Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 21
Like Tree5Likes

Wątek: Od nowego roku Emirates do Pragi na 773

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Od nowego roku Emirates do Pragi na 773


    Polecamy

    Jak w temacie, codzienny lot z Pragi do Dubaju od stycznia 2012 operowany przez 773 (w układzie z 364 pasażerami).

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Niedaleko Kielc

    Domyślnie

    A jeszcze w Tym roku
    Emirates plans one-time A380 service to Hamburg on 24SEP11

    As per 28JUL11 GDS timetable display, Emirates is to operate 1-time Airbus A380 service on Dubai – Hamburg EK059/060 flight, on 24SEP11.
    The A380 will replace Boeing 777-300 service on that date.

    Schedule on 24SEP11:

    EK059 DXB0900 – 1340HAM 388
    EK061 DXB1500 – 1940HAM 772

    EK060 HAM1645 – 0100DXB 388
    EK062 HAM2125 – 0540+1DXB 772

  3. #3

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Emirates rozwija się w bardzo szybkim tempie. Mnie jednak jest trochę żal, że B773 mógłby latać z Dubaju do WAW a niestety tak nie jest...
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  4. #4
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyagerck Zobacz posta
    Emirates rozwija się w bardzo szybkim tempie. Mnie jednak jest trochę żal, że B773 mógłby latać z Dubaju do WAW a niestety tak nie jest...
    To jest chyba tylko kwestia czasu i EK zjawi sie w WAW.

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Niedaleko Kielc

    Domyślnie

    Jeżeli można dołączyć post to dzięki
    tu jeszcze info o Rzymie
    Emirates to launch A380 service to Rome from Dec 2011
    From 01DEC11, Emirates is introducing Airbus A380 service on Dubai – Rome EK097/098 service, replacing Boeing 777-300 service.
    This is Emirates’ to plan A380 flights to Rome for the second time, as it originally planned to start A380 service in late-2009, but was postponed.

    Schedule:

    EK097 DXB0910 – 1235FCO 388 D
    EK095 DXB1505 – 185FCO 77W D

    EK098 FCO1435 – 2305DXB 388 D
    EK096 FCO2035 – 0505+1DXB 77W D

    D-Daily (codziennie)

  6. #6
    Awatar Nagano

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    LCJ/EPLL - Łódź

    Domyślnie

    Emirates to ma rozmach. Rozwijają się w tempie adekwatnym do rozwoju samych Emiratów. To tylko kwestia czasu, aż i Polsce skapnie połączenie.
    "Podoba mi się, w jaki sposób Łódź wygląda w dzień, i jak prezentuje się w nocy. Łódź sprawiła, że zacząłem marzyć"
    David Lynch

  7. #7
    Awatar fulcrum

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBY

    Domyślnie

    Jutro inauguracja poloczenia z CPH

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nagano Zobacz posta
    Emirates to ma rozmach. Rozwijają się w tempie adekwatnym do rozwoju samych Emiratów. To tylko kwestia czasu, aż i Polsce skapnie połączenie.
    Myślę, że podobnie mają się sprawy z Qatar Airways (choć może akurat niekoniecznie z wejściem do Polski).

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nagano Zobacz posta
    To tylko kwestia czasu, aż i Polsce skapnie połączenie.
    Na jumbopics, lotnictwo.fora.pl też tak mówiono.. a mamy już lotnictwo.net.pl
    Lukasz, Katowiczanin and opary like this.

  10. #10

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nagano Zobacz posta
    Emirates to ma rozmach. Rozwijają się w tempie adekwatnym do rozwoju samych Emiratów. To tylko kwestia czasu, aż i Polsce skapnie połączenie.
    Miło by było B773 w Polsce również zobaczyć

  11. #11
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Bedzie mial kto latac,to i sie pojawi
    Come on Arsenal--))

  12. #12

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez musiol1 Zobacz posta
    Miło by było B773 w Polsce również zobaczyć
    Jeśli już, to na początek będą latać na a330, ale poczekajmy na to jeszcze jakiś czas.

  13. #13
    Awatar Blank

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ZCH

    Domyślnie

    Póki na Okęciu będzie monopolista na paliwo to tak szybko się nie zmieni.
    NIKON D5100, , MTO 11CA

  14. #14
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Blank Zobacz posta
    Póki na Okęciu będzie monopolista na paliwo to tak szybko się nie zmieni.
    A co to zmienia tak naprawdę? W porównaniu z zerowymi kosztami w domu to na pewno opłaty są wyższe, ale w porównaniu z innymi Europejskimi portami to ile drożej jest? 5-10-15%? Gdyby widzieli dla siebie rynek to by nawet przy 100% przebitce latali.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Gdyby widzieli dla siebie rynek to by nawet przy 100% przebitce latali.
    Hmm, skoro emir doplaca im do (w szczegolnosci?) paliwa, to byc moze o (nie)uruchomieniu danego polaczenia niekoniecznie decyduja wzgledy rynkowe? (Uprzedzam reakcje "rozwin te mysl" - chodzi o czysta dedukcje.)

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Hmm, skoro emir doplaca im do (w szczegolnosci?) paliwa, to byc moze o (nie)uruchomieniu danego polaczenia niekoniecznie decyduja wzgledy rynkowe? (Uprzedzam reakcje "rozwin te mysl" - chodzi o czysta dedukcje.)
    Poczytaj sobie sprawozdania finansowe Emirates zanim znowu się skompromitujesz.

  17. #17

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Moze zrobi sie troche OT, niemniej co jakis czas pojawiaja sie takie oto wpisy dotyczace EK:

    Hmm, skoro emir doplaca im do (w szczegolnosci?) paliwa, to byc moze o (nie)uruchomieniu danego polaczenia niekoniecznie decyduja wzgledy rynkowe? (Uprzedzam reakcje "rozwin te mysl" - chodzi o czysta dedukcje.)
    Mnie ciekawi jak to wszystko wygląda w przypadku takich linii jak Emirates czy Qatar. Co chwilę przecież słychać ich wychwalanie się kolejnymi miliardowymi zyskami i równie pokaźnymi inwestycjami podczas gdy cała reszta "klepie biedę" i ledwo daje radę. Głęboko wątpię czy linie te dałyby sobie równie dobrze radę w liberalnej Europie, bez jakichkolwiek zapomóg i zniżek na paliwo ze strony państwa... ( Najmocniej przepraszam za OT)
    Emirates (A tak naprawde DWH) przeczytal ksiazke: "How to cook your Books" wydana przez Enron i Worldcomm dlatego ma 10% na financial statement ktory jest warty mniej niz papier toaletowy.
    Przejdzmy do kilku losowych faktow:
    - EK choc nie jest spolka gieldowa publikuje swoje sprawozdania finansowe, dostepne w necie. Ich sprawozdania byly sprawdzane kilka lat temu przez JP Morgan. Oczywiscie, mozna snuc teorie spiskowe o "poprawianiu" ksiag, niemniej nikt EK za reke nie zlapal.

    - "EK dostaje paliwo za pol-darmo": w sprawozdaniu za 2010/11, 34% kosztow operacyjnych stanowi paliwo. Dla porownania, w UA jest to 31% (2010). Jakos drogie to pol-darmowe paliwo.

    - Owa "liberalna Europa" blokuje rozwoj EK (patrz Niemcy - nie, wcale nie ma tu lobbingu LH, oczywiscie).
    Podobne przyklady w Kanadzie i Indiach.

    - W roku finansowym 2010/11 grupa Singapore (w sklad ktorej wchodzi EK oraz np. firma handlingowa DNATA) zwiekszylo revenue o 26%. Liczba pasazerow zwiekszyla sie z 21 mln do 31 mln, ASKM o 13%. W tym czasie ilosc pracownikow zwiekszyla sie o 6%.

    - Dlaczego EK jest tak zyskowne? Odpowiedz nie jest pewnie latwa, ale:
    a) W Dubaju nie ma "corporate taxes" (oprocz kilku wyjatkow);
    b) EK ma mloda flote - nizsze koszty obslugi. Kredyty na zakup samolotow sa gwarantowane przez rzad (zabijcie mnie, ale nie wiem ktory: Dubaju czy ZEA). Daje to na pewno przewage w stosunku do LH czy AF (LH duzo placze o tym w swoich materialach propagandowych). Tu mozna doszukac sie pewnych benefitow bycia "linia rzadowa".
    c) EK nie ma ogromnego bagazu "pension plan" tak jak np. BA czy AC.
    d) EK nie ma umow ze zwiazkami zawodowymi w stylu "operacje samolotami pow. 70 osob musza byc wykonywane przez d. CO, nie moga byc kontraktowane do CO Express" i tym podobne kwiatki.
    e) niech kazdy sobie dopisze co chce.
    SkyGuy likes this.
    Pozdrowionka

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Hmm, a moze emir nie tyle doplaca do paliwa, ile (co dla socjalistycznego "Zachodu" nie do zrozumienia) po prostu (!) nie obciaza paliwa mega-podatkami?

    Dalej: skoro koszty paliwa stanowią w EK 34% calosci, a w innych liniach 31%, to by po prostu (!) znaczylo, ze pozostala czesc kosztow w EK jest nizsza niz w innych liniach. Ciekawe, czy ktoras z tych innych linii wyciagnie wnioski...

    PS.
    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    zanim znowu się skompromitujesz.
    Gratuluję kultury rozmowy, oraz szacunku dla rozmowcy.
    Stoarn likes this.

  19. #19
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
    Przejdzmy do kilku losowych faktow:
    - EK choc nie jest spolka gieldowa publikuje swoje sprawozdania finansowe, dostepne w necie. Ich sprawozdania byly sprawdzane kilka lat temu przez JP Morgan. Oczywiscie, mozna snuc teorie spiskowe o "poprawianiu" ksiag, niemniej nikt EK za reke nie zlapal.
    A Arthur Andersen na bieżąco sprawdzał księgi Enronu...

    Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
    - "EK dostaje paliwo za pol-darmo": w sprawozdaniu za 2010/11, 34% kosztow operacyjnych stanowi paliwo. Dla porownania, w UA jest to 31% (2010). Jakos drogie to pol-darmowe paliwo.
    Paliwa nie tankuje się za procenty, tylko faktyczne pieniądze.

    Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
    - Owa "liberalna Europa" blokuje rozwoj EK (patrz Niemcy - nie, wcale nie ma tu lobbingu LH, oczywiscie).
    Podobne przyklady w Kanadzie i Indiach.
    Każdy kraj mnie lub bardziej oficjalnie swoje linie faworyzuje, stety niestety.

    Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
    a) W Dubaju nie ma "corporate taxes" (oprocz kilku wyjatkow);
    Tzn, jakby w Polsce nie było CITu to LO byłby zyskowny?

    Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
    b) EK ma mloda flote - nizsze koszty obslugi. Kredyty na zakup samolotow sa gwarantowane przez rzad (zabijcie mnie, ale nie wiem ktory: Dubaju czy ZEA). Daje to na pewno przewage w stosunku do LH czy AF (LH duzo placze o tym w swoich materialach propagandowych). Tu mozna doszukac sie pewnych benefitow bycia "linia rzadowa".
    Niższe koszty obsługi samolotów tak, ale mimo rządowych pleców, wyższe koszty obsługi finansowej. Rata leasingowa nowego samolotu jednak jest sporo wyższa niż kilkulatka.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Hmm, a moze emir nie tyle doplaca do paliwa, ile (co dla socjalistycznego "Zachodu" nie do zrozumienia) po prostu (!) nie obciaza paliwa mega-podatkami?
    Jet A1 zdaje się ogólnie nie jest zbyt opodatkowanym paliwem.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Dalej: skoro koszty paliwa stanowią w EK 34% calosci, a w innych liniach 31%, to by po prostu (!) znaczylo, ze pozostala czesc kosztow w EK jest nizsza niz w innych liniach. Ciekawe, czy ktoras z tych innych linii wyciagnie wnioski...
    Wnoski to na pewno każdy wyciągnał. Tylko co z tego, skoro nie są do zastosowania w innym środkowisku?

  20. #20

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    A Arthur Andersen na bieżąco sprawdzał księgi Enronu...
    Ech, wiedzialem, ze nie ucieknie sie od teorii spiskowych w stylu: "nikt ich nie zlapal, wiec na pewno kradna"

    Paliwa nie tankuje się za procenty, tylko faktyczne pieniądze.
    Alez nie musisz mi tego tlumaczyc. Jesli masz twarde dane, za ile EK kupuje paliwo, to dawaj.

    Każdy kraj mnie lub bardziej oficjalnie swoje linie faworyzuje, stety niestety.
    Zgadza sie, wiec dlaczego taka jazda jest tylko po EK?

    Tzn, jakby w Polsce nie było CITu to LO byłby zyskowny?
    Ech, przeciez napisalem, ze jest wiele czynnikow ....

    Niższe koszty obsługi samolotów tak, ale mimo rządowych pleców, wyższe koszty obsługi finansowej. Rata leasingowa nowego samolotu jednak jest sporo wyższa niż kilkulatka.
    Powinienem rozdzielic punkt b) na dwie czesci: b1) - nizsze koszty obslugi samolotow (bo nowe); b2) - rzadowe plecy -> nizsze oprocentowanie na zakup nowych samolotow. Nizsze w porownaniu z np. LH.
    Nie porownuje zakupu nowych A380 przez EK z leasingiem 20-letnich 767 ...
    Pozdrowionka

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •