUOTE]

Ale taka LH czy inne latają też na 20 letnich 747 i podobnych. Gdzie koszt finansowania (mimo braku pleców itd) jednak jest drastycznie niższy niż nowego samolotu. Gdyby faktycznie oszczędności były wymiere to każdy przewoźnik miałby nowiutką flotę, bo każdy rząd (krajów EU czy US) się dołoży mniej lub bardziej oficjalnie żeby "pobudzić" przemysł.